EERLIJK DUURT HET LANGST. Uit onvrede over de kwaliteit en service van mijn vorige dealer vertrouw ik sinds een jaar het onderhoud van mijn Saab 9-3 toe aan Autobedrijf Harteveld. Een goed besluit. De monteurs doen hun werk snel en goed. De service is prima. De koffie is er altijd bruin, er is zelfs een werkhoek waar klanten hun wachttijd nuttig kunnen besteden. Hun eerlijkheid is mij het meeste opgevallen.Onlangs bracht ik mijn auto voor een grote beurt. De receptionist kwam na inspectie van de auto naar mij toe met de mededeling dat de auto vorig jaar al de beoogde grote beurt had gehad en dat een kleine onderhoudsbeurt nu volstond. Prettig gevolg voor mij was de lagere factuur. Ik ben er nu helemaal van overtuigd dat ik met Harteveld een goede keus heb gemaakt. En daar profiteert de garage ook van. Want ik ga voorlopig niet meer \'shoppen\'. Daarmee komt het oude gezegde weer uit: eerlijk duurt het langst.
Ervaringen zijn uitstekend, zo ook de mentosballen. PS Vanuit de garagewereld mag/moet meer oppositie komen tegen de absurde APK-wensen/eisen. Realiteit raakt uit zicht.
Vanaf de eerste kennismaking, die uitmondde in de aankoop van mijn Saab, heb ik alleen maar lof voor Autobedrijf Harteveld. Speciaal met de heer Anne Kronshorst na de grote schade aan mijn auto t.g.v. een ongeval. De auto bevalt ons prima, maar wanneer hij aan vervanging toe is, zal ik zeker weer Autobedrijf Harteveld als eerste bezoeken.
Onze Subaru was na een onderhoudsbeurt mooi op tijd klaar, inclusief het vakkundig verhelpen van een klein rammeltje. Als verrassing was onze auto gestofzuigd en als we ons niet vergissen zelfs gewassen. Zaken waar we zelf eigenlijk nooit tijd voor hebben, dus dat was zeer welkom. Kortom, uitstekende service!
Wintercheck; bandenwissel; reparatie achterlicht; schoonmaken Alles correct, snel, afgescproken prijs afgehandeld en opgelost. Terugkoppeling mag iets uitgebreider
Prettig autobedrijf! Je wordt er netjes geholpen en goed overleg wat er aan je auto moet gebeuren met prijsafspraak, zodat je ongeveer weet waar je aan toe bent. Je wordt op de hoogte gehouden van het geen men aan mankementen geconstateerd heeft, wat wel en niet verholpen zal worden en toch goed genoeg voor de APK is. Telefonisch op de hoogte gehouden van de vorderingen van onderhoud en klaarstaan van de auto voor ophalen! Gewassen en uitgezogen! Weer als nieuw,super! Een geweldig service/onderhouds team!
Altijd prettige ontvangst. Komen afspraken na. Goede kwaliteit van onderhoud en reparaties.
Een klantvriendelijk vitaal en fris bedrijf, met gedegen kennis en goede service. Je bent er welkom. De winter/zomerbandenservice ad euro 147,00 ex btw, wordt door vrienden als behoorlijk hoog geprijsd genoemd. Dat kan dus wat minder.
Uitstekende service, beurt correct en vlot afgewikkeld, auto als nieuw na poetsbeurt binnen- en buitenzijde. Zeer klantvriendelijke ontvangst. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Kom hier al jaren met heel veel plezier! Wat mij telkens weer opvalt, dat men mij kent en dat is niet omdat ik elke week een probleem heb, maar uit belangstelling. Ik complimenteer het hele team, in het bijzonder Anne, Tessy, Anja en natuurlijk onze technische topper Leo jullie werkplaats chef. Chapeau!!
prima, alleen jammer dat deze vragenlijst geadresseerd is aan de Heer Verschuur. ik ben toch al die jaren dat ik klant ben, mevrouw Verschuur.
Delftsestraatweg 26 C
2641 NB Pijnacker
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.