Zeer tevreden over de service, auto gehaald en gebracht,niet terug te vinden op de factuur.
Snelle service
Er was 1 dimlicht defect. in de administratie konden ze zien dat er in 2 jaar tijd geen dimlicht was vervangen. Ze adviseerden de andere ook te vervangen waar ik het helemaal mee eens was. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat van de lease maatschappij alleen de defecte lamp mag worden vervangen met als gevolg dat je de volgende week weer naar de garage moet. Dit noem ik een win win situatie.
erg goed vriendelijk leuk filmpje van de monteur deskundig personeel
Goede maatregelen betreffende corona.
Prima garage.. Nette magazijn receptie.. Gemak van een leenauto. Servicemelding gaat ook via een film. Topbedrijf
B-max was i.v.m. leeftijd toe aan vervanging distributieriem, moest APK worden gekeurd en toe aan en grote beurt. Deze werkzaamheden (+ vervangen waterpomp) prima uitgevoerd. Filmpje gemaild gekregen van de situatie onder de motorkap, leuk. Prima leenauto kunnen gebruiken tijdens werkzaamheden.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Graag tot een volgende keer.
Prima onderhoudsbeurt met goede terugkoppeling in een video
Het vervangen van de accu in mijn auto is in zoverre teleurstellend omdat er voor het vervangen van de accu €38- plus €7,98 BTW wordt gerekend wat ik voor 10 min werk, want dat gaf de klok in de auto aan die 10 minuten achter liep, wel erg hoog vind. Nou vind ik het natuurlijk geen probleem dat er voor werkzaamheden kosten gerekend worden maar als men het ook nog nalaat om de klok weer goed te zetten en de ramen opnieuw in te stellen dan vind ik dat toch wel teleurstellend.
Hartelijk dank voor uw review. Spijtig om te vernemen dat u teleurgesteld bent. Zojuist heb ik dit intern besproken en de werkplaatsreceptie heeft inmiddels contact met u gehad om uit te leggen dat de werkzaamheden langer dan 10 minuten hebben geduurd. De auto is 10 minuten van het stroom af geweest, maar voor die tijd en erna hebben we natuurlijk werk uitgevoerd op het gebied van accu testen/ laadsysteem testen, uitbouwen delen tbv accu verwijderen en natuurlijk weer het terugplaatsen. Wat we uiteraard wel hadden moeten doen is het instellen van de ramen en het corrigeren van het klokje, onze excuses hiervoor. We zien u graag de volgende keer weer en streven dan weer naar een positieve ervaring.
Jarenlang ben ik met veel plezier klant van garage Smidts. Garage Smidt handelt elke klus af met grote deskundigheid, zeer grote klantvriendelijkheid en een excellente verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling en de complimenten! Graag tot een volgende keer.
Top! Zeer goede service en altijd meedenkend
staan altijd klaar voor reperaties, denken mee om kosten laag te houden en is een betrouwbare partner.
Alles prima geregeld.
Mijn ervaring met Smiidts is al jaren uitstekend. Altijd alles prima verzorgd. Koop, service in de breedste zin altijd prima in orde. Daarnaast ook prettige mensen in de contactsfeer.
Deskundig, netjes, goeie service.
Zelfs een blik op een occasion in de showroom waar je niet in mocht, was voldoende om een offerte in mijn mailbox te krijgen. Slim. Klantenbinding in optima forma.
Ik heb nooit, in al die jaren, problemen gehad met de service of iets dergelijks. Altijd zeer goed bevallen.
Een garage waar je U tegen zegt. Alle medewerkers zijn deskundigen maar ook altijd vriendelijk in omgang. Probleem oplossend denken staat hoog in hun vaandel.
Topservice. Door de kou een gebroken veer. 1 telefoontje, de auto dezelfde morgen opgehaald. De volgende dag weer gerepareerd. En de kosten vielen mee.
Zoals gewoonlijk geholpen door een ervaren team
Auto netjes opgehaald en gebracht. Jammer dat men niet kon terugkoppelen wat mijn aandachtspuntjes waren(had ik doorgegeven), Ook helaas niet gewassen retour. (misschien door winterweer?, maar dan was bonnetje zou zeer attent geweest zijn) Voor de rest prima, duidelijke bon (naast gemiste puntjes).
Hartelijk dank voor uw review. Mijn collega van de werkplaatsreceptie zal nog even contact opnemen om de aandachtspunten terug te koppelen. In verband met het winterweer is de wasstraat gesloten, het wassen van de auto’s is een extra service van ons waar u niet voor betaald. Fijn dat deze extra service zo gewaardeerd wordt en als het niet vriest dan voeren we dit ook graag uit. Graag tot een volgende keer.
Vermoeden dat accu capaciteit onvoldoende was. Gebeld en dezelfde dag is de accu nog vervangen.
Heel fijn dat de auto gehaald en gebracht werd. De kosten voor een grote beurt en APK heel acceptabel
Goede service wordt gehoord als klant
Ik ben prima geholpen, zowel aan de balie als de auto door de monteur. Ik had ergens ook niets anders verwacht. (Het grote FORD-vertrouwen). Tot de volgende keer>
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.