Filters

10

Prima geholpen.

Alles naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ja ik ben weer zeer tevreden na een goed gesprek.

Ik schrok er van dat de schokdempers/brekers van de voortrein vervangen moesten worden, te meer de auto door mij rustig wordt bereden ( mijn leeftijd in aanmerking genomen 77) en pas 4 jaar oud is. Ik vond t vreemd dat schokbrekers na 4 jaar reeds moeten worden vervangen. Maar dat ligt niet aan de garage maar zegt meer iets over de kwaliteit van de Peugeot 208 en zijn schokbrekers. Bij navraag krijg ik van Peugeot Nederland ook geen duidelijk antwoord daarover. Dat viel mij tegen. De garage Mulder is mij, na een goed gesprek, tegemoetgekomen in de kosten van het herstel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

op zich prima, jammer dat de deur niet beter afgesteld kon worden

beurt prima. Alleen wel jammer dat de deur niet beter afgesteld kan worden. er is nog steeds een irritante fluittoon bij het rijden boven 100km per uur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Als een trein

Goede uitleg en corona proof

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Een correcte behandeling

Het is prettig dat de onderhoudsbeurt door u op een bepaald uur wordt afgesproken en dat ik erop kan wachten. Het was weer een vakkundige servicebeurt, zodat ik weer veilig de weg op kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Fantastisch service!

Ik was zoekende naar informatie over de juiste elektrische auto. Eigenlijk kreeg ik dat op de algemene website van Peugeot niet helemaal voor elkaar, tot dat ik op de website van Mulder Dordrecht kwam. Online werd ik fantastisch geholpen en dezelfde dag nog terug gebeld. In-store was de service net zo goed en wil ik Remco enorm bedanken voor zijn hulp! Aanrader om hier je auto te kopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Professioneel.

Prettig personeel, meedenkend, accuraat, goede planning, duidelijke uitleg. Prima controle en goede reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Fijne en snelle afhandeling van aankoop auto

Wij zijn erg tevreden over de aankoop van onze “nieuwe” Peugeot 3008. Alles snel en netjes geregeld door Dick!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed

Service is goed, alleen de leenfiets mag wel beter en dan bedoel ik een volwassen man van 1,82m op een fiets die te klein is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Alles heel goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn bedrijf om mijn auto bij in onderhoud te hebben.

Prettige ervaring telkens als mijn auto voor onderhoud moet. Heldere communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Receptie zeer klantvriendelijk.

Tegen kostprijs van lampje het voorlampje vervangen. Ook 5 stuks andere aandachtspunten tot tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

wordt goed geholpen

wordt goed en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, uitstekend geholpen

Ik heb het prima naar mijn zin met mijn nieuwe aanwinst. Een fijne auto waarvan ik hoop om vele veilige kilometers mee te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een fijne mensen werken daar!

Mijn ervaring was weer boven verwachting, een luisterend oor, begrip voor mijn wensen en alles is waargemaakt! Mulder ga zo door en graag tot de volgende keer. Van mijn krijgen jullie een 10+

  • Aanbevelen? Ja
10

zie onderstaande

Prima service. Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goed geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg Vriendelijke verkoper

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
1

Apk vergeten

In oktober auto gebracht voor apk en vernieuwen van de koppeling. Op de rekening stond alles ook apk. Twee weken later brief van RDW, auto niet gekeurd! Gebeld met Mulder en gaven schromend toe dat het niet gebeurd was. Buiten de radio die niets meer deed bleek ook een kinderstoel niet terug vastgezet. Heb dus ook twee weken onverzekerd rondgereden en met los autostoeltje. Kreeg een leenauto en heel veel excuses echter ruim een week later een bekeuring voor de leenauto! Veel keer gebeld om te melden niet in het centrum van Rotterdam te zijn geweest. Werd echt onbeschoft en als lastige klant behandeld. Moest niet zo zeuren alles was toch prima opgelost? Na vier dagen een telefoontje fout van hun kant. Cijfer van nummerplaat verkeerd gelezen. Geen sorry voor de behandeling, niets!

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer betrokken

Het team Dordrecht is een zeer betrokken team, vanaf het begin verliep het contact goed. Duidelijke afspraken, en deze worden ook nagekomen. De reactie snelheid is super. Er werd na een week nog gebeld om te vragen hoe de auto bevalt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Goede servies en uitleg

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

klantvriendelijk en goede service

Indien ik bel wordt ik vriendelijk te woord gestaan en na het onderhoud wordt ik gebeld om de auto op te halen, desgevraagd kan ik gebruik maken van een haal-en brengservice. Ik rij al 5 jaar probleemloos met mijn Peugeot, dus onderhoud word goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Een heel vriendelijk en kundig team.

Netjes van tevoren gebeld voor het ophalen en terug brengen vd auto. Een heel vriendelijk en kundig team.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en vriendelijke mensen

Ik rijd als ruim 13 jaar Citroën. De meeste jaren ben ik klant bij Mulder. Ik voel me daar ook echt klant. Men kent me en denkt altijd mee in oplossingen. Zowel de verkopers als de mensen achter de balie zijn klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Laan der Verenigde Naties 111

3316AK Dordrecht

786142044

[email protected]

Over Mulder Van Mill Dordrecht

Onze groeiende en dynamische onderneming richt zich op het bieden van mobiliteitsoplossingen. Wij zijn een betrouwbare en vooruitstrevende mobiliteitspartner en dagelijks houden ruim 200 gekwalificeerde medewerkers onze klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.