Ben al bij Ford toen Boerhof nog Gronam was en altijd goed geadviseerd en behandeld.
Prima !!!
De beurt en het vervangen van de voorruit konden op dezelfde dag worden gedaan. Dat scheelt veel tijd. Onze milieustickers werden weer op de nieuwe ruit geplakt, super service!
afspraak nagekomen. Echter wel pas in de middag uitgevoerd terwijl ik om half negen de auto al had gebracht. Zelf nog gebeld wanneer klaar.
Excellent dealer
Ook bij een adhoc melding van een storing/pechgeval. Adequaat geholpen.
Altijd top
Ik belde op omdat ik een melding kreeg over de motorolie. Een afspraak voor de volgende dag (een zaterdag) voor een beurt van de auto. Als dat niet fantastisch is.
Ik altijd netjes word geholpen. Personeel is kundig en aardig
Prima servic
De auto had een storing. Het lampje op het Dashboard bleef branden. De auto heeft de hele dag bij de garage gestaan en er is ook een kabel vervangen. Een dag later brandt het lampje weer. Dus niet goed. Weg €196,- nieuwe afspraak gemaakt en weer een dag de auto bij de garage. Omdat er een nieuwe diagnose gesteld moet worden kost het me weer geld. Wat begrijp ik niet?
Ben al jaren tevreden met de gedane onderhoudsbeurten
Vriendelijkheid, service en kwaliteit: Hielke Sinot en Angela...
Duidelijke uitleg omtrent probleem gegeven en oplossend meedenken.
Goede service en goed geinformeerd
als halen en brengen en ook nog wassen onder de service valt kan ik alleen maar blij zijn.
Afspraak voor een bandenwissel. Olie moet ververst worden geeft de boordcomputer aan en in juni zou er een beurt uitgevoerd moeten worden. Frontoffice medewerkster is zeer oplossend gericht en heeft ervoor gezorgd dat de beurt van juni nu uitgevoerd wordt. Zo blij mee met zo'n sterke medewerkster. Een ware professional.
Komen afspraak na, geven goede service.
Aan de klantenbalie is iedereen korrekt en ok. Echter niet alles wat daar wordt gezegd is gebaseerd op technische kennis. Ook de onderlinge informatie uitwisseling is niet altijd 100%. Dan de werkplaats. Daar vinden regelmatig slordigheden plaats in mijn beleving. Gedurende de anderhalf jaar dat ik nu klant ben bij Boerhof heb ik een reeks van slordigheden meegemaakt. Na elke reparatie is er wel wat dat aangemerkt kan worden als slordig. In aanmerking genomen dat er een fors uurtarief wordt gerekend vind ik deze slordigheden onacceptabel. Ook de info op de facturen is onvolledig.of onduidelijk. Het uurtarief en het aantal gewerkte uren wordt niet op de factuur vermeld en dat draagt niet bij aan het vertrouwen in de zaak. Mijn vertrouwen in Boerhof is in elk geval aardig afgenomen na alle incidenten in de afgelopen anderhalf jaar.
Zoals al 20 jaar helemaal tevreden
Van te voren besproken wat er gedaan moest worden naast de reguliere onderhoudsbeurt. Keurig gebeld met aanvullende kosten vanwege bevindingen tijdens de beurt. Vlotte reparaties, en ook een leenauto mee gekregen zonder extra gedoe eromheen. Zeer tevreden.
zeer tevreden
zeer tevreden
Niets aan toe te voegen
vriendelijk personeel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.