Filters

10

Batt. sleutel kostenloos vervangen

Mijn sleutel deed het al weken niet meer goed, even langsgereden en het probleem is direct en kostenloos hersteld.

  • Aanbevelen? Ja
9

gewoon keurig geholpen zo net voor mijn vakantie

Even snel mijn auto laten controleren voordat ik op vakantie ging helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
4

2 sterren: slechter dan verwacht

11-04-2019, Vanmorgen om 0.800 mijn auto gebracht voor een 1e jaarcontrole gezegd dat ik er op zou wachten. Daarna tot 10.00 in de showroom gewacht tot auto auto gereed was. Iedereen was zo druk bezig met zich zelf dat sommige niet eens de moeite namen om goedemorgen te zeggen, en het idee tot het aanbieden van een kop koffie heeft iedereen van het showroom personeel nagelaten sterker nog aan verschillende andere bezoekers werd gevraagd of zij een kop wilde. Bij betaling aan de service balie hiervan melding gemaakt er werd mij gezegd dat ik koffie zelf kon pakken Hiervan is bij binnenkomst niets gezegd en ook in de showroom ontbreekt elke mededeling dat men zelf koffie moet pakken. Na betaling van de rekening € 300,- ben ik maar naar huis gegaan voor koffie. Dus geen goede indruk bij mijn eerste bezoek voor servicebeurt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

2 sterren: slechter dan verwacht

11-04-2019, Vanmorgen om 0.800 mijn auto gebracht voor een 1e jaarcontrole gezegd dat ik er op zou wachten. Daarna tot 10.00 in de showroom gewacht tot auto auto gereed was. Iedereen was zo druk bezig met zich zelf dat sommige niet eens de moeite namen om goedemorgen te zeggen, en het idee tot het aanbieden van een kop koffie heeft iedereen van het showroom personeel nagelaten sterker nog aan verschillende andere bezoekers werd gevraagd of zij een kop wilde. Bij betaling aan de service balie hiervan melding gemaakt er werd mij gezegd dat ik koffie zelf kon pakken Hiervan is bij binnenkomst niets gezegd en ook in de showroom ontbreekt elke mededeling dat men zelf koffie moet pakken. Na betaling van de rekening € 300,- ben ik maar naar huis gegaan voor koffie. Dus geen goede indruk bij mijn eerste bezoek voor servicebeurt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn vader 77 jaar vraagt enkel de olie te verversen 2,9l Rekening €157,75 waarvan €94,04 aan uurloon Ja maar meneer hij moest de brug op en hebben hem even nageken,motorsteun is bijna los en multiriem vertoond scheurtjes. Diverse autodealers naderhand benaderd hooguit half uurtje werk,half uurloon terug geeist maar dat gaan we dus niet doen mijnheer,schandalig misbruik maken van de onwetenheid van ouderen,nooit meer LEENDERT VD BORN

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eigenlijk niet zo een goede ervaring. Ik heb een schragend geluid dat uit de aircopomp komt. Mijn dealer heeft met Leendert van den Born overlegt en ik heb de auto binnen gebracht. Nu bleek ook een klep om naar de voeten te blazen afgebroken te zijn. De auto kon na twee maanden binnen gebracht worden omdat er een en ander besteld moest worden. Na de reparatie ( klep en aircopomp )Kon de auto opgehaald worden door mijn dealer. Ze hadden de lagers vervangen van de aircopomp. Maar helaas..het geluid van de aircopomp hoor ik nog steeds. Nu blijkt Leendert van den Born niet bereid om dit probleem alsnog op te lossen waardoor mijn dealer nu naar een KIA dealer in Halsteren gaat. Deze bestellen een nieuwe aircopomp.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
5

2 sterren: slechter dan verwacht

mijn Juke heft voor de tweede keer een onderhoutsbeurt gekregen. de eerste was een grote beurt € 304, netjes toch. nu afgelopen week voor de kleine beurt weggebracht. kreeg keurig een telefoontje dat er twee nieuwe voorbanden op moisten de prijs € 680,. dus ik vraag netjes wat het profile was deze was 2mm, dus nog ver boven de grens. ik gaf aan dit niet te willen. Vond het al vreemd dat zij bepaalde om er nieuwe op te zetten. nu ga ik mijn auto ophalen rekening €368 voor een kleine beurt, niks extra`s buiten de beurt om, wat een bedrag! de groyte beurt waar normaliter meer aan wordt gesleuteld € 304. ik vond dit echt te gek. Serviceright een andere garage adverteerd met een kleine beurt voor € 111,04 op 33 punten gecontroleerd waar zit hier het verschil? jullie mogen gerust wat verdienen maar dit is te gek. het was tevens de laatste keer, dat ik hier ben geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed bedrijf zeer tevreden meet alles prijs mag iets lager.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Iets meer dan gewoon een eerlijk prettig vriendelijk autobedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Iets meer dan gewoon een eerlijk prettig vriendelijk autobedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben vanuit het buitenland ongezien een gebruikte Kia Rio gekocht bij Kia Leendert van den Born in Breda. Verkoper Jeroen Jupijn heeft ons eerlijk en prima geholpen en alles wat hij heeft verteld over deze auto is waar gebleken. Ook de aflevering was perfect en boven verwachting. Een volgende auto zullen wij zeker bij hen aanschaffen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Aanschaf nieuwe Kia Picanto colour edition. Zeer goede service en super afgeleverd, Norman Vos TOP!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, meedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Jammer dat van te voren niet ontdekt was dat de inspuiting van de motor niet in orde was. Snel en goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer behulpzaam en klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Heb erg lang moeten wachten op het repareren van een klein gaatje in mijn band. Afspraak om negen uur; klaar om tien uur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot op heden goed. Ik heb onlangs hier een nieuwe Kia Sportage gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig, tijd nemen voor je, goed te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Spinveld 37

4815HR Breda

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.