Van afspraak maken t/m onderhoud vd auto, altijd goede service. Leenauto/fiets beschikbaar. Filmpje monteur over de staat van je auto, top! Bedankt hiervoor. Anke
Gewoon goed
Vriendelijke, gastvrij en auto rijd als nieuw
Vriendelijke vlot en deskundig personeel.
Gewoon naar tevredenheid
Alleen jammer dat dit verplicht is.
waarbij jullie filmpje voor mij persoonlijk niet hoeft. Ik geloof het ook zonder wel.
Goede service en snel geholpen
Eerlijke en goede service, zoals ik al jaren bij jullie gewend ben
Meedenkend, oplossingsgericht, vriendelijk en goede communicatie. Top bedrijf!
Al jaren naar volle tevredenheid.
Zeer tevreden
Vind dit echt waardeloos, totale kosten voor één nieuwe band om de velg zetten kost €211 ! Band plus montage en uitbalanceren. En dan moet ik het zelf nog monteren op de auto.
auto iedere keer naar Boerhof Groningen, altijd goede service en goed onderhoud.
Bij gebroken veer snelle oplossing gezocht, terwijl de planning vol stond.
Veel duurder dan toegezegd terwijl er geen extra werkzaamheden nodig waren.
Kreeg deze keer geen filmpje over wat er gerepareerd moest worden en was gerepareerd. En vorige keer was mijn auto ook gewassen deze keer niet. Verder erg tevreden met hoe alles geregeld is met de servicedesk en een leenauto
n.v.t.
Deskundig en snel
De werkzaamheden zijn geheel overeenkomstig de afspraken tot volle tevredenheid uitgevoerd.
Telefonisch prima en vriendelijke ontvangst. Ik heb jullie bedrijf als prettig en kundig ervaren (althans tot nu toe)
onze ervaring gaat +/- 20 jaar terug en steeds is onze menig het zelfde. Meestal een tikkie duurder ... maar ... de vriendelijkheid, contact, de afspraken, kennis van zaken en met je mee willen denken is wel een hele fijne ervaring. We zijn in de loop van de jaren meerdere keren van auto gewisseld. En ook hier is telkens gekeken wat voor mogelijk was. Heb ik aandelen NEE, word ik onder druk gezet NEE. Krijg ik geld NEE. dit is eerlijk en oprecht onze mening over het bedrijf maar ZEKER over het personeel. Wil jullie bedanken voor ook nu weer te zorgen dat wij veilig met onze kleinkinderen op pad kunnen. Succes iedereen.!!
niets op aan te merken
Ik had problemen met het koppelingspedaal. Bij het maken van de afspraak is aangegeven dat het mogelijk aan de cilinder lag. Deze is vervangen, maar is het probleem niet opgelost. Bij navraag hierover bleek dat het systeem nog een cilinder heeft en dat die mogelijk kapot is. Ik vind dat ik deze informatie meteen aan begin had moeten krijgen. Het voelt nu allemaal als trial and error en de klant betaald wel. Wellicht was de aanpak en de uitkomst hetzelfde geweest, maar voor mij was het dan wel veel transparanter. Aanvulling: contact gehad met de werkplaats. Ze erkennen dat de voorlichting in dit geval vooraf beter had gekund. Normaal doen ze dat ook
Originele beoordeling
Ik had problemen met het koppelingspedaal. Bij het maken van de afspraak is aangegeven dat het mogelijk aan de cilinder lag. Deze is vervangen, maar is het probleem niet opgelost. Bij navraag hierover bleek dat het systeem nog een cilinder heeft en dat die mogelijk kapot is. Ik vind dat ik deze informatie meteen aan begin had moeten krijgen. Het voelt nu allemaal als trial and error en de klant betaald wel. Wellicht was de aanpak en de uitkomst hetzelfde geweest, maar voor mij was het dan wel veel transparanter.
Klantvriendelijk, erg behulpzaam en oplossingsgericht denkwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.