Goede service
Er kwam hemelwater in mijn kofferbak. Ze hebben dat onderzocht en verholpen. Dat laatste moet natuurlijk nog blijken, maar ik heb er vertrouwen in. Vooraf werd een goede schatting afgegeven van de te verwachten kosten.
terwijl ik met mijn auto bijna om de hoek stond met een stukke band was het een zeer snelle actie. De ANWB kon de band brengen , jullie maakten de band en de ANWB bracht de nieuwe band terug en monteerde deze. Ondertussen kregen mijn kleinzoon en ik op de P plaats bij Homemade bakery 2 pakken afbakkoekjes omdat we zo zielig stonden te wachten. Dus vette pech, met veel geluk!! Dankzij iedereen kwamen we ondanks de stukke band ...met een glimlach thuis
reeds 40 jaar klant bij smidts roden nog steeds dik tevree over de service
Prima
Ontvangst en uitvoering werkzaamheden prima.
Mijn auto moest een beurt hebben.Deze laten doen bij Smids inRoden. Heel bijzonder en gaaf vond ik dat er een persoonlijke boodschap werd gemaild over de staat van mijn auto. Super.
vriendelijk mee denkend A+++
ik heb nog wel een vraag, hoe verwijder ik de roest die zichtbaar is geworden na het plaatsen van de winterbanden.
Vriendelijk geholpen aan de balie, van te voren duidelijk wat er gedaan gaat worden. Tevens een filmpje mogen ontvangen over de werkzaamheden tijdens services aan de auto.
Vriendelijk en altijd behulpzaam, goeie communicatie
Vriendelijke medewerkers. Prettig geholpen.
Zo als het hoort!
Zie hier boven
Nadat mijn eerste afspraak 's ochtends vroeg was afgemeld (ziekte), op korte termijn een tweede kunnen maken. Echter de update van de software niet uit kunnen voeren, wederom door ziekte. Nu moet mijn auto nog een keer heen, waarbij de sluitingstijd voor mij niet haalbaar is. Dus ik moet noodgedwongen wel een thuiswerk dag gaan inplannen.
Probleem goed verholpen.
Fijne contact en snel geregeld
Door Cor super geholpen
Op zich een prima garage met uitstekende service, niet de goedkoopste maar wel goed. Mijn auto was toe aan een 100.000 km beurt. Voor mij onmogelijk om te controleren hoe die is uitgevoerd, echter de jarenlange ervaring leert dat dat wel goed zit. Echter was deze keer de monteur "vergeten" een kabelboom goed te verbinden, ik kwam er tijdens het wegrijden bij de garage achter. Best een beetje slordig zoiets....... Dus deze keer slechts 4 van de vijf sterren.
Plotseling dynamo kapot. Wegenwacht zei dat i.v.m. met drukte het wel een tijdje kon duren. Focus afgesleept naar de garage en tot mijn grote verbazing de volgende dag telefoon dat ie weer klaar was. Topservice!!!
olie lekkage niet goed opgelost
Gebeld met probleem - auto starte niet meer - en aangegeven om Ford Assitance te bellen. Enige tijd later stond de ANWB naast mijn auto en de accu bleek leeg en dus werd de accu aangesloten vanuit de ANWB wagen…..motor starte direct en monteur adviseerde om direct langs “Roden” te gaan! Bij aankomst wist men er al van en nieuwe accu werd aangebracht!! En dus rijden weer zonder start probleem……
Zoals altijd super service. En een leenauto ter beschikking . Alles weer oke en zeer tevreden.
Mijn ervaring met auto Smidts Roden is altijd goed. Ze denken mee en als er iets niet gedaan hoeft te worden laten ze mij dit weten. Ook staan ze altijd vriendelijk aan de balie. Ik kom er graag.
Zeer prettig personeel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.