Filters

6

Oke

Tijdens de koop van de auto duidelijke afspraken gemaakt. Auto zou rijklaar gemaakt worden. Verder zou die een kleine beurt krijgen en zouden ze krassen op de auto weghalen. Toen ik de auto ophaalde was de kleine beurt keurig gedaan, echter zaten de krassen er nog op. Nu was het een 2e hands auto, dus wat gebruikers krassen waren ingecalculeerd. Echter zaten er 2 grote krassen op de deuren. Jammer dat dit niet gedaan is. Nu moet ik zeggen dat ze wel meteen een afspraak hebben ingepland om dit meteen op te lossen. Dus in dat opzicht hele nette service. Het had alleen al opgelost moeten zijn voordat ik de auto kocht. Daarnaast zou de verkoper mij een week na de aanschaf van de auto me nog bellen. Dat zei de andere verkoper die hem verving tijdens de overdracht van de auto. Tot op heden ook niet gedaan. Dat is ook jammer. Verder rijd de auto geweldig en zijn we zeer blij met de aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Zeer vriendelijk geholpen door de verkoper, samen zijn wij er goed uitgekomen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima verzorgd

Voldeed aan de gemaakte afspraken middels de planning. Auto einde van de dag voor de servicebeurt brengen en cfm. afspraak keuring en beurt andere dag weer gereed.

  • Aanbevelen? Ja
10

koppelingsproblemen prima hersteld

Duidelijke uitleg, reparatiekosten vooraf vermeld. Vervangende auto beschikbaar gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk goed

Ik vond 347 euro best prijzig voor een kleine beurt. Zeker wanneer de bandenspanning niet eens was gecontroleerd. En een specifieke klacht niet kon worden verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige service!

Snel klaar, duidelijke communicatie en extra services geleverd. Heel blij mee :-)

  • Aanbevelen? Ja
7

Aflevering was correct maar anders dan anders

De aflevering is correct uitgevoerd maar door de coroneperiode anders dan anders. Alles moest op straat gebeuren en dat beperkt je toch tot vragen stellen en wat uitleg krijgen over bepaalde zalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

top .ook in deze tijd

alles zoals afgesproken dus prima blij mee

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden

Geen klachten wat betreft onderhoud. Alleen moet men de leenauto goed controleren vanuit leenderd van de borg. Bij terugkomst de auto die ik meekreeg was niet afgetankt stond niet op de aangewezen plaats en kreeg ik een telefoontje dat er schade op de auto zat en dat is niet bij mij gebeurt verder heb ik er ook niks meer van gehoord

  • Aanbevelen? Ja
8

problemen met accu

gerepareerd onder garantie en er op kunnen wachten goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Door Corona tijd was er wat vertraging bij aflevering voor de rest een normale procedure Ik heb wel een vraag over het geluid van de clignoteur voor mij is deze niet hoorbaar in de auto (frequentie van mijn gehoor) is daar wat aan te doen??

  • Aanbevelen? Ja
6

Kleine onderhoudsbeurt correct uitgevoerd maar prijs is te hoog

Ik heb afgelopen jaar slechts 6000 km met mijn Nissan gereden reden om niet een volledige beurt te laten geven. Echter het tarief voor alleen olie verversen en nieuwe ruitenwisser bladen van € 251.00 vind ik exhorbitant hoog.

  • Aanbevelen? Nee
9

ben goed geholpen

tevreden over de afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk!!

Gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en correcte no-nonsense dealer

Zowel bij de aankoop van een nieuwe auto, de begeleiding daarna alsmede het oplossen van een voor beiden onverwacht probleem, een dikke pluim voor deze dealer. De gesprekken rond (uiteindelijk) aankoop van de auto waren erg prettig. Op een normaal commerciële no-nonsense wijze vonden de gesprekken plaats. Heel fijn. Vervolgens het oplossen van het voorbijgekomen probleem, waar met de directeur over gesproken is, hetzelfde. Helemaal prima! Inmiddels (persoonlijke) contacten gehad met de werkplaatsreceptie en ook daar hetzelfde ervaren. Blij met mijn keuze van de auto én deze dealer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zaken doen, snel geregeld

Door de Corona wat anders gegaan, maar prima zaak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische ondersteuning in de showroom

Mijn vrouw en ik gingen naar het nieuwe model van de qashqai kijken en zagen in de showroom een zwart exemplaar staan in een , mooie uitvoering en uitgevoerd met automaat. Ik reed al 3,5 jaar in een qashqai naar volle tevredenheid. Omdat wij geinteresteerd waren is er een mooie offerte gemaakt met een prima inruilprijs. Binnen 10 minuten was de deal beklonken en is de nieuwe auto 4 januari 2021 afgeleverd. Deze auto rijdt nog fijner dan mijn vorige auto mede door de 7-traps automaat en nog minder geluid dan voorheen. Wij zijn heel blij met deze auto en hopen op dezelfde prima service zoals in het verleden genoten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal perfect geholpen!

Ik ben meteen goed geholpen, goede gratis leenauto gekregen en binnen een paar dagen was de auto al klaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed maar prijzig.

Alles liep op rolletjes. Netjes een vervangende auto gehad. Nette ontvangst en alles goed doorgesproken. 347 euro uitgeven na 9000 kilometer is wel duur.

  • Aanbevelen? Ja
3

Teleurstellende informatie

Een week na ontvangst van mijn auto kom ik er achter dat Leendert van den Born geen Kia dealer meer is. Ik had dit graag proactief gehoord

  • Aanbevelen? Nee
10

Nog steeds super netjes geregeld

Ben vandaag langs geweest voor een grote beurt aan mijn KIA venga. Ondanks dat ze dan geen officiële dealer meer zijn ben ik gewoon super geholpen zoals altijd!! Wij blijven gewoon op het vertrouwde adres voor onze kia's, waar we al jaren komen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Is net voldoende

Bij de aankoop en in ruilen ging alles vlotjes en kreeg een redelijke priis voor mijn oude KIA. Bij de levering was men wat afstandig. Ondanks de corona maatregelingen had dit wat beter gekunt. Verder wacht ik nog op accessoires die bij de aankoop zou krijgen cq besteld had. Helaas is deze autozaak vanaf 1 januari geen KIA dealer meer. Hierdoor overweeg ik sterk weer vaar mijn oude KIA dealer te gaan

  • Aanbevelen? Nee
9

prima

start/stop probleem prima opgelost

  • Aanbevelen? Ja
5

Een tegenvaller.

Mijn auto is nog geen jaar en heeft 2811 km gelopen, en altijd binnen gestaan. Dan moet hij zijn 1ste kleine beurt hebben en gaan ze alle toeters en bellen vervangen wat in mijn ogen helemaal niet nodig is. Daar wordt in de garage volgens mij helemaal niet over na gedacht en voeren ze de beurt uit alsof de auto in dat jaar al 25000 km heeft gelopen. Na de beurt krijg ik uiteraard de rekening gepresenteerd en staat daar € 347,00 te betalen. Ik schrok hiervan. De beurt zal wel professioneel uitgevoerd zijn dat geloof ik wel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Kwaliteit goed en prijs redelijk

Niets aan toecte voegen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Spinveld 37

4815HR Breda

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.