slechte accu oorzaak van niet functioneren start-stop systeem. dit is goed uitgelegd door de receptiemedewerker.
Na een telefoontje kon ik gelijk langskomen en is het probleem ook meteen opgelost. Viel ook nog onder garantie vd accu dus kosteloos een nieuwe geplaatst. Zeer tevreden!
de prijs van de reparatie viel tegen. Met name de vervanging van het achterlicht.
Auto grote beurt is prima uitgevoerd, prijs wel aan de hoge kant.
Snel en deskundig, daarbij vriendelijk ook. Top!
Duidelijke communicatie over de te verwachten reparatietijd en de kosten van het onderhoud. Als verrassing werd de auto gewassen geleverd.
Onderhoudsbeurt + updates prima uitgevoerd. Gratis auto wassen vond ik op zich super. Klein minpuntje, auto is niet helemaal goed gewassen.
Het duurt soms even voordat je aan de beurt bent, maar als je aan de beurt bent wordt er serieus naar je geluisterd en problemen worden opgelost, erg fijn.
Wat mij al meerdere keren is opgevallen, is hoe de medewerkers aankomende klanten totaal negeren. Ze werken achter hun scherm en pas als zij er klaar voor zijn zeggen ze hallo. Het geeft een vreemde sfeer, mede-klanten kijken elkaar gegeneerd aan, er heerst een kille sfeer. Dat is een gemiste kans voor “het visitekaartje van het bedrijf”. Kleine moeite om vanachter het scherm te zeggen: goedemiddag, ik kom u zo helpen! Ook bij het bellen dat de auto klaar is: er wordt geen boodschap achtergelaten. Ik heb zelf terug gebeld en de baliemedewerkster moest lang zoeken om te kunnen vertellen dat ik de auto mocht halen. Ik ben zelf baliemedewerker en weet dat dit allemaal makkelijk vriendelijker en efficiënter kan, voor een extra glimlach van de klant. Over de auto of de technische dienst heb ik niets dan lof!
Gemakkelijk een afspraak ingepland. Ivm mijn rijschool de voorkeur gegeven dat ik erop wilde wachten. Dat kon onder het genot van lekkere koffie! Voelt altijd als een soort huiskamer, rustig en netjes.
Ben al bij Ford toen Boerhof nog Gronam was en altijd goed geadviseerd en behandeld.
Prima !!!
De beurt en het vervangen van de voorruit konden op dezelfde dag worden gedaan. Dat scheelt veel tijd. Onze milieustickers werden weer op de nieuwe ruit geplakt, super service!
afspraak nagekomen. Echter wel pas in de middag uitgevoerd terwijl ik om half negen de auto al had gebracht. Zelf nog gebeld wanneer klaar.
Excellent dealer
Ook bij een adhoc melding van een storing/pechgeval. Adequaat geholpen.
Altijd top
Ik belde op omdat ik een melding kreeg over de motorolie. Een afspraak voor de volgende dag (een zaterdag) voor een beurt van de auto. Als dat niet fantastisch is.
Ik altijd netjes word geholpen. Personeel is kundig en aardig
Prima servic
De auto had een storing. Het lampje op het Dashboard bleef branden. De auto heeft de hele dag bij de garage gestaan en er is ook een kabel vervangen. Een dag later brandt het lampje weer. Dus niet goed. Weg €196,- nieuwe afspraak gemaakt en weer een dag de auto bij de garage. Omdat er een nieuwe diagnose gesteld moet worden kost het me weer geld. Wat begrijp ik niet?
Ben al jaren tevreden met de gedane onderhoudsbeurten
Vriendelijkheid, service en kwaliteit: Hielke Sinot en Angela...
Duidelijke uitleg omtrent probleem gegeven en oplossend meedenken.
Goede service en goed geinformeerd
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.