Filters

10

Mooi bedrijf en vriendelijke medewerkers

Ik werd snel geholpen en heb goeie service ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

100% qualiteit service

Mijn airco werkte niet naar behoren. Bij laatste onderhoudsbeurt was deze nagekeken. Hebben hem weer gechecked en opnieuwd afgevuld, zonder hier iets voor te rekenen. Das pas service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed en snel de nodige werkzaamheden afgehandeld.

De werkzaamheden betreffen de 36 mnd. Beurt. Zoals het vervangen van olie en oliefilter, pollenfilter en luchtfilter. Ook ander klein materiaal. De ruitenwisserbladen werden vervangen en door een administratief abuis kreeg ik de tweede gratis. Waarvoor mijn dank. Dit is nou service van de vak garage! Ik ben heel tevreden voor de uitgevoerde service beurt. Ik beveel vak garage Leendert van den Born van harte aan eenieder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
1

Afschuwelijk bedrijf

Onze Kia ceed gekocht onze eigen auto ingeruild. Kwamen er achter dat het dak flinke schade had en dat was ons niet vermeld .Gelukkig zag ze uitdeuker het en stuurde ons terug. en Jeroen wilde er niet aan mee betalen want de auto was de showroom uitgerold en tegen een pilaar aan gekomen en dat vonden ze al duur zat ,wat een reactie daarna kreeg ik een slecht gevoel en ben ik naar de officiële Kia dealer in Etten-Leur gereden en wisten ons te vertellen dat de Kia helemaal geen fabrieks garantie had op de motor en zo was hij wel verkocht aan ons Na lang aandringen heeft Jeroen gelukkig de auto terug genomen na flink tegen mij uit te vallen en wij ons geld terug met verlies van de inruil auto en Bovag garantie zo,n 1500 euro ze gebruiken Kia dealer nog maar dat zijn ze helemaal niet meer dus pas op ! Het waren aardige onenigheden en hebben de directeur gemaild maar nooit iets gehoord Bart van de Born

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Reactie van het bedrijf

Beste Robin, Bedankt voor uw reactie. Zowel Leendert van den Born als U weten dat het verhaal, dat u schets, anders in elkaar steekt. Gezien uw reactie zijn wij van mening dat we een correcte keuze hebben gemaakt om uw gebruikte auto terug te kopen, zodat hierna onze wegen zouden scheiden. Helaas hebben wij, in ons 56 jarige bestaan niet iedereen tevreden kunnen stellen, maar we blijven ons best doen. Wij wensen u succes met de aanschaf van een andere auto, elders. Met vriendelijke groet, Team Leendert van den Born

9

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zeer positief. Vriendelijk, meedenkend en goede prijs kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Goede snelle service

Vakkundig bedrijf met vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Een eerlijk en vaktechnisch zeer goed bedrijf.

Een bedrijf met zeer ervaren personeel ,die mij op een sympatieke en vakundige manier hebben geholpen ,om mijn Peugot in te ruilen tegen een Kia Niro. Waar ik ontzettend blij mee ben , niet alleen om zijn prettig rijgedrag, maar ook voor een schappelijke bedrag om deze auto aan te schaffen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goede service zoals het al jaren is

verder niets aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
3

slordig omgaan met klanten

Dinsdag auto gebracht voor onderhoud en APK, 's middags telefoontje dat ze er aan gaan beginnen, we bellen als de auto klaar is. Ik voor de zekerheid om half 6 richting de garage gefietst (geen telefoontje gehad), is de werkplaats en hek dicht! Via showroom toch bij de auto kunnen komen, die dus klaar was. Op zich niet zo erg, dit kan een keer gebeuren, maar ik had toch minimaal in de dagen erna een telefoontje verwacht met een verontschuldiging! Is dus niet gebeurd. Ik vind dit heel slordig, gaat klanten kosten.....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Goed

Ík wordt vriendelijk ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

klantvriendelijk

goede afspraken gemaakt en buitengewoon klantvriendelijke afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

super

De telefonische hulp, aansturing pechmonteur (snel geregeld) en het verhelpen van het probleem (vervanging accu en mutaties in de software) zeer adequaat aangepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Oke maar geen feestje

Bij de aankoop van de auto was de beleving zeer goed. Ik heb zelf na 3,5 weken gebeld wanneer de auto opgehaald kon worden wat ik zelf lang vond duren. Bij de levering is mij niet gevraagd of ik nog enige vragen had over de werking van de bediening op het stuur of navigatie scherm, heb het zelf moeten ontdekken. Eenmaal thuis gekomen zag ik dat de auto niet goed was uitgepoetst, waar je veel geld voor neergelegd. Een opmerking wat misschien belangrijk is bij aflevering: geef geen fles wijn ( auto en verkeer) maar geef b.v. Een lampenset of ehbo doos als geschenk, misschien wel zo leuk. Dit ter zijde, de heer Floris is zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Auto heeft op advies een grote beurt gehad, met prijsopgave vooraf.

Qashqai 2.0L occasion in 2014 gekocht bij Leendert van de Born. Onderhoud steeds daar uitgevoerd en auto voldoet nog perfect aan onze wensen. KM stand gaat richting de 300.000km.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goede informatie en voorlichting.

Vriendelijke verkoper die tijd maakt voor dekkleed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Uitstekende service!

Heel goed geholpen en meegedacht om de auto 1 dag eerder op kenteken te zetten, ivm mogelijke prijsverhoging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geweldige service!

Zelfs met een leasemaatschappij ertussen erg goede service ontvangen van deze dealer. Erg vriendelijk personeel, nette uitstraling van het bedrijf en goed geholpen. Daarnaast was de koffie ook erg lekker :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Helemaal prima!

Helemaal voldaan aan vereachting

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Heldere,eerlijke communicatie

Zeer prettig kontakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima.

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Goed en deskundig

Makkelijk om een afspraak te maken, goed en vriendelijk geholpen aan de balie. Zeer tevreden over het contact en advies over de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Onderhoudsbeurt volgens afspraak gedaan.

De kleine beurt uitgevoerd volgens telefonische afspraak. De opmerking over vervanging van voorbanden met 3 en 2,8 mm is merkwaardig, omdat enkele weken eerder de banden bij een bandencentrale nog als ruim voldiwnde werden beoordeeld....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top!

Goed te woord gestaan en geholpen, eerst offerte omdat ik mijn auto wilde inruilen, dag later een proefrit gemaakt en een besluit genomen. Na een week stond de 'nieuwe' auto klaar om opgehaald te worden. Weer spik en span. Super tevreden over de service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
4

Een zinloze controle

Hoewel ik doorgegeven had dat mijn elektrische auto slechts 6000 ipv de verwachte 16000 km gereden had, was dit voor u toch geen reden om het controlebezoek nog wat uit te stellen. Ik ben dan maar gekomen, omdat ik verwachtte dat dit nu eenmaal een service bezoek was. Maar er bleek na afloop ook nog een rekening aan vast te zitten, een onaangename verrassing! Er moest een quasi nieuw filter vervangen worden... Ik stel voor dat u meer rekening houdt met de gereden kilometers en ook de klanten waarschuwt dat uw uitnodigingen niet gratis zijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Vakkundige garage en vriendelijke werknemers

De communicatie verloopt via e-mail zodat je nooit een afspraak voor een APK of onderhoudsbeurt vergeet. Via de website eenvoudig een afspraak maken, welke vervolgens ook nog eens per mail bevestigd wordt. De kosten en benodigde tijd worden goed vermeld waardoor je als klant niet voor verrassingen komt te staan. Tijdens het wachten terwijl het onderhoud wordt uitgevoerd, kun je gebruik maken van de koffieautomaat en een uitgebreid assortiment tijdschriften. Je wordt weer netjes gehaald als je auto klaar is. Kortom: PRIMA SERVICE!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd