Zeer betrouwbaar en uitstekende monteurs

Wat jammer dat ik mijn Subaru occasion 6 jaar geleden niet bij Cito gekocht heb. Hier staan occasions waarvan je zeker weet dat er geen achterstallig onderhoud is. Onze auto is inmiddels aardig bij en het onderhoud is prima te overzien. De monteurs zijn uitstekend en de "balie " is zeer vriendelijk. Een topgarage!

Service staat voorop bij Cito

Goede vakmanschap en goede service uitermate tevreden rijder van Subaru

perfect

Ik had zelf niet het juiste formaat sneeuwkettingen en heb een set kunnen lenen. Goede service!

Prima service en klantgerichte benadering.

Bij de aanschaf van een nieuwe auto werden we prima te woord gestaan met goede uitleg en met belangstelling voor wat we zeiden. Dit is nu alweer de vierde (!) Subaru die we aanschaffen bij Cito. Al die jaren staat service en klantgericht handelen centraal. Niets dan lof dus!

Excellent customer service

Excellent customer service. Friendly welcome and speedy action

Cito Automobiel B.V. is de ALLERBESTE!!

Vanaf mijn 18 jaar rijd ik auto, en door de jaren heen heb ik heel wat auto's gekocht, onderhouden en weer verkocht. In Januari 2019 was dat voor de allereerste keer een Subaru bij Cito Automobiel B.V. De algehele begeleiding bij het kiezen, onderhandelen en kopen van de Subaru was voor ons een openbaring. De uiterst professionele, warme, plezierige behandeling door alle leden van het personeel is ook nu nog, 3 jaar later hartverwarmend! Ik zou iedereen die het wil horen, zeer aanraden om een Subaru aan te schaffen en die geweldige auto door Cito Automobiel B.V. te laten onderhouden.

Kundig en klantvriendelijk personeel. Een dealer waar ze nog tijd en aandacht voor je hebben.

Afspraken worden nagekomen

Er worden Geen overbodige werkzaamheden uitgevoerd.

Zoals altijd keurig geholpen

Snel, vriendelijk, deskundih

zoals wij al jaren gewend zijn : uitstekend

zie boven

Goede vriendelijke service

Vriendelijke en correct

Ook een goede nabehandeling, zeer tevreden.

Altijd goede service

Er wordt altijd gedacht in oplossingen en altijd ten gunste van de klant.

Perfect geholpen, bestelde upgrade tijdig binnen, vlot gemonteerd en extra info ontvangen.

Wind deflectors en gele lampjes in mistlampen vlot gemonteerd. Daarbij extra toelichting over te monteren olie druk- en temperatuurmeters ontvangen. Bij Cito denken ze perfect mee over de haalbare route om mijn Outback stap voor stap met goede zorg te upgraden, wanneer ik voor periode onderhoud in de werkplaats een afspraak heb. Dit maal georiënteerd op nieuwe schokbrekers. Die zal ik tzt een keer moeten vervangen. Zo kon ik dit maal een stukje in een andere Outback rijden om te voelen hoe een met actieve hulpveren verstevigde Outback aanvoelt. Voor optimale terreinprestaties en rijden met zwaardere last blijven de originele schokbrekers de ideale optie voor de beste wegligging naar mijn smaak. Voor wat strakker sturende wegligging bleken de hulpveren weer de beste oplossing. Heel fijn de kans te hebben gekregen om de actieve oplossing met hulpveren zo verkend te kunnen hebben. Dank wederom Cito!

Klantvriendelijk en kundige garage

Goede klantvriendelijke service.

Goede klantvriendelijke service.

Top! Meedenkend en enorm servicegericht

Ze staan altijd voor je klaar. Wat er ook aan de hand is, ze denken mee in oplossingen, zijn servicegericht, korte lijnen en een eerlijke prijs. Niet voor niets al bijna 20 jaar klant! “Keep up the good work”

Eerlijke ervaring

Ik sprak mijn bezorgdheid uit over mijn automatische koppeling. Men verwees mij in eerlijkheid direct door naar een specialist. Zij willen het risico niet nemen. Dikke voldoende voor hun oprechtheid

Heel goed

Zoals altijd goede behandeling. Maar brief met aanhef "Beste Breedveld" komt wel een beetje lomp over. Mevr. Breedveld of Rini Breedveld komt vriendelijker over.

Wederom fantastisch

Ook deze keer weer prima geholpen.

vertrouwd gevoel als mijn oude subura naar de garage moet.

iedereen denkt mee wat de beste oplossing is voor mijn oudje en voor mijn portemonnee. Met iedereen bedoel ik de mensen van de leiding en de monteurs. Ik heb veel vertrouwen in deze mensen. vriendelijke groeten, Marianne Kruizinga

Eigenaren/medewerkers die echt contact met je maken

Praktisch, no nonse, uitstekende service

Prettig en kundig geholpen bij de aanschaf van onze auto

Geen gladde praatjes van de verkoper. Duidelijke uitleg en er wordt ruimschoots de tijd genomen voor alle informatie en vragen. Na 2 weken na de aanschaf is er contact opgenomen of er nog vragen waren. Een auto kopen doe je maar een paar keer, maar bij Cito voelde ik mij op mijn gemak!

Eén woord: geweldig.

Het team staat altijd voor me klaar, zelfs op zaterdag.

klantvriendelijk en goede services

Staan klaar om zo snel mogelijk te helpen en problemen op te lossen.