Op het moment dat ik de afspraak heb gemaakt heb ik genoemd dat het probleem mogelijk de veer/ vering was. Ook bij het afleveren van de auto, om 09:00 uur, heb ik dat nog een keer genoemd. Ik heb namelijk eerder hetzelfde probleem gehad, maar dan rechtsvoor. Om 15:00 uur heb ik gebeld omdat ik nog niets had gehoord. Toen werd verteld dat de monteur bezig was met het hitteschild. Toen heb ik gezegd: "Dat is i.i.g. goedkoper dan een veer." Om 16:00 ben ik opnieuw gebeld, ik stond in de Albert Heijn, daarom nam ik niet op. Ik deed de aanname dat de auto klaar was. Dus ik ben doorgefietst naar de garage. Toen bleek dat de auto nog niet klaar was maar dat men wilde overleggen of ik akkoord zou gaan met het vervangen van de veer. Ja, dat had ik al drie keer gezegd dat ik er vanuit ging dat het om de vering ging. . . . In goed overleg zou ik de auto op vrijdag ophalen. Donderdagochtend was het al klaar en kon ik de auto ophalen, sneller opgelost dan ik had verwacht.
Prettig geholpen
Acuut probleem met de motor, kon gelijk terecht bij vestiging in Groningen. Gedurende de week contact gehad over reparaties en eventuele kosten. Oplossingsgericht en zeer correct in de communicatie.
Goed bereikbaar en denken mee in oplossingen.
Het was erg fijn dat ik gebruik kon maken van een elektrische fiets. Beter voor het milieu en de drukte rondom aanpassing ring zuid
Na communicatiefoutje van beide kanten, toch erg tevreden met jullie onderhoud en service.
n.v.t.
Veel zorgzaamheid wordt besteed aan de klant door goede informatievoorziening m.b.t. het onderhoud van onze voertuigen. Dank je wel allemaal!
35 jaar klant zegt genoeg
De afspraken die gemaakt worden - worden nageleefd. Is er een vervangende auto nodig - word er altijd geprobeerd dat voor elkaar te krijgen. Vertrouwen en kennis van de onderhoud geeft ons "ondanks de leeftijd van onze auto" altijd een veilig gevoel om weer op pad te zijn. De vriendelijkheid en ontvangst bij de balie is altijd vriendelijk en begripvol. Ook onze volgende auto zal bijna zeker bij Boerhof gekocht en onderhouden worden. (net als alle andere auto's) Wens het personeel veel succes voor de komende jaren.
Klantvriendelijk en snel Al is 45 euro voor een ruitenwisser wel wat prijzig
Zoals altijd weer een goede ervaring.
Vriendelijk en goede service en een jaar pechhulp erbij.
Deskundige service en fijne medewerkers. Luisteren goed naar de wensen van mij als klant
zeer tevreden
Snel en correct
Top, alles gaat zoals je graag wilt als klant; fijn geholpen, duidelijke uitleg en betrouwbaar!
Afspraak is afspraak
Zie boven
Van tevoren geïnformeerd wat ik kon verwachten. En vervolgens alles naar verwachting en volgens afspraak afgehandeld
Betrokken en eerlijk
Mijn auto is gekeurd en heeft een jaarlijkse beurt gehad en de distributieriem is vervangen. Dit is allemaal prima verlopen alleen is de monteur vergeten het afdekpaneel wat op de motor zit terug te plaatsen. Deze ligt nog in de kofferbak van de auto zag ik in het weekend. Kortom hier moeten we weer voor terug wat vervelend is.
Keurig geïnformeerd over de reparaties. Tijdig klaar. En, niet onbelangrijk, zeer vriendelijk personeel.
Behulpzaam, vriendelijk, vakkundig, meedenkend dus heel blij met jullie!
Komen met alternatieven en advies of iets wel, maar ook niet nodig is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.