Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

top, Maurits heeft net even de stap extra gedaan die ik nodig had om te worden overtuigd om de auto te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer hartelijke ontvangst door dame die mij naar de wachtruimte bracht en mij iets te drinken aanbood. Wachttijd was korter dan aangekondigd. Ook weer persoonlijk door een medewerker opgehaald met uitleg waar mijn auto nu stond.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer hartelijke ontvangst door dame die mij naar de wachtruimte bracht en mij iets te drinken aanbood. Wachttijd was korter dan aangekondigd. Ook weer persoonlijk door een medewerker opgehaald met uitleg waar mijn auto nu stond.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ben zeer klantvriendelijk ontvangen, werd als vrouw zowaar een keer serieus genomen en gezien als klant in plaats van aanhang! (Slechte ervaring in Spijkenisse- Citroën, daar zag de verkoper totaal geen nut in mijn bezoek). Ik ben uitvoerig geïnformeerd over de private lease en rij inmiddels zeer tevreden rond in mijn privélease Cactus. En zelfs voor een lease auto leuk ingepakt en een bloemetje. Want ook de privéleaserijder is namelijk supertrots op de nieuwe auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

GEACHTE MEVROUW/MENEER HET WAS HEEL PRETTIG ZAKEN DOEN MET MULDER IK HAD EEN HELE GOEDE VERKOPER MARCO BEINEMA DIE WAS DESKUNDIG, KLANTVRIENDELIJK, NAM DE TIJD VOOR EN LEEFDE ZICH IN DE WENSEN VAN MIJ DE SERVICE IS OOK GOED DOOR PERSOONELIJKE PROBLEMEN KON IK DE AUTO ZELF DRIE DAGEN EERDER OPHALEN. DE KANS DAT IK DAAR WEER EEN NIEUWE PEUGEOT IS HEEL GROOT VRIENDELIJKE GROETEN PIET MEIJDAM

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende service Lage onderhoudskosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze web pag. komt niet snugger over. Ik krijg, als vaste klant een e-mail bericht. Daarop reageer ik met deze web pagina. Met o.a. de vragen (!!!!) Wie ik ben en wat mijn e-mail adres is ??? Typisch !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekend, gastvrij ontvangst. Leuk persoonlijk contact. Handige en goede locatie (behalve de schimmige achterkant?). Mooie showroom met flinke werkplaatst. Top geholpen door Fabienne. Kortom, tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aankoop Citroën Berlingo Multi Space met inruil van Peugeot 208

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als klant van meer dan 30 jaar en een afname heeft gehad van meer dan 12 nieuwe auto\'s (Citroen) zijn de commerciële aspecten minder dan voorheen. Na service beurt - en APK beurt voor het eerst in mijn tijdspad als Citroen bezitter - is mij opgevallen dat men niet een marktconforme inruil prijs biedt van mijn huidige auto. Was voorheen beter. Opmerking: tijdens gesprek op mogelijke inruil attendeerde de accountmanager mij op het feit dat het servicelampje nog niet gereset was na service beurt. Bij navraag bleek dat de apparatuur ( computer) om deze actie uit te voeren niet beschikbaar (defect) was. Afspraak gemaakt om op een later tijdstip terug te komen wat voor mij niet bezwaarlijk was. Echter deze melding had wel op het service rapport moeten staan. Pech dus maar niet storend. Kan gebeuren !! Receptioniste: prima ontvangst en afhandeling bij ophalen van de auto. Duidelijke en persoonlijke aandacht. Topper! Of ik nog in de toekomst nog Citroen blijf rijden..... ?? Met vriendelijke groeten, B.E. Frerichs

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke ontvangst, zelfs bij ons eerste (oriëntatie) bezoek. In het verdere traject naar de aanschaf toe rustige en duidelijke uitleg en veel geduld bij het personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben heel te vrede op de manier waarop onze peugeot 2008 is afgeleverd. Hij was van binnen en buiten gewassen en gepoetst zag er uit als nieuw. Heel duidelijk uitleg en demonstratie van het parkeer systeem, telefoon, Multi media en navigatie systeem. Ik beoordeel deze aflevering dan ook met goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben tot nu toe heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder prettige gesprekken en onderhandelingen gevoerd over de aanschaf van onze nieuwe C4 Picasso met uw verkoopadviseur Dhr. Ron Tolenaars. Het allerleukste was het bepalen en regelen van de afleverdatum op onze trouwdag en verjaardag van mijn vrouw, KLASSE!

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De ervaring bij een eerste service beurt is te beperkt om een algemeen oordeel te geven. Onderstaande waardering blijft beperkt tot een éénmalige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Wachttijd
  • Faciliteiten wachtruimte
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht

786142044

[email protected]

Over Mulder Van Mill Dordrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden ruim 200 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.