Positief

Goede adviezen en verzorging forester

Snelle en vriendelijke benadering

Je wordt door iedereen vriendelijk en plezierig geholpen. De reparaties worden goed uithevoerd en extra kosten vooraf besproken

Geweldig bedrijf

Wordt heel goed geholpen

Prima garage

Je wordt vriendelijk en terzake kundig te woord gestaan en geholpen. Geen flauwekul kosten.

Goede service en advies

Twee keer een fijne auto gekocht die aan onze wensen voldoet. Ook perfect in onderhoud.

Geweldige garage!

Ouderwets goede behandeling: vriendelijk en persoonlijk.

Klantvriendelijk en prima service

Service gerichtheid zeer hoog

Goede uitleg,geen overbodige reparaties

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Positief

Goed.

Eerste beurt snel en goed uitgevoerd, alleen jammer, dat monteur onderhoudsboekje niet had ingevuld. Niet kunnen vinden? Dan ernaar moeten vragen, was in de zaak.

Uitstekend geholpen

Maken waar wat we afspreken. Leveren zeer correct af. Zeer nette keurige en vriendelijke ontvangst. Goede kennis van autotechniek en wat daar bij hoort. Zeer bekwaam personeel op de werkvloer. Tevens bereid toe te lichten waar men mee bezig is In 1 woord.geweldig fijne garage.

De BESTE met hoofdletters

Heb niets toe te voegen.

Vriendelijke mensen en goede service

Auto voor de eerste maal bij deze garage gebracht voor een APK keuring en een beurt op maat. Vriendelijk personeel. Alle verzoeken worden opgeschreven en uitgevoerd. De auto was ook keurig gewassen. Ik werd netjes gebeld mbt de reparaties, de rekening conform de afspraak.

Zeer klantvriendelijk en zeer goed vakmanschap

Zeer goede ontvangst en goede informatie over onderhoud en benodigde reparatie-werkzaamheden. Daarna goede en betrouwbare afspraken. Voorzover ik dat als leek kan beoordelen zeer goed vakmanschap: de auto rijdt weer voortreffelijk. Tot slot de extra service: auto door de wasstraat en ook interieur schoongemaakt. Top garage!

Erg vriendelijk tegen een goede prijs

Men is bereikbaar, behulpzaam en levert kwaliteit.

Uitstekend service

Altijd uitstekend service.

Altijd bereid tot advies en oplossingen

Soms voel ik me vervelend als ik zelf denk dat ik ze teveel met allerlei vragen lastig val, maar ik word altijd met grote klantvriendelijk benaderd en vind altijd antwoorden dan wel oplossingen voor mijn vragen

vriendelijke en behulpzame receptie

Als nieuwe klant(auto bij een andere dealer gekocht) super goed ontvangen .

Alles prima!!

Ik heb er wat jaren geleden een Subaru Impreza WRX Plus (staion) gekocht. Heerlijke auto en prima service en onderhoud. Rijd nu ca 5 jaar in een Subaru Forester automaat. Ook weer prima service en onderhoud. Even bellen en men staat voor je klaar en ook de koffie. Ik vind Cito een echte aanrader!

Fijne service, meedenken met klanten!

Altijd vriendelijk en oplossing gericht.

Klantvriendelijke adequate service

En heerlijke koffie terwijl er aan de auto wordt gesleuteld.

- oliecheck, netjes en kosteloos uitgevoerd, incl olie - eerste beurtje gehad,Vitara, kon er op wachten met een bak koffie. Kunststof dorpel moest vervangen worden, besteld en snel leverbaar. Mocht later even langs rijden voor montage…. Prima service

service is net als mijn Subaru: "Perfect"

Voor kleine en wat grotere klussen een prima behandeling. Vaak snel geholpen en lekkere koffie.

top-bedrijf met top-personeel

Onlangs een nieuwe auto gekocht bij Cito. Jan en Nico zijn zeer vriendelijke mensen en geven een goede uitleg over de mogelijkheden van de auto die wij gekocht hebben. Wij zijn in iedergeval zeer tevreden.