Als vanouds weer goede service

Komen de afspraken na, ook in deze drukke tijden

Zoals altijd, zeer goed.

Vriendelijk, klantgericht en professionele service.

Fijn bedrijf

Directe service verlening.

Een echte Saabspecialist

Mijn brommende en krakende Saab bracht ik binnen omdat ik een eerdere reparatie bij een garage niet vertrouwde. Terecht, naar later bleek. De vreemde resonantie uit de motor kwam volgens de monteur van een slecht werkende balansasketting. Waarschijnlijk een kapotte geleider. Geen goedkope klus, maar mij werd verteld dat ik een compleet andere auto terug zou krijgen. Er was geen woord van gelogen. Zachtjes zoevend ben ik terug naar huis gereden. Zo moet Saab rijden! Helemaal top team Harteveld, chapeau.

Volgens mij kom ik al 40 jaar bij vader op zoon Harteveld, daar moet tevredenheid achter liggen. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout, zoals nu bij de APK/Beurt mis ik drie kunststof doppen op e wielbouten, die kom ik gewoon een keer halen.

Altijd zeer klant vriendelijk Ik ben al reeds meer dan 30 jaar klant.

Prettige behandeling met uitstekende service en zeer capabele monteurs

Zeer positief, al jaren!

Alles correct volgens afspraak

xxx

geweldige service en kundig advies

hebben verstand van zaken alles wordt goed uitgelegd en keurig tarieven een aanrader voor Saab rijders

Weer fijn geholpen

Fijne service.

Wederom alles prima voor elkaar!

APK, zomerbanden, 150.000 km beurt, koplampen gepolijst en armsteun vervangen in 1 dag. Je moet de afspraak wel tijdig inplannen.

Vriendelijk, kundig en betrouwbaar.

Ik ben al jaren klant en heb alle verhuizingen van dit bedrijf gevolgd, niet alleen uit loyaliteit maar vooral vanwege de kennis en btrouwbaarheid.

Snelle reparatie onverwacht hadden we pech voor onze vakantie ,Onze Saab rijdt as een zonnetje.

vlot en prettig geholpen

nvt

Fijne garage. Nieuwe klant erbij!

Prima ervaring gehad bij Harteveld. Koppeling van mijn Saab vervangen. Verder nog een lekke koelslang opgelost en wat andere kleine zaken. Die eerste weliswaar zonder overleg gebeurd, maar moest toch gebeuren. Tip voor de volgende keer: geef vooraf even een bel in het kader van verwachtingsmanagement. Werkplaatstarief vind ik hoog, maar doorberekening uren is netjes. Dank voor de fijne ervaring. Saab rijdt weer als nieuw! Jullie hebben er een klant bij.

top

vriendelijke deskundige mensen, van receptie tot en met monteur, gespecificeerde nota. Laat hier graag mijn auto nakijken.

Professioneel en plezierig

De liefde voor het merk Saab in onverminderd groot. Advies en onderhoudsbeurten zijn deskundig en professioneel. Zelfs een hoog kilometeraantal doet daaraan niet af. Eerder is het omgekeerde het geval

Ga zo door!!!!!

Prima ervaring door goede service van de balie tot de monteur(s)

Prima service !

Zoals altijd een belletje ontvangen wat er aan de hand was en wat de kosten zouden zijn Reparatie goed uitgevoerd en het probleem goed opgelost. Bij ophalen auto nog kopje koffie gehad en uitleg. Kom hier al jaren en met deze kwaliteit zal ik dat ook blijven d9en.

Prima plek voor mijn Saab

Goede service , vriendelijk, vertrouwd adres

Altijd een prettige behandeling

Prima ontvangst en veel deskundigheid op de werkplaats

Zeer vakkundig en klantvriendelijk!

Autobedrijf Harteveld levert maatwerk en kwaliteit. De klant is koning. Van monteur, receptioniste tot eigenaar, iedereen staat voor je klaar.

Goed overleg over de te verrichte werkzaamheden en de daarbij behorende prijzen. Duidelijk advies over de bandenkeuze.

Very good and professional service

I’m pretty happy with the service. Placed car in morning and by noon it was already ready. They are also affordable and give complete detailed report on service. Very well done.

• Would you recommend us? Yes

Perfecte service

Alles in het werk gesteld om het probleem snel op te lossen