Gewoon in orde

De airco van mijn auto werkte niet, en het bleek dat de condensor hiervoor vervangen moest worden. Dit is allemaal keurig netjes gebeurd, prima. Het enige verbeterpuntje dat ik kan benoemen is dat het ik het wel netjes had gevonden als de auto iets eerder gerepareerd kon worden. Ik had een grote beurt laten doen en gevraagd om alles even grondig te controleren voor het warmere seizoen aan, en de monteur was vergeten om de airco te checken. Kan gebeuren natuurlijk, we zijn allemaal mensen. Maar dan had ik het wel netjes gevonden dat wanneer ik hiervoor terug kom, om het dan wel snel op te lossen en mij hier niet 4 weken op te laten wachten.

regelrecht top

Heel goed meegedacht in een onverwachte situatie. Accurate oplossing. in 1 woord top.

Vreemde paniek zaaierij.

30 april. APK voor de Fiësta. Wordt in de middag gebeld dat de auto is afgekeurd. Direct offerte gekregen en akkoord op gegeven. De mededeling dat de reparatie niet eerder kon worden gepland dan 12 Juni a.s. deed mij meer dan behoorlijk schrikken. Een leenauto ,desgevraagd, was niet beschikbaar en kwam ook niet beschikbaar. Auto mocht wel blijven staan om te bezien of er tussendoor een gaatje was in e planning voor de benodigde reparatie. ( Uiteraard) geen garantie dag of datum. Thuis veel "dingen" moeten regelen iv.m. gebrek aan vervoer. 2 mei wordt er gebeld dat de auto gereed is. Voor mij een vreemde manier van plannen. Je zult in die 6 weken maar een vakantie hebben besproken en af moeten zeggen.

Klantvriendelijk en servicegericht

Al heel lang problemen met gordel waar dealer niet goed naar gekeken heeft en mij aldoor lang liet wachten (10 weken voor er plek was). Na conflict hierover contact met Ford Boerhof gehad en niet alleen sneller en vriendelijker geholpen maar ook vaker contact gehad doordat men mij hier wel op de hoogte hield van de gang van zaken. .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top garage . Prima service en vriendelijk personeel.

Goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundigheid niet meer wat het geweest is

Wij hebben al meer dan 12 jaar onze 2 auto’s in onderhoud bij jullie. Was altijd perfect. De laatste 2 jaren is er altijd wel iets waar we weer voor terug moeten komen. Eerst 4 nieuwe banden laten monteren, bleek later dat de ventielen niet waren vervangen en 1 ervan er los in zat waardoor band leeg. (Levensgevaarlijke situatie) Nu remonderhoud laten uitvoeren en weer terugkomen omdat de rem aan slijt. Al met al niet meer wat het geweest is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij pech ben ik gesleept door anwb naar de dealer in Hoogezand Sappemeer. Deze hebben na een dag de probleem opgelost waardoor ik de bis de volgende al kon ophalen! Ben zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het gaat in het algemeen heel goed bij Boerhof.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goed ontvangen en snel klaar

exact volgens afspraak autoos weer gereed vriendelijke receptie

Zeer tevreden,vriendelijk

Zeer tevreden .

Goeie service

Altijd behulpzaam vriendelijk zoeken naar oplossingen. Dat is nauw net wat ik zocht

Alles zeer goed gedaan

Het contact is zeer plezier en duidelijk verlopen

Helder

Helder en transparant. De Focus is 2 jaar geleden door ons gekocht als gebruikte auto bij een Peugeot dealer. Omdat er geen historie bekend was, kon niet direct worden bepaald of een grote of kleine beurt zou moeten zijn. Men heeft eerlijk alles doorlopen en gecontroleerd. Netjes gevraagd wat wel en niet gedaan moest worden en een issue opgelost zonder allerlei dure vervangingen. Al met al een goed gevoel. De Focus rijdt wel helemaal goed!

Alles netjes geregeld

Nvt

Snel en goed geholpen

Wij hadden een lekke band ,Ik werd snel geholpen .Kon gelijk ,een nieuwe afspraak maken voor nieuwe banden .Wij zijn nog altijd tevreden ,over Boerhof .Personeel klantvriendelijk ,niks op aan te merken .

• Deskundigheid/Vakmanschap

wordt hier al 20 jaar vriendelijk en professioneel geholpen.

wordt hier al 20 jaar vriendelijk en professioneel geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

auto voor apk en nieuwe olie

prima garage, prima servive

prima ontvangst. Doen wat ze beloven. Houden contact.,

Correct uit gevoerd

Fantastisch met vidieobeelden alles laten zien

Altijd goede service

Zoals altijd afspraken eerlijk nakomen. En er wordt meegedacht wat ik zeer fijn vindt.

Ik ben zeer tevreden

Ik vertrouw mij auto graag toe aan de medewerkers van Boerhof in Sappemeer. Zeer vriendelijke en bekwame personeel. Mvg

Snelle, prima service

Mijn auto zou een hele dag weg zijn. Een prima, helaas erg smerige leenauto. Ik heb hem gewassen, zodat ik er toch nog behoorlijk mee voor den dag zou kunnen komen. Gelukkig was mijn auto voor de middag klaar. Op de factuur was een negatief bedrag voor het wassen van de auto opgenomen. Ik had hem zelf schoon ingeleverd, evenals de leenauto.

De Vosholen 109

9611 TE Sappemeer