Filters

10

Bedrijf waar je als klant nog serieus genomen wordt

Het duurt soms even voordat je aan de beurt bent, maar als je aan de beurt bent wordt er serieus naar je geluisterd en problemen worden opgelost, erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

De ontvangst is onaardig

Wat mij al meerdere keren is opgevallen, is hoe de medewerkers aankomende klanten totaal negeren. Ze werken achter hun scherm en pas als zij er klaar voor zijn zeggen ze hallo. Het geeft een vreemde sfeer, mede-klanten kijken elkaar gegeneerd aan, er heerst een kille sfeer. Dat is een gemiste kans voor “het visitekaartje van het bedrijf”. Kleine moeite om vanachter het scherm te zeggen: goedemiddag, ik kom u zo helpen! Ook bij het bellen dat de auto klaar is: er wordt geen boodschap achtergelaten. Ik heb zelf terug gebeld en de baliemedewerkster moest lang zoeken om te kunnen vertellen dat ik de auto mocht halen. Ik ben zelf baliemedewerker en weet dat dit allemaal makkelijk vriendelijker en efficiënter kan, voor een extra glimlach van de klant. Over de auto of de technische dienst heb ik niets dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Prima service

Gemakkelijk een afspraak ingepland. Ivm mijn rijschool de voorkeur gegeven dat ik erop wilde wachten. Dat kon onder het genot van lekkere koffie! Voelt altijd als een soort huiskamer, rustig en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Prima service en geen gedoe achteraf

Ben al bij Ford toen Boerhof nog Gronam was en altijd goed geadviseerd en behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima

Prima !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Fantastisch

De beurt en het vervangen van de voorruit konden op dezelfde dag worden gedaan. Dat scheelt veel tijd. Onze milieustickers werden weer op de nieuwe ruit geplakt, super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

goed geregeld

afspraak nagekomen. Echter wel pas in de middag uitgevoerd terwijl ik om half negen de auto al had gebracht. Zelf nog gebeld wanneer klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Excellent

Excellent dealer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Ook bij een adhoc melding van een storing/pechgeval. Adequaat geholpen.

Ook bij een adhoc melding van een storing/pechgeval. Adequaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Altijd top

Altijd top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Fantastisch

Ik belde op omdat ik een melding kreeg over de motorolie. Een afspraak voor de volgende dag (een zaterdag) voor een beurt van de auto. Als dat niet fantastisch is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

Gewoon goede service

Ik altijd netjes word geholpen. Personeel is kundig en aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Top

Prima servic

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
5

Nu minder goed

De auto had een storing. Het lampje op het Dashboard bleef branden. De auto heeft de hele dag bij de garage gestaan en er is ook een kabel vervangen. Een dag later brandt het lampje weer. Dus niet goed. Weg €196,- nieuwe afspraak gemaakt en weer een dag de auto bij de garage. Omdat er een nieuwe diagnose gesteld moet worden kost het me weer geld. Wat begrijp ik niet?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed tevreden

Ben al jaren tevreden met de gedane onderhoudsbeurten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Service en kwaliteit

Vriendelijkheid, service en kwaliteit: Hielke Sinot en Angela...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Vriendelijke dame

Duidelijke uitleg omtrent probleem gegeven en oplossend meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

goede service

Goede service en goed geinformeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

een heel goede en vriendelijke service

als halen en brengen en ook nog wassen onder de service valt kan ik alleen maar blij zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Klantvriendelijke professionals

Afspraak voor een bandenwissel. Olie moet ververst worden geeft de boordcomputer aan en in juni zou er een beurt uitgevoerd moeten worden. Frontoffice medewerkster is zeer oplossend gericht en heeft ervoor gezorgd dat de beurt van juni nu uitgevoerd wordt. Zo blij mee met zo'n sterke medewerkster. Een ware professional.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Goede service

Komen afspraak na, geven goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
2

Erg wisselend.

Aan de klantenbalie is iedereen korrekt en ok. Echter niet alles wat daar wordt gezegd is gebaseerd op technische kennis. Ook de onderlinge informatie uitwisseling is niet altijd 100%. Dan de werkplaats. Daar vinden regelmatig slordigheden plaats in mijn beleving. Gedurende de anderhalf jaar dat ik nu klant ben bij Boerhof heb ik een reeks van slordigheden meegemaakt. Na elke reparatie is er wel wat dat aangemerkt kan worden als slordig. In aanmerking genomen dat er een fors uurtarief wordt gerekend vind ik deze slordigheden onacceptabel. Ook de info op de facturen is onvolledig.of onduidelijk. Het uurtarief en het aantal gewerkte uren wordt niet op de factuur vermeld en dat draagt niet bij aan het vertrouwen in de zaak. Mijn vertrouwen in Boerhof is in elk geval aardig afgenomen na alle incidenten in de afgelopen anderhalf jaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Helemaal tevreden

Zoals al 20 jaar helemaal tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Alles wat moest gebeuren is keurig uitgevoerd

Van te voren besproken wat er gedaan moest worden naast de reguliere onderhoudsbeurt. Keurig gebeld met aanvullende kosten vanwege bevindingen tijdens de beurt. Vlotte reparaties, en ook een leenauto mee gekregen zonder extra gedoe eromheen. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

goed en vriendelijk

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Helsingborgweg 6

9723 HN Groningen

505411552

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.