Zeer netjes geholpen, mijn auto heb ik niet bij hun gekocht wel doe ik het onderhoud bij hun sinds ik Nissan Juke heb.. En toch zijn ze attent om te kijken of het in de fabrieksgarantie valt. Dit vindt een zeer goede service.
deskundig en vriendelijk personeel
De verkoper Djim. Zeer vriendelijke betrouwbare verkoper. Tijdens de aflevering een geduldige en goede uitleg. Djim zal vele klanten tevreden kunnen stelen. Ook na de Verkoop zeer attent.
Wij kwamen specifiek voor een tweedehands auto die we online hadden zien staan. We werden vriendelijk geholpen, uitleg was duidelijk en we hebben met een goed gevoel en vertrouwen een auto bij Garage Denissen aangeschaft.
hebben 3 auto\'s bij Denissen in zorg. 2 zijn daar aangeschaft, derde is camper.
hebben 3 auto\'s bij Denissen in zorg. 2 zijn daar aangeschaft, derde is camper.
prima bedrijf
auto gebracht voor grote beurt , werd gratis naar mijn werk in de stad gebracht en aan het eind vd middag ook weer opgehaald . De auto was ook nog gewassen zonder dat ik daarom had gevraagd . super service !
Goede service in een ontspannen sfeer. Deskundig en goed geholpen. Ga zo door garage Denissen.
Keurig netjes geholpen
vorige week mijn Nissan voor onderhoudsbeurt gebracht . Kon binnen 3 dagen terecht nog voor mijn vakantie . Werd met de gratis klantentaxi naar mijn wek gebracht en eind vd middag weer opgehaald . De auto was netjes gewassen en de voorruit , dahboard en matten schoongemaakt . Geweldige service !
Perfect ga zo door!
Gebruikte Nissan Micra aangeschaft bij garage Denissen. Al eerder gebruikte auto\'s bij garage Denissen gekocht en altijd goed geholpen. Bij de Micra kwam ik er na een week achter dat mijn achterklep niet open kon en een licht niet goed werkte. Bij de garage aangekomen werd ik meteen geholpen en de problemen waren zo opgelost.
Kwam bij de garage aan, met de reden dat ik mijn auto niet goed kon starten en soms de sleutel niet omgedraaid kreeg. Na een half uur wachten kwam de baliemedewerken met het volgende, er moest een geheel nieuw slot in en natuurlijk nieuwe sleutels kortom € 546 zou ik kwijt zijn. Natuurlijk wilde ik hier even over nadenken, dus toch mijn auto kunnen starten, ook nog aan de monteur gevraagd of het niet aan de sleutel zou kunnen liggen, maar nee alles moest vernieuwd worden. Hierop ben ik naar de sleutelspecialist gereden, en dit bedrijf heeft het euvel voor maar liefst € 19,95 opgelost, het lag toch aan de sleutel. Hoezo geld uit je zak kloppen, voor garage Denissen heb ik geen goed woord meer over, en mijn tip, voor eenieder, informeer eerst verder, en neem niet lukraak alles van dit bedrijf aan.
Schaf op 2 mei 2012 een nieuwe QQ aan: verkopen is hun sterkte, maar bij afleveren wordt de bestelde dagrijverlichting t.w. 400 euro!! erop geplakt waarbij men de draden van het dimlicht doorknipt zodat deze dient voor de DRL!! Binnen 4 weken constateer ik dat bij het monteren van de DRL de bumper een lakbeschadiging op de voorbumper is ontstaan. Helaas geen garantie: kan binnen deze eerste 4 weken zijn gebeurt! Schandalige houding en veel wantrouwen naar klanten. Mij zullen jullie NOOIT meer zien langskomen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Goede ontvangst en nette service
Ik heb mijn Kia Sportage gebracht voor onderhoud, zoals het hoort, ben ik perfect geholpen door de Receptionist, hij nam de tijd om alles goed met me door te nemen, ook het onderhoud werd duidelijk uitgelegd!. Al bij al ben ik zeer tevreden over Garage Denissen.
Ik heb hier een gebruikte Nissan gekocht, prijs was goed, auto werd keurig afgeleverd en 1x terug gemoeten voor garantie wat prima opgelost werd.
Pas een nieuwe lease auto mogen uitzoeken. Omdat ik goede ervaring heb met Nissan werd het weer een Nissan en van Garage Denissen. Daar wordt ik altijd vriendelijk en snel geholpen. Ook nu weer. De auto was een week eerder beschikbaar door kordaat optreden van de verkoper en bij de aflevering is alles wederom duidelijk uitgelegd.
Ik vind dit echt een schandalige garage ik heb het er helemaalmee gehad!!! ik bracht op vrijdag mijn auto naar de garage omdat mijn ruitenwisser het begeven had. ze hadden het materiaal niet op vooraad maar ze hadden het wel besteld ik ben dus snel het materiaal gaan halen. kom ik aan bij denissen tilburg moet ik eerst een half uur wachten voor ik geholpen word met niemand die voor mij staat. eenmaal aan de beurt gaan ze zitten zeiken dat ik 2 cm tever naar links sta en bij de anderen balie moet gaan staan. eenmaal materiaal megekregen weer snel naar de garage. Als ze zijn begonnen met de reparatie zien ze dat ze het verkeerde materiaal meegegeven hebben. Dit is GVD niet de eerste keer dat ze dat flikken bij denissen vorrige keer ook 3x bij mijn remschijven *^^* bedrijf. ik weer terug naar denissen. gaan ze er stomme geintjes over maken : (dat betekent dus wel dat we werken )Ik kan die geintjes niet tolereren!!! als jullie zouden werken zouden jullie die fout niet steeds maken blinde ^**^. en dan ook niet een beetje begrip tonen naar de klant toe. volgende keer dan ben ik niet meer zo aardig en zal ik jullie eens wat problemen veroorzaken en er ook stomme geintjes over maken en jullie boos maken kijken hoe dat voelt!! ik heb het helemaal gehad met die foute en lompe service en die achterbakse geintjes
Kraaivenstraat 18
5048 AB Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.