Ouderwetse service. Ook bij de vriendelijk geprijsde occasions.

Om in de huidige jungle die autoverkoop heet een auto te kopen is geen stressvrije ervaring. Toch heeft Cito te Rotterdam hier alles aangedaan om dit zoveel mogelijk te bewerkstelligen. Hij is fijn! Ik kan deze club aanraden. en nu lekker rondsnorren in de sub!

Fijn bedrijf, goede service, aanrader.

Perfect bedrijf,goed georganiseerd, goede en prettige medewerkers

netjes ontvangen, correct behandeld, attent,

Was genoodzaakt om van dealer te veranderen, zeer goede keus, prettige mensen

UItstekend, zoals altijd

Sinds 1994 en daarvoor met mijn ouders altijd zeer goede ervaring gehad. Vriendelijk en behulpzaam, service is van hoge kwaliteit

Fijn

Erg goed geholpen. Helemaal niet gepusht om een beslissing te maken.

Klein maar fijn!!

Kleine dealer gerund door gedreven mensen met gevoel voor persoonlijke service. Reclame voor Subaru is niet nodig, want de uitstekende reputatie gaat gewoon van mond tot mond (zo is het bij mij ook gegaan). Ik voel me hier al snel thuis. Mijn Subaru XV hybride bevalt prima!

Wat is Cito toch een fijn bedrijf!

Mijn Forester gerepareerd, ondertussen een kopje koffie, krantje en een prettig gesprek met een mede bezoeker. En ook niet onbelangrijk mijn auto rijdt als een zonnetje!

Prima service.

Ze denken mee om een prima auto af te leveren.

Goede service, vriendelijk personeel

Nette 2de hands forester aangeschaft. Goede prijs op inruil auto. Verkoper neemt uitgebreid de tijd voor je.

geweldige service en persoonlijk contact, kortom, een erg mooi bedrijf

alle tijd voor de klant, behulpzaam, adviserend, begrijpend ben blij dat ik dit bedrijf heb gevonden en kan het iedereen aanraden. O ja ze hebben ook lekkere koffie

Zo moet een autobedrijf zijn!

Bij vervanging van de middenuitlaat demper bleek de achterdemper ook slecht (wist ik eigenlijk wel) goed advies dus. Snel besteld en dezelfde ochtend nog gemonteerd. Inruil wordt nu wat later want Forester kan er weer een jaartje ofzo tegen.

familie gevoel

familie gevoel

Aardige en betrouwbare mensen

Fijn bedrijf, aardige mensen

Nooit moeilijk doen, altijd vriendelijk, kwaliteit.

Service en persoonlijke betrokkenheid van het hele team

Al woon ik al jarenlang niet meer in de regio, dit blijft mijn garage!

Top bedrijf met goeie service

Er wordt mee gedacht in mogelijkheden niet in onmogelijkheden.. De service is top! Heel persoonlijk en altijd vriendelijk. Voor ons geen ander autobedrijf.

goede ervaring duidelijk .

Vriendelijk en informatief

We kregen na het eerste telefonisch contact de juiste informatieve gegevens over de te kopen auto. Bij de fysieke ontmoeting met de verkoper werden we vriendelijk ontvangen en was de koop zo gesloten aangezien we allerlei zaken via mail al eerder afgerond hadden. Vriendelijk dank aan Robert de Reus.

Een prettige en professionele ervaring

Volop informatie over de auto en op een prettige manier, niet opdringerig, een auto Kunnen kopen. Komen zeker terug voor het onderhoud.

Zeer goede service!

Bij Cito Autobedrijf heb ik een occasion gekocht. Ben zeer tevreden over de gang van zaken en klantenservice.

Super bedrijf!

Vanaf het moment dat we hier voor het eerst kwamen binnenlopen, voelde het direct als thuiskomen. De sfeer is gemoedelijk, met comfortabele banken, wat te lezen en speelmogelijkheden voor de (jongere) kinderen en de koffie staat altijd klaar. De medewerkers (zowel in de showroom als in de werkplaats) zijn allemaal vriendelijk, vakkundig, geduldig en respectvol. Ze nemen de tijd voor je en geven deskundig advies. Het voelt alsof er echt naar je geluisterd wordt. De reparaties/beurten worden altijd vakkundig uitgevoerd, de prijs is heel netjes en je wordt vooraf hier duidelijk over geinformeerd. Al met al dus zeker een aanrader!

Ook voor oudere Subaru's uitstekende service

Cito doet echt moeite om problemen prettig te verhelpen, en houdt het ook bij oudere auto's betaalbaar. Bijvullen van de airco bleek niet het antwoord op de niet werkende airco. Het bleek aan een druksensor te liggen die niet los te verkrijgen was maar Cito heeft zich ingezet om daar toch met een prima oplossing voor te komen, waarvoor dank.

Heel consistent in kwalitatief werk, met prettige contacten

Uitstekende service

goede service