Filters

9

prettige, klantvriendelijke mensen.

Zeer goede service. mensen denken mee en zijn vriendelijk. werkzaamheden die buiten normale onderhoud nodig zijn worde vooraf gecommuniceerd. Enige minpunt is de vrij slechte telefonische bereikbaarheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed zoals ik gewend ben

Ik kom er al 28 jaar dat zegd genoeg,

  • Aanbevelen? Ja
9

Correct en conform afspraak

Snel en adequaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goed en direct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

wederom dezelfde "klacht"als de andere keren

de wieldoppen zijn ontzettend smerig teruggezet. een doekje erover zou toch wel het minste zijn. Ik vraag me werkelijk af of er iets met de opmerkingen gebeurt. een antwoord: dat gaan we niet doen is ook een actie!

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Airco deed het niet meer. Diezelfde middag was ik welkom en na een uurtje was de boel gevuld en weer op orde.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima geholpen

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
8

Hij bevalt me tot heden toe prima

Hij rijd lekker en er zit voor mij veel luxe op

  • Aanbevelen? Ja
4

Op het eerste oog behulpzaam, maar vervolgens totaal niet meedenkend en flexibel

Ik heb in juni 2016 een nieuwe Nissan NV200 gekocht in Breda, voor mijn hondenuitlaatservice. Met de bedoeling, dat ik er voorlopig geen ellende mee zou hebben. Want dat mag je wel verwachten van een nieuwe bus! Ik heb sinds ik hem heb, al een hoop dingen gehad waar wat aan moest gebeuren. Nu zijn er een hoop dingen, die ze nu netjes afgelopen dinsdag onder de garantie wel wouden nalopen, en waar nodig vervangen/repareren. Super, fijn! Goede service, dacht ik toen.. (vandaar ook de 4, en geen cijfer 1) Nu heb ik al eerder momenten gehad dat ik mijn auto er bracht, en lang moest wachten! Of dat ik de pechhulp service waar ik recht op heb (5 jaar Nissan garantie) belde, en dat ze zeiden niet te kunnen komen, terwijl mijn bus stuk was! Maar wat er nu is gebeurd baal ik ontzettend van. Het is te lang om hier te typen, maar al met al staat mijn bus er nu 2 weken, terwijl er was afgesproken dat ik hem rond 17.00 diezelfde dag weer kon halen. Tuurlijk kan er een onderdeel stuk gaan wanneer je gaat kijken wat er mis is met de bus, zeker als het iets is wat het al een keer niet deed. Maar een bedrijfsbusje van nog geen 5 jaar oud, die 2 weken niet kan rijden, die ik nodig heb voor mijn inkomsten daar zonder met een enige oplossing naar mij toe komen daar laten staan vindt ik alles behalve klantvriendelijk, en oplossingsgericht meedenken. Er is dan ook een nette brief jullie kant op gekomen, en ik hoop dat dit alsnog netjes opgelost wordt vanuit jullie kant.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima zaak goed geholpen

vlot en duidelijk verkoper kon zich goed inleven met onze wensen. De keuze was daarna niet moeilijk. Binnen 1 uur van niets (nog niet geshopt) naar een auto. Voor ons zeer snel.

  • Aanbevelen? Ja
9

onderhoud en overleg daarover zijn goed

Afspraak maken voor onderhoud via internet is bij mij 2x de mist in gegaan . 1x enkele jaren terug waarna de afspraak tot 2x verzet werd , was in Oosterhout en deze keer in Breda waar ze me niet konden vinden . Ik maak de afspraak de volgende keer per telefoon

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik wordt altijd netjes begroet, wat belangrijk is ook de gastvrije ontvangst. Voor de klant is er altijd tijdens het wachten wel een bakje koffie. Verders is het onderhoud heel goed te noemen. Men vraagt ook altijd netjes of er nog eventuele andere klachten zijn. Leendert van den Born Breda is een topbedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer top geholpen !

Ik ben weer TOP geholpen, en mijn auto heeft weer een beurt gekregen en ook de bandenwissel is wederom uitgevoerd. We zijn klaar voor de Zomer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwend.

Zie bovenschrift

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

Werd goed geholpen alleen eenmaal thuis werd er gevraagd wat hebben ze allemaal gedaan kon er geen antwoord op geven dit hadden ze wel kort mogen samenvatten toen ik mijn auto op kwam halen. Verder goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben prima geholpen en dat is al 25 jaar zo.

Zoals hierboven beschreven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en advisering

Duidelijk tussentijds aangegeven wat er schort of gedaan moet worden voor APK. Een bijkomend probleem hebben ze daarna ook nog vakkundig en klantvriendelijk opgelost. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig geholpen

Ondanks de vreemde tijd, geweldig geholpen door Jeroen Jupijn, met de keuze van de Kia Picanto.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed gedaan

De ze keer ben ik wel tevreden dit in tegenstelling tot een paar weken eerder. Ik maakte melding van het wegvallen van een controle lampje in het dashboard. 2 monteurs hebben er toen naar gekeken, maar geen oplossing!

  • Aanbevelen? Ja
10

De aandacht en enthousiasme doorslaggevend

Door de uitstraling van verkoper verder geen behoefte meer gehad of ik bij andere Kia dealer beter eruit had gekomen. Had gevoel van een goede deal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Buitengewoon vreemd maar niet onoverkomelijk

Na een afspraak gemaakt hebbende om 08.00 voor een bandenwissel Werd mij verteld dat ik er niet bij zat en dat het heel erg druk was. Nadat mij verteld werd dat het nog wel even zou duren (was voor mij geen probleem) stond toch mijn auto net na achten op de brug voor de bandewissel Helaas toen mijn auto klaar was en buiten gereden werd(zelf gezien) Moest ik na 25 min zelf gaan vragen om de rekening,met als antwoord dat het heel druk was. Gelukkig kreeg ik na 3 minuten de rekening. Verder wil ik graag nog even aangeven dat de service bij deze garage verder altijd heel goed is en zeker zo niet was bedoeld !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel opgelost.

Snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, goede communicatie

Goed,

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles ging vrij snel

In deze tijd is de uitleg een stuk minder door de corona.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Spinveld 37

4815HR Breda

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.