Hebben kundig mijn auto gerepareerd

Altijd goed geweest

Graag niet steeds een review vragen, het zijn aardige medewerkers, uiteraard gaat er wel eens iets mis zoals overal. Altijd een pretiig bedrijf gevonden, wel soms duur

fijn

snel aardig en professioneel

Vertrouwd en in orde.

Afspraak gemaakt voor apk met jaarlijkse grote beurt. Waren wat reparaties nodig en ben daarvoor keurig gebeld met een passende en correcte kostenraming. De musthaves en de nicetohaves zijn keurig voorgelegd en toegelicht. Geeft een fijn gevoel de auto te hebben laten nagekeken door een SAAB garage! Dik tevreden.

Goede service,

Goede service ,

Prima service zoals altijd

Prima service zoals altijd.

Raar geluid in auto.

Dit bleek een aanlopende rem te zijn. Gratis gefixt. Kleine beurt gedaan en accu vervangen. Dat scheelt de ergernis van een niet startende autonin de wintermaanden. Jullue zijn toppers! Groet van Rick en Angie van der Loos.

Correct en betrouwbaar

Proberen je altijd even "tussendoor" te helpen als het kan

Proberen je altijd even "tussendoor" te helpen als het kan en weten ook nog steeds alles van Saab's!

Zeer positief

Inmiddels met mijn Subaru voor de 4e keer een onderhoudsbeurt uit laten voeren bij Harteveld. Dit is wederom naar volle tevredenheid gedaan. Vriendelijk geholpen. Reële prijzen en geen onverwachte kosten. Gewoon een net en kundig garagebedrijf dat ik iedereen kan aanbevelen.

Al 20 jaar het vertrouwde adres voor mijn Saab

professionele medewerkers, pro-actief, o.a. - geven seintje dat APK en beurt kunnen samenvallen, - tips voor onderhoud, - je auto wordt met deze zorg automatisch in topconditie een youngtimer! - klantvriendelijkheid 110%

Komt afspraken na, overlegt bij bijkomende reparaties. Vriendelijk personeel.

Komt afspraken na, overlegt bij bijkomende rePatatjes. Vriendelijk personeel.

In 2004 mijn Saab gekocht bij Harteveld en dit bedrijf heeft al die jaren het onderhoud verricht, tot mijn volle tevredenheid. Ik ben altijd nog een blije Saab-rijder!

Prima service en redelijke prijzen

Het jaarlijkse onderhoud en de APK rimpelloos uitgevoerd

Al vele jaren is dit bedrijf -ondermeer Saab specialist- een warm nest! Ze geven goed advies met een glimlach.

Alles volgens afspraak en een prima vervolg hier aan

prettig, deskundig en betrouwbaar

dat ik er na circa 40 jaar nog steeds klant ben, zegt genoeg!

Zoals gewoonlijk ben ik weer uitstekend geholpen.

Ik heb dat reeds hierboven aangegeven. Bovendien vind ik de dame behulpzaam en een lieverd. Als man van 88 jaar mag ik dat toch wel zeggen?

goede garage

Ik word altijd vriendelijk correct en technisch goed geholpen, uitstekende service bovendien.

Betrouwbare en fijne garage met veel Saab-kennis.

Kom hier al jaren. Ga niet meer weg ook. Mijn 93 uit 1999 wordt prima onderhouden.

Vakmanschap en service met een glimlach

Voor de jaarlijkse servicebeurt van mijn Subaru ga ik graag naar Autobedrijf Harteveld. Kleinschalig, vakkundig en heel klantvriendelijk.

Vriendelijk, professioneel, kundig en staan altijd voor je klaar.

Bij Harteveld doen ze altijd hun best om je zo snel en goed mogelijk te helpen, ook als er tussendoor iets stuk gaat. En altijd voor zeer schappelijke prijzen. Ik voel me thuis bij Harteveld.

Persoonlijk contact

De motor van mijn auto maakte een ander geluid, gebeld en de volgende dag kon ik komen en is het probleem opgelost.

Prima bedrijf,

Verder weinig toe te voegen

goede service, meedenkend bedrijf.

Komt afspraken na, signaleert tijdig en kijkt verder dan alleen de aangegeven punten van het onderhoud van dat moment