Op maandag 3 november heb ik mijn auto, Nissan Note, naar de garage gebracht voor een kleine beurt en APK. De controle is goed verlopen en de kosten vielen mij mee dit jaar. Ik heb een elektrische fiets meegekregen om weer thuis te komen. Dit vind ik een goede service.
Ik kwam kijken naar de Fiat Panda zonder dat ik van te voren een afspraak had gemaakt, en mocht meteen een proefrit maken. De auto reed zeer fijn! Het zou mijn eerste auto zijn, en de Panda was daar erg geschikt voor. Dus ik besloot hem te kopen! Alles werd vlot geregeld en duidelijk uitgelegd. Een week later mocht ik hem ophalen. De auto zag er uit als nieuw. Ik geniet nu al een week van de Panda, en hij rijd heel fijn en goed! Dankjulliewel voor de goede service!
Vriendelijk personeel en beurt goed uitgevoerd.
zeer goed uitgelegd en zeer goede service geleverd
Positieve ervaring
Goed geholpen door Floris.
snel geholpen.
Jeroen doet alles wat mogelijk is oh de klant naar de zin te maken
De verkoper was erg vriendelijk en eerlijk. Hij had niet allerlei verkooppraatjes en was duidelijk over het voertuig en de prijs. Al met al een zeer goed gevoel bij Leendert van den Born Breda en kan hen zeker aanbevelen.
We zijn en worden altijd goed voorgelicht en geholpen. Er wordt met je meegedacht en indien nodig goed advies gegeven. En ze hebben lekkere koffie!
Ik heb Leendert van der Born ervaren als een betrouwbare en professionele partner. De communicatie is helder en klantgericht, en offertes zijn transparant en duidelijk opgesteld. Wat mij vooral aanspreekt is hun meedenkende houding en oplossingsgerichte aanpak. Ze denken actief mee in het proces en leveren maatwerk dat aansluit bij de behoefte van de klant. Een fijne samenwerking die vertrouwen geeft!
Goede en vlotte service, alles volgens afspraak , prima geregeld, alleen vond ik € 190 voor 3 bougies vervangen wel erg aan de prijs. Maar kunnen de vriendelijke medewerkers ook niets aan doen
-- kort maar krachtig-- 100 punten voor Leendert van den Born
Alles verliep keurig. Ik werd gebeld over een verandering. Prima personeel.
Onderhoud keurig uitgevoerd
Alles wat gedaan moest worden is goed gedaan Prima service vriendelijke mensen En als vervangend vervoer een elektrische fiets, had geen auto nodig, heel fijn
Geen aanpassing nodig
Ik ben bijzonder prettig geholpen door Floris. Snel en efficiënt waarbij ik wel de ruimte kreeg om een beslissing te nemen.
Hoewel de garage niet echt om de hoek ligt voor mij was het de rit zeker waard. Jeroen nam alle tijd en ging serieus in op mijn vragen. Ik ben heel tevreden
Mijn youngtimer gebracht voor het vervangen van een wiellager. De onderdelen waren (logischerwijs) niet op voorraad, maar gelukkig kon de auto in de garage blijven staan tot de onderdelen geleverd werden. Helaas ging er iets mis met de levering en is de auto twee weken bij de garage geweest, echter is dat zeker te begrijpen (gezien de leeftijd van de wagen en de schaarste van de onderdelen) en werd ik goed op de hoogte gehouden middels telefonisch contact.
Zie boven. Werd goed en snel geholpen. Jammer dat het even duurde alvorens de voorruit van mijn Quasqai binnen was.
Kan niet anders zeggen dat de service prima is en dat we echt te maken hebben met een vak garage. Wel vond ik de grote onderhoudsbeurt incl nieuwe banden (2x) erg duur. Daar had ik best een leenauto voor mij kunnen krijgen, gratis. Al met al wel om aan te bevelen als je kwaliteit wil. Je hebt wel een flinke portemonnee nodig.
Snel, betaalbaar en kwaliteit.
Duidelijke afspraken, goede service en prettig personeel
Geachte mevr./hr. Ik kom al vele jaren voor koop en onderhoud van mijn auto bij Nissan Leendert van den Born. Goede service en technisch goed. De laatste onderhoudsbeurt is onlangs (17 september 2025) uitgevoerd + APK. De kosten vielen tegen. namelijk rond de 400 euro voor een kleine beurt. Uurloon rond de 200 euro. Inspectierapport was niet aanwezig. Ik weet bv niet hoe mijn bandenprofielen er uit zien. Graag even overleg svp. M.vr.gr. W. de Beer
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.