Wij kunnen alleen maar positief zijn over Cito . Worden altijd keurig geholpen. Belangrijk is dat jullie ook mee denken en en niks is te veel Top Ga zo door 👍👍

20 jaar vaste klant

Al meer als 20 jaar vaste klant en trouwe Subaru rijder. Ze staan altijd voor ons klaar en hebben ons nooit laten vallen👍👍👍

Ik kom er nu ruim 40 jaar, dat zegt genoeg

Alleen maar positieve ervaringen. En als er eens iets niet goed dan wordt het zo keurig opgelost dat het ook weer een positieve ervating wordt.

Eindelijk een autobedrijf dat wij aan iedereen kunnen aanbevelen!

Wij hebben hier een 2e hands auto gekocht. Erg vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Op ons verzoek konden we zelfs de auto 4 dagen eerder ophalen dan dat we oorspronkelijk hadden afgesproken. Wij hebben al vele autobedrijven meegemaakt, maar qua contact, afspraken en service, steken zij met kop en schouders boven anderen uit!

Unieke service met een persoonlijk tintje.

Een auto kopen bij CITO is maatwerk. Geen slimme verkooppraatjes, maar een zinvol gesprek over de wensen van de klant en de mogelijkheden die CITO te bieden heeft. Zeker voor een caravanbezitter zoals ik, is de eigen ervaring die de mensen van CITO hebben met het rijden met caravan een waardevol gegeven. Een bezoek bij CITO is dan ook altijd een sociaal gebeuren, naast de diensten die ze verlenen. Dit kenmerkt het familiebedrijf. De mensen zijn zeer betrokken bij het wel-en-wee van de klant en al meerdere keren heb ik ervaren dat dit leidt tot niet verwachte oplossingen van een 'probleem' en soms ook met gesloten portefeuille. Gelukkig hebben ze een fooienpot! Zoek je een goede caravantrekker en een uiterst deskundig en ervaren bedrijf? Dan kan ik CITO en SUBARU van harte aanbevelen.

Kundige en vriendelijk Subaru dealer. Echt een aanrader. TOPPIE!!

Cito Garage was mij door een collega aangeraden gezien zijn jarenlange positieve ervaring met Garage Cito. En inderdaad....Het klopt. Kundige en ervaren mensen die een fantastisch goed automerk verkopen en daar ook voor meer dan 100% enthousiast achterstaan. Daarnaast een gemeende vriendelijkheid en gastvrijheid, die je tegenwoordig zelden nog ziet in de auto branche Ik kijk uit, samen met nieuwe Outback, naar de komende jaren samenwerking met de ' Boys and Girl ' van Cito. TOPPIE!!!

Net mijn 6e Subaru gekocht, waarvan de laatste 5 bij Cito.

Fijne garage, goede service en vriendelijke mensen. Kom er graag, ook al kost het me soms geld :)

Bijzonder positief en prettig

Over het algemeen zeer goed (de totaalscore hierboven springt steeds terug naar 1, maar ik wil een 9 invullen). Op een enkele miscommunicatie na bij een bandenwisseling, kan gebeuren, heb ik verder alleen maar goede ervaringen te melden.

Goed en netjes!

Zeer vriendelijk en behulpzaam, geen gekke fratsen en normale prijZen.

Heel goede garage

Hartelijk ontvangen met een kopje koffie. Mariette is een heel goede gastvrouw en is zeer deskundig

Voor het eerst voel ik me niet belazerd bij een delealer!

Een nieuwe auto gekocht, prettig contact met Jan en Robert, goede service en follow-up so far. Geen opgesmukt dealergebouw met hip gedoe maar gewoon normale mensen, prima koffie en een goed gesprek. Ook met een van de monteurs al leuke gesprekken gehad. Auto is netjes afgeleverd en goede prijs teruggekregen voor oude auto!

mooi bedrijf, service gericht

al jaren vaste klant, nog nooit een vervelende ervaring gehad. wordt altijd vriendelijk ontvangen en uitstekend geholpen

Zeer prettige garage

Redelijk

Vandaag bij Cito geweest beide Vens kapot wel gemaakt. Moest uurloon betalen auto is net 6 weken uit garantie En moest hun overtuigen dat de meter in het rood stond Een beetje meer vertrouwen in de klant is wel netjes Ps ik bijna 8000 euro voor deze auto betaald. Is dit goed? Fam joosen

Van service in de Senoy straat tot heden perfect.

Al zoveel jaren met verschillende Subaru modellen kan ik geen negatief punt bedenken met betrekking tot onderhoud en contactpersonen bij Cito. Blijf zo doorgaan, dan doe ik het ook.

No nonsense

Weer keurig geholpen. Altijd goed advies.

klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Voor de eerste keer bezocht voor een grote beurt en prima geholpen.

Fijne zaak!

Snel, goed geholpen en fijne mensen!

Duidelijke adviezen en service zoals het hoort. Normaal eigenlijk, maar dat is bij andere garages vaak ver onder de maat. Cito is een familiebedrijf dat nauw contact heeft met de klant en meedenkt op momenten die tegen zitten. Ik kan Cito en Subaru bij iedereen volledig aanbevelen. Cito is het thuisgeviel voor uw auto.

Al ruim 40 jaar klant.

Nog nooit gedacht "Ik ga toch eens ergens anders kijken" . Geen enkele reden voor te bedenken.

Zoals het hoort

Zeer goede ervaringen........geen negatieve ervaringen.

Goede service met goede kennis van zaken .

Wij kunnen weer vele onbezorgde kilometers maken. Kopje koffie. een prettig en onderhoudend gesprek en een nieuwe (gebruikte) Forester gekocht. Zeer tevreden weer naar huis.

deskundig en prettig