Handig snel en klantgericht

Prettige ontvangst Duidelijke uitleg Afspraken worden keurig nageleefd

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer klantvriendelijk en rustig meedenkend.

Ik kreeg pech op een kruispunt. De wegenwacht heeft mij naar huis gebracht, Zou een storing in het motorblok zijn en mocht niet meer rijden. Na wat heen en weer gebel, contact met de garage. De heer Olthof heeft mij heel prettig geholpen aan de telefoon . Afspraak gemaakt dat de auto opgehaald zou worden. Kon helaas pas na een paar dagen ivm ziekte in de werkplaats. Ik kreeg zoals afgesproken een duidelijke uitleg wat de kosten zouden zijn, incl apk en onderhoudsbeurt. Tevens een tweede afspraak gemaakt voor een vervolg reparatie. Zou overigens nog bevestigd worden , nog niet gebeurd. Auto werd keurig teruggebracht, schoongemaakt en afgetankt. De oorzaak van de storing is overigens niet gevonden. Ook werd mij goed uitgelegd waarom de servicekaart van de mitsubishi niet meer werkte. Ik heb afgesproken dat ik wel graag de service kaart van herwers zelf wil ontvangen. Nog niets gehoord hierover. Wat ik heel prettig vond is dat de heer Olthof mij verzekerde dat als ik de garage had gebeld ik ook wel geholpen zou worden. Fijn idee, want ik was behoorlijk in paniek. Al met al een hele gerustellende ervaring en de auto rijdt weer prima. Mij werd ook een leenauto aangeboden maar dat was nu niet nodig. Wel heel fijn dat jullie met de klant meedenken.

• Reden van bezoek: Reparatie

Prima bedrijf. Denken mee met de klant.

Wij rijden weinig kilometers per jaar. Het onderhoud wordt in overleg en op maat uitgevoerd. Auto was zelfs gewassen en gestofzuigd na de onderhoudsbeurt.

Prims

Goede service, vlotte bediening

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima garage met prima service.

Snel en prima geholpen. Ook nog gewassen en schoongemaakt. Echt een pareltje die garage in Hengelo.

Correct geholpen

Wij werden herinnerd aan de APK-keuring en ik kon al snel een afspraak maken.

Alles goed geregeld

Van a tot z goed geteld

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Netjes, correct en altijd in overleg

Een erg prettige garage, deskundig personeel, vriendelijk en erg goed in communicatie. Je weet precies waar je aan toe bent.

Goed overleg,

Koffie, goed overleg over de reparaties en kosten

Geweldige service

Vriendelijk, correct

Prima garage, ook een ander probleem werd opgelost. Nog niet verholpen maar er wordt naar geinformeerd.

Duidelijk volgens afspraak

Winterbandjes er op, ondertussen een lekkere kop chocolademelk en voor je het weet tijd je door een winters landschap weer naar huis

vlotte en goede service

prima uitvoering van onderhoudsbeurt aan mijn oldtimer.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

service goed rekening bizar hoog voor kleine beurt

Service wel goed maar rekening zonder specificatie waardeloos gebeld en dan krijg je de specificatie wel per Email waarom niet direct op de factuur onbegrijpelijk. dan staat er op de rekening ruitensproeier vloeistof 4,25 euro had ik voor ik naar de werkplaats reed tot boven aan toe vol gemaakt dan vraag je hoe dat kan krijg je een antwoord ja we hebben sproeiers geprobeerd en weer vol gedaan slaat helemaal nergens op dan is de rekening voor een kleine beurt extreem hoog kleine beurt zonder verdere reparatie heel apart

• Reden van bezoek: Andere reden

Ales uitstekend en op tijd geregeld/afgehandeld. Zoals altijd.

Service en communicatie

Afspraak niet nakomen, klant laten wachten. Communicatie is slecht en service wordt afgeschoven.

• Reden van bezoek: Schadeherstel

• Service N.v.t.

Niet zo

Was alleen een keurings afspraak wouden ook onderhoud uitvoeren

• Service N.v.t.

Super fijn bedrijf

Bedrijf met veel kennis, begrip voor de klant en super klantgericht

• Reden van bezoek: Montage van accessoires

ben al wel 35 jaar bij herwers

is heel fijne garage word altijd netjes en goed geholpen,service is uitstekend,en als leen auto vaak zo goed als nieuwe auto.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Op een vriendelijke en adequate wijze benaderd.

Ik voel mij prettig ontvangen en ben vriendelijk behandeld bij Autobedrijf Herwers (Renault) De onderdelen zijn meteen die dag besteld en de volgende dag kon de reparatie al uitgevoerd worden! Ik ben erg tevreden!

• Reden van bezoek: Reparatie

vriendelijk, deskundige en service gerichte ervaring.

Vriendelijke ontvangst bij brengen auto. Begeleiding naar en benodigde uitleg bij gebruik leenauto. Leenauto van zeer goede kwaliteit dus geen afdankertje. Overleg en advies over noodzakelijke extra reparaties buiten de gemaakte prijsopgave. Al met al zeer prettig.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Al 41 jaar geniet ik van jullie deskundige en vriendelijke optreden.

Ik denk nog vaak aan de woorden van Jos Sr.: bij een deal moeten we allebei tevreden kunnen zijn. Hij was er een meester in om dat in de praktijk te brengen. Ik herken dit bij jullie nog steeds: zijn erfenis!

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.