Filters

10

Klantvriendelijk autobedrijf

Eerste onderhoudsbeurt laten uitvoeren en mogelijke storing mistlampen laten onderzoeken. Prima uitleg van monteur over de werking van de mistlampen bij bochtverlichting. Onderhoudsbeurt tot volle tevredenheid uitgevoerd. En de mogelijke storing van de mistlampen opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Klantvriendelijk autobedrijf

Eerste onderhoudsbeurt laten uitvoeren en mogelijke storing mistlampen laten onderzoeken. Prima uitleg van monteur over de werking van de mistlampen bij bochtverlichting. Onderhoudsbeurt tot volle tevredenheid uitgevoerd. En de mogelijke storing van de mistlampen opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

begrip voor de klant

ze zijn klantvriendelijk en mevrouw R van polen heeft begrip voor de klant luister na de klant en probeert het goed op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Ze hebben begrip

Mevrouw R van Polen heeft begrip voor de klant netjes opgelost en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Ze hebben begrip

Mevrouw R van Polen heeft begrip voor de klant netjes opgelost en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Ze hebben begrip

Mevrouw R van Polen heeft begrip voor de klant netjes opgelost en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Ze hebben begrip

Mevrouw R van Polen heeft begrip voor de klant netjes opgelost en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Ze hebben begrip

Mevrouw R van Polen heeft begrip voor de klant netjes opgelost en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Ze hebben begrip

Mevrouw R van Polen heeft begrip voor de klant netjes opgelost en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
1

Buitensporige rekening

In een uur een nota van € 229,- voor een kleine beurt! ( olieverversen en filter) Verder de kofferbak overhoop gehaald en de kunztstofplaat los gerukt. Dit was een eenmalig bezoek en zal geen vervolg krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Goede service

Men houdt rekening met de klant en zijn aanbevelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Goede service

Men houdt rekening met de klant en zijn aanbevelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Goede service

Men houdt rekening met de klant en zijn aanbevelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

goede service en staan altijd voor je klaar

ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Deskundig

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed geregeld

Video om mee te kijken, beslissen of je reparatie laat uitvoeren en direct weten wat de kosten zijn. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed geregeld

Video om mee te kijken, beslissen of je reparatie laat uitvoeren en direct weten wat de kosten zijn. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed geregeld

Video om mee te kijken, beslissen of je reparatie laat uitvoeren en direct weten wat de kosten zijn. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed geregeld

Video om mee te kijken, beslissen of je reparatie laat uitvoeren en direct weten wat de kosten zijn. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
5

Teleurstelling bij eerste contact

Jammer dat we bij melding op vrijdag niet een leen auto konden krijgen ,waardoor we nog 4 dagen in een koude auto hebben moeten rijden .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Prima service

Fijn dat ik even in 1 van de kantoortjes mocht werken tijdens de beurt van mijn auto!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
8

Prima en gedeeltelijk vertrouwd

Prima service, van de oude medewerkers!!! De nieuwe medewerkers zijn niet echt vriendelijk. Terwijl ik daar al jaren loop. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan hun.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

als altijd prima en klantvriendelijk

als hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Altijd een top klantvriendelijkheid

Er wordt goed uitgelegd over hoe en wat mbtreparatie Ramona is ook elke keer weer zo vriendelijk en behulpzaam echt een topper

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

De Vosholen 109

9611 TE Sappemeer

598361700

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.