Filters

10

Zoals gewoonlijk, weer super geholpen.

Vriendelijk ontvangen. Bespreking van gewenste reparaties en de financiële consequenties. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Het krakende dashboard wat ze zouden verhelpen is nog steeds

De beurt zal zeker goed gedaan zijn, ook over de receptie heb ik geen opmerkingen. Maar mijn grote ergenis, het krakende dashboard is niet verholpen. Heb 30 jaar Ford gereden dit nog nooit meegemaakt. Verder is de QQ een prima auto, maar dat gekraak is voor mij een rede om van Nissan af te stappen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Ook na de verkoop is de service uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service; met een kanttekening

We hebben onze nieuwe Nissan Quasqai nu 3 jaar. Bij de derde onderhoudsbeurt in september jl. hebben we voor de derde keer aangegeven dat we steeds een waarschuwing krijgen in het display dat de voorradar niet werkt. Bij elke onderhoudsbeurt hebben we aangegeven dat dit euvel al speelt vanaf het moment van aankoop. Helaas is het nog steeds niet opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

ik ben heel blij met mijn nieuwe Nissan pulsar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zijn prima

Heb alleen maar goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld daar. En leenauto tot mijn beschikking.

Snel geholpen aldaar

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed geholpen

ze hebben bij de receptie gelijk gezegd wat ze gingen doen bij de beurt dit vind ik fijn om te horen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en duidelijke uitleg

Prima service, doen wat beloofd wordt en heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Volgens afspraak verlopen

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles naar behoren uitgevoerd

De grote beurt en APK zijn ruim voldoende uitgevoerd, maar net dat beetje extra mis ik toch wel. Heb het al meer aangevoerd, maar heb in alle voorgaande jaren met mijn vorige auto altijd als extra service de auto wassen en stofzuigen gekregen. Het kost bijna niets maar toch doet het veel althans bij mij. Misschien eens overwegen, natuurlijk moet d auto wel schoon en onderhouden zijn door de klant. Niet dat jullie hem moeten uitmesten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Wij zijn goed geholpen. Maakte niet uit of het over een nieuwe of occasion ging. Goed advies en meedenken en eerlijk je mening geven. Dat waardeerde we.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service

Bij het aftanken van de leenauto ( diesel) bleek dat er ruim 10 liter op de pomp afgetikt werd. Aangezien deze auto alleen gebruikt is voor lokaal gebruik ca. 25 km dan is het duidelijk dat de vorige gebruiker de auto niet volledig afgetankt heeft. Leendert van den Born was hierin zeer coulant en heeft het (overmatige)gebruik gecompenseerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Vriendelijke mensen, goede service alles OK.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Ben altijd tevreden geweest. Als Bart het net zo goed als zijn vader toppy. en kijk het maar na tig auto's bij jullie gekocht. Vooraf was ik een vw fan maar dat is al lang geleden. De laatste keer werd ik opgeroepen voor een 15000km beurt. Vooraf werd gezegd 349 euro maar dat werden er 100 euro meer. Ik ben 83 jaar en rijdt niet veel, maar ik vraag mij af om de hoeveel km de auto mijn qasqai een beurt moet hebben . Ik snap ook wel dat de verdienste uit de werkplaats moeten komen voor her bedrijf. Er komt altijd wat bij nu de ruiten wissers 49 euro. (was dat echt nodig?)Ik wil daarmee zeggen houdt het eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Goed uitleg over de verichtte werkzaam heden.

  • Aanbevelen? Ja
10

EEN HEEL LEUK BEDRIJF

Zeer tevreden over alles auto goed en je word heel vriendelijk geholpen alles klopt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima, ontvangst advies en aflevering.

Zie boven, en alles binnen 14 dagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service. Attent en zorgzaam.

Alles correct en goed geregeld. Jammer dat het filiaal in Oosterhout is opgeheven. Moet nu voor service extra km’s rijden en wachten. De service zelf verdient een 10.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Alweer de schade niet in één keer hersteld moest er weer voor bellen. 4 klachten over het herstel van de klachten

  • Aanbevelen? Nee
3

Niet tevreden

Los dat alles uiteindelijk geregeld is het volgende: Als ik bewust de auto in de ochtend wegbreng ga ik er vanuit dat ze er ook gelijk mee beginnen. Dit is nooit. Ook moet ik dan in de loop van de dag altijd er zelf achter aan gaan of hij klaar is. Ook vraagt men niet door als hij dan niet klaar is of ik in de problemen kom met vervoer. Ook de volgende dag moet ik er zelf ook weer vaak achteraan of hij klaar is. Daarnaast zijn de rekeningen hoog maar dat zal dan echt zo zijn. Hierover zullen meerdere mensen klagen en valt voor een leek moeilijk te controleren. Dit is een gevoel en dan helpt het voorgaande niet.

  • Aanbevelen? Nee
1

bedroevend

auto zakt door met caravan: los van het feit bij wie het zou moeten betalen, kia breda roept niets mee te maken besteld in waalwijk (failliet) ale kia dealers zeggen wat anders, niemand kent het probleem, allen verwijzen slechts naar hulpvering ( of roepen wat anders) als het probleem inderdaad bij niemand bekend is kan dat twee dingen betekenen , of ik doe iets niet goed of er is daadwerkelijk iets met mijn wagen. je zou van een service gerichte organisatie mogen verwachtten dat men dan minstens geïnteresseerd is in het probleem, zowel dealer( meerdere) als kia nederland zeggen alleen hulpvering, en reageren niet meer na kritische doch beleefde vragen. doe gemiddeld twee jaar met een wagen dit is de eerste Kia , maar zo'n reacties benadering noch nooit meegemaakt

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Spinveld 37

4815HR Breda

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.