Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, erg klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dit is me daar nog niet eerder overkomen maar wat een slechte klantvriendelijkheid vorige week in Rijssen. Op maandagmorgen 8 mei gebeld voor een kleine beurt omdat de auto olie verversen aangaf. Ik kon niet eerder terecht dan anderhalve week later op woensdag 17 mei. Het is een bedrijfsauto en maakt dus veel kilometers. Dit was me te lang en vroeg of er dan mogelijkheid was om op een kortere termijn alleen de olie te verversen en daarna voor de beurt te komen. Ook dit kon nergens ingepland worden onder het excuus van: druk, vol en personeel ziek. Dit vind ik te gek voor woorden. Als je op meerdere plaatsen bedrijven hebt moet je medewerkers flexibel in kunnen zetten. Mij werd ook niet aangeboden om even te kijken of ik elders eerder terecht kon. Dit heb ik zelf maar gedaan en kon donderdag 11 mei in Hengelo terecht voor de kleine beurt. Op woensdag 10 mei kregen we telefoon dat ze veel meer tijd nodig hadden want bij 180.000 moest ook de transmissie olie vervangen worden. Bedrijfsmatig was hier echter geen ruimte voor. Rijssen had dit met de gegevens voor zich op het scherm blijkbaar ook nog niet gezien. Tijdens de beurt in Hengelo bleek dat de remschijven en blokken achter ver onder het minimum zaten. Een kleine 3 maanden daarvoor was de auto nog voor APK geweest en ivm vakantie heeft ie daarna nog bijna 4 weken stilgestaan. Blijkbaar heeft de auto in een tijd van twee maanden tijd zoveel van de schijven en blokken versleten dat er bij de APK nog geen sprake van was. De auto rijdt veel maar heeft in die twee maanden geen extreme ritten gemaakt. Ik ben van mening dat men hier attenter op had kunnen zijn. Die 11e mei direct een afspraak met Rijssen gemaakt en daar kan ik komende donderdag tercht voor de transmissie olie en de schijven en blokken. Je moet dan toch nog een week door. Bij die afspraak kwam ook even ter sprake waarom men mij niet eerder attent maakte over de remschijven. Het antwoord: \"We zien dat u altijd op tijd voor de beurt komt, dus dat kon nog wel tot die tijd\" Ik ben van mening dat je een klant niet dat risico mag laten lopen en daar komt bij dat als ik er naar was toegegaan er tijdens de beurt allemaal bijkomende dingen moeten gebeuren terwijl ik bij deze onderhoudsbeurt er op zou wachten en in mijn agenda de tijd voor een kleine beurt zou hebben ingepland. Al met al een vervelende communicatie met Rijssen. Hengelo was prima. Helder en duidelijk over de auto. Wel ben ik van mening dat een factuur wat gespecificeerder zou moeten zijn. Zoals bij \"olie\" de hoeveelheid en welke soort. Voor een klant prettig als hij tussentijds eens zou moeten bijvullen en dat je dan hetzelfde er in doet. Gezegd dient nog te worden dat niet Frank in Rijssen mij te woord stond want dat contact verloopt altijd goed. Hieronder de beoordeling van Rijssen deze keer voor het maken van een afspraak en attent reageren op de staat van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Noordegraaf Hengelo. Hoewel de extra\'s er onderhand wel af zijn, moet ik zeggen dat de basis goed is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Professioneel, stabiele organisatie. Het stoort me echter wel dat u € 19,- vraagt voor een leenauto. Je koopt een dure auto, vertrouwt op de service en laat onderhoud doen voor € 209 en dan nog vraagt u om een extra bedrag voor de leenauto. Dit komt zo snotterig over. Het is logisch dat ik moet betalen voor benzine van de gemaakte kilometers, maar het komt veeeeel commercieler en klantvriendelijker over wanneer u de leenauto gratis ter beschikking stelt en desnoods de onderhoudsprijs met een tientje verhoogt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima bedrijf met geweldige service .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ervaringen met Noordegraaf zijn over het algemeen goed, behalve 1 minpunt waarvan ik al anderhalf jaar melding maak en dat is de -start/stop-. Ik heb er bij 2 beurten aangegeven dat dit systeem volgens mij niet correct werkt maar nog steeds geen bevredigend antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na 2 jaar van alles bekeken en geprobeerd te hebben nu van schurend geluid in de bocht af. Dus deze laatste onderhoudsbeurt was in goede handen bij een deskundige monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Word altijd keurig behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik was er voor de jaarlijkse bandenwissel. Kreeg ook nog gratis voorjaarsinspektie. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Wegtersweg 8

7556 BR Hengelo

742563535

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.