Filters

8

Niet geheel tevreden

Na het terug plaatsen van mijn zomer velgen deden de sensoren het niet meer. Deze zijn officieel van Nissan, auto is 2 jaar oud. Ik begrijp niet dat ik moet betalen voor het inleren/inlezen van de sensoren. Ik verwacht dan ook dat dit nog gecompenseerd gaat worden aangezien ik al 13jaar klant ben en dit mijn 5de Nissan is!!! Ik verwacht dan ook nog terug koppeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Ik word altijd vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik word altijd vakkundig en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed ontvangen

Goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

hulpvaardig en zeer kundig bedrijf met vriendelijk personeel

Na het bekendmaken van het ontstane probleem direct een gaatje gezocht om dit op dezelfde dag zonder voorafgaande afspraak op te lossen. Men denkt met de klant mee. Top ! Buitengewone goede service..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Heel goed geholpen

Ze hebben ons vriendelijk te woord gestaan, goede service geboden en het probleem wat ik met de auto houd goed verholpen, dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Snel en vriendelijk onderhoud

Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Zeer goed en je wordt altijd netjes en snel te woord gestaan

Leenauto goed geregeld. Ben wel gewend bij mijn vorige dealers dat de auto bij een grote beurt even gewassen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Goed zoals het moet

dit ga ik niet invullen word een beoordeling gevraagd niet om een boek te schrijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed

Duidelijk uitleg en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Je wordt er altijd goed geholpen

Ik had een storing in mijn auto en die hebben ze op gelost en gelijk de update die nodig waren uit gevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Alles klopte; mooie auto; super enthousiaste verkoper, afspraken tot in detail nagekomen.

Ben overgestapt van fossiel naar (uiteindelijk) hybride. Ontvangst door de verkoper was buitengewoon prettig. Zijn empathische enthousiasme was aandoenlijk. Een parel in de kroon van Leendert. Dit smaakt naar meer in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Prima, was maar een kleine beurt/onderhoudscheck

Prima en netjes. Ik had voorkeur om mijn Mazda ook echt bij de leverancier (Louwman) voor onderhoud weg te brengen, maar dat was via Leaseplan niet mogelijk. Maar onderhoud/check is prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Vriendelijke verkoper

De verkoper was vriendelijk, inlevend en goed adviserend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

De service is goed

Mijn ervaring omschrijf ik als goed en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Prima uitleg en deskundige medewerkers

Vooraf prijs opgevraagd. Ben goed door Toon Visser geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Afspraak is afspraak met een prettige service!

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
6

Deze keer wat steekjes laten vallen

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd maar ik moest zelf met een oplossingsrichting komen voor mijn banden. Daarvan was het profiel wat minder bij de voorbanden werd mij verteld maar hoefde nu niet direct vervangen te worden. Later zelf terug gebeld met de vraag of het dan niet beter was de achterbanden welke een beter profiel hadden voor te leggen. Dat werd bevestigd en is alsnog uitgevoerd maar moest voor worden bijbetaald voor het wisselen en het inlezen. Ik vind dat een garage zelf met dit voorstel moet komen en dat het wisselen dan niet doorberekend moet worden omdat de wielen er tijdens het onderhoud toch af moeten. Verder is niet gezegd dat de nummerplaat voor mijn trekhaak die gemonteerd was achterin lag. Is men niet terug gekomen op de beschermingsplaat bij het ophalen van de motor zoals men telefonisch had toegezegd. Was de auto die ik had meegekregen niet vooraf afgetankt en werd de opmerking gemaakt bij het terugbrengen dat de leenauto in ieder geval gratis is. De leenauto staat dan wel niet apart op de rekening maar niets is gratis en dan zit dit wel in een ander tarief neem ik aan. Zijn wat kleine punten allemaal maar het zijn de details die het hem doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

goede garage ben tevreden

woorden schieten te kort

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed

Goed advies ,klantvriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Word goed geholpen

Zit nog in 6 maanden garantie termijn. Vind dat auto van 7 jaar wel een update voor navigatie mag hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Gewoon prima.

Gewoon zoals altijd zijn de onderhoudsbeurten prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Spinveld 37

4815HR Breda

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.