Filters

10

Heldere,eerlijke communicatie

Zeer prettig kontakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima.

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed en deskundig

Makkelijk om een afspraak te maken, goed en vriendelijk geholpen aan de balie. Zeer tevreden over het contact en advies over de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Onderhoudsbeurt volgens afspraak gedaan.

De kleine beurt uitgevoerd volgens telefonische afspraak. De opmerking over vervanging van voorbanden met 3 en 2,8 mm is merkwaardig, omdat enkele weken eerder de banden bij een bandencentrale nog als ruim voldiwnde werden beoordeeld....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top!

Goed te woord gestaan en geholpen, eerst offerte omdat ik mijn auto wilde inruilen, dag later een proefrit gemaakt en een besluit genomen. Na een week stond de 'nieuwe' auto klaar om opgehaald te worden. Weer spik en span. Super tevreden over de service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
4

Een zinloze controle

Hoewel ik doorgegeven had dat mijn elektrische auto slechts 6000 ipv de verwachte 16000 km gereden had, was dit voor u toch geen reden om het controlebezoek nog wat uit te stellen. Ik ben dan maar gekomen, omdat ik verwachtte dat dit nu eenmaal een service bezoek was. Maar er bleek na afloop ook nog een rekening aan vast te zitten, een onaangename verrassing! Er moest een quasi nieuw filter vervangen worden... Ik stel voor dat u meer rekening houdt met de gereden kilometers en ook de klanten waarschuwt dat uw uitnodigingen niet gratis zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Vakkundige garage en vriendelijke werknemers

De communicatie verloopt via e-mail zodat je nooit een afspraak voor een APK of onderhoudsbeurt vergeet. Via de website eenvoudig een afspraak maken, welke vervolgens ook nog eens per mail bevestigd wordt. De kosten en benodigde tijd worden goed vermeld waardoor je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Tijdens het wachten terwijl het onderhoud wordt uitgevoerd, kun je gebruik maken van de koffieautomaat en een uitgebreid assortiment tijdschriften. Je wordt weer netjes gehaald als je auto klaar is. Kortom: PRIMA SERVICE!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Klantvriendelijk, deskundig,afspraak is afspraak

Klantvriendelijk, deskundig,afspraak is afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Deskundigheid en service staat voorop

Bij mijn zoektocht naar een ben ik zeer goed geholpen door de verkopers. Ze luisterden naar mijn wensen en boden verschillende alternatieven. Ze gaven me alle ruimte om een beslissing te kunnen nemen. Ik ben erg tevreden over de aankoop en de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goede ervaring prettig contact

Leuk contact met Jeroen, prettig zaken gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

zeer goed

Beter zoals een Citroen dealer zou moeten zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

De schade is tot tevredenheid hersteld.

Echter, het vervangen van de linker voorvelg heeft nog niet plaatsgevonden. Deze zou niet op voorraad zijn, maar een levertijd van op dit moment al meer dan 4 weken lijkt mij wel erg lang!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
1

Teleurstellend

Je koopt een auto van net 2 jaar met net geen 16.000km op de teller. Bij aankoop komen ze als vliegen op je af, na aankoop ben je niks meer. Aftersales is drama. Banden (waarvan 1 spontaan bij 100km een bal in de band kreeg, levensgevaarlijk!!) gecupt, oplossing : wielen opnieuw gebalanceerd. Tja, als de banden gecupt zijn kan je blijven balanceren tot je een ons weegt. Naast dat ik 6 maanden garantie heb, ook 7 jaar garantie van de dealer. Ook hier krijg je nul op je vragen, want ja : productie eigenschap. (Zo makkelijk hoe dealers en garages hiermee wegkomen) De auto gaat bij 100km of harder dreunen/klapperen (Vergelijkbaar met een raam te ver open en klappert in je oor) Radio paar tandjes harder resulteert in niks, gedreun overstemt het als heer en meester. Ook hier bederft het je rijplezier, van ellende niet harder dan 90. Als je dat wel wilt eigenlijk een set oordoppen in doen. Ook hier : productie eigenschap in combinatie met cuppende banden. Prijs van bijna 500,- voor afleverkosten, ben benieuwd wat er gedaan is, geloof helemaal niks. Ruitenwissers allemaal op, en zelf maar vervangen. Cuppende banden bij 16.000km. En nog wat kleine slordige dingen. Duidelijk ontevreden over de auto, rij plezier is gedaald naar -10. Gesprek aanknopen met de verkoper die de auto verkocht resulteerde in uitgekaffert worden. Klantvriendelijk staat niet op nummer 1. De beste man had zijn dag niet werd en vrolijk verteld. Kwa merk had ik dit niet verwacht, aankoop zelfde merk krab ik nog wel even 5 keer achter mijn oren, en garage betreft wel 10 keer. Wees gewaarschuwd

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
6

Aankoop op een snelle manier afgehandeld

Na de aflevering blijkt dat er toch instellingen niet gereset zodat ik toch weer een bezoek moest regelen en een monteur alsnog de reset moest doen. Verder toch veel stof in de roosters van de lucht. Niet echt prettig dus maar zelf schoongemaakt. Krijg de indruk dat deze auto alleen maar motorische is gecontroleerd en niet echt gecheckt op andere plaatsen. Ben ik niet gewend bij Leendert van der Born. Verder tevreden,maar dit verdiend een.punt van aandacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Ben altijd blij als het meevalt! Goede service, ik word altijd gebeld van tevoren.

Prima garage, aardig mensen en het viel gelukkig mee. Ik heb een oudere auto (Nissan Micra uit 2011) en dan is het altijd een beetje spannend. Maar hij rijdt weer heerlijk koel (ging om de airco). Dus ik ben hartstikke tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Topservice, en snel geholpen ! Ook tijdens vakantiebezetting

Door omstandigheden te laat voor een afspraak om auto te keuren. Gelukkig kon Leendert van den Born ons snel helpen, ondanks de vakantiebezetting. Bedrijf wil altijd meedenken. Zeker waar het mogelijk is !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima garagebedrijf, doen wat afgesproken is, geen verassingen naderhand.

Beurt uitgevoerd aan auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Fantastische service en aandacht

Onwijs fijne ervaring om mijn nieuwe (tweedehands) auto te kopen bij Leendert vd Born in Breda. Fijn te woord gestaan en er werd meegedacht. De auto is voor een tweedehands auto zeer netjes in zijn staat. Auto stond er netjes bij en de deal was snel gesloten. Erg vriendelijke verkoper! De auto stond ook netjes klaar bij afhalen op afspraak. Ik raad het zeker aan om hier een auto aan te schaffen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Keurige afhandeling van de levering

Ondanks dat, had ik toch wat meer communicatie verwacht over de uitstel van de levering die een maand of vier later werd dan gepland !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekend

correct, duidelijk en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Auto weer goed onderhouden maar wel hoge kosten

Service is prima. Auto wordt grondig nagekeken en elk mankement wordt gevonden en in overleg gerepareerd. Vervangauto service is uitstekend. Als minpuntje (ligt ws. aan de auto) zijn de hoge kosten voor een wiellager. Er wordt daarop 40% korting gegegen. Totale reparatiekosten van €1500 viel uiteraard tegen maar er is veel gerepareerd aan een Nissan X-trail van 5 jaar oud.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
5

Niet zo goed

Niet zo goed als je hem dinsdags op haalt en zaterdags start en je krijgt dan gelijk weer de melding dat er storing is in het 12v systeem wordt je daar niet blij van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

zeer goed

vriendelijk, duidelijk en geen verrassingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

het is best wel een goede autobedrijf.

ik heb niet veel van te zeggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Onterecht nieuwe banden en reparatie geadviseerd.

Na de beurt aan mijn auto werd gezegd dat er een gat in de condensor van de airco zat en dat het herstel ca. € 640 zou kosten. Gezien het feit dat ik totaal geen problemen met de airco heb gehad, heb ik ervoor gekozen een second opinion te laten uitvoeren bij een andere garage. De airco is opnieuw onderzocht en het bleek dat er niets mis mee is. Wat wel verbazingwekkend was, was dat er totaal geen olie en koude vloeistof meer in de airco zat. Hiervoor kon geen oorzaak worden aangewezen. Na het bijvullen van de vloeistoffen werkt de airco weer als vanouds. Ook de zomerbanden zouden moeten worden vervangen. Het zomerbandenprofiel was nog ruim 2 mm en volgens de medewerker was het minimum 4 mm. Toen ik de medewerker er attent op maakte dat het wettelijk minimum voor zomerbanden 1,6 mm is, krabbelde hij terug. Hij gaf als verklaring dat Van den Born altijd bij 4 mm het advies geeft de banden te vervangen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Beste G, Wij hebben zojuist een slechte beoordeling van u mogen ontvangen. In de bijlage vind u de analyse van onze monteur. Helaas moet ik u melden dat de second opinion niet correct is geweest. Zoals wij u weet documenteren wij alle werkplaatsdoorgangen en adviesrapporten digitaat met foto's, hierop is duidelijk te zien dat de condensor lek is. Het vullen van het airco systeem is slechts een tijdelijke oplossing. Het profiel van de voorbanden 3.0 en 2.8 mm, onder de 3.0 adviseren wij om de banden te vervangen, dit omdat de capaciteit van een band, onder dit niveau sterk achteruit gaat. Wij van Leendert van den Born voelen ons verplicht voor de veiligheid van u en de uitmuntende staat van uw auto, daarom brengen wij het advies uit om banden te vervangen vanaf 3.0 mm. Deze "regel" hanteren wij zelf ook als het gaat om onze eigen auto's en de auto's die wij verkopen in de showroom. hopende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u vragen hebben mag u altijd contact met ons opnemen op 076-5223166 of klantcontact@leendertvdborn.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd