
auto thuis gebracht omdat mijn vrouw geen rijbewijs meer heeft
Service prima, prijzen hoog voor banden en ruitenwissers. Meest kwalijke; heb 14/10 auto opgehaald en het bedrag van bijna €600 direct aan de balie gepint. Tot mijn verbazing krijg ik net met de post de factuur van bijna €600 nogmaals of ik die binnen 30 dagen wil betalen!!!!!!! Gelukkig pinbon van betaling. En meteen naar jullie gebeld. Maar vind het wel super slordig
Service zoals het zijn moet
Ik werd vriendelijk geholpen en zoals afgesproken stond er een leenauto klaar. De keuring verliep snel en goed overleg over het vervangen van de banden. Het is allemaal vlot uitgevoerd, goede service. Van te voren is verteld hoeveel alles kostte.
Goed
Daar sta je dan aan de balie met een storing, kapot vliegwiel, eeuuhh en nu,...………….. Binnen een aantal tellen wordt er een auto tevoorschijn getoverd die je kunt gebruiken tot de auto weer klaar is, hoe geweldig is dat. Volop tevredenheid en super meegedacht met de klant. Dat kan alleen nog bij Herwers volgens mij. Erg veel lof over de heren die dit voor elkaar krijgen, planning en werkplaats( ook dat mag gezegd worden). Als er en 11 of hoger tussen zou staan, dan was de keus niet zo moeilijk geweest om dit cijfer te geven...………...
Vlotte en correcte ontvangst. De leenfiets stond al klaar en bij het ophalen van de auto aangenaam verrast want de auto was ook gewassen en er was een stofzuiger door het interieur gehaald!
Op zoek naar een andere auto kwam ik bij op de site van Herwers terecht waarbij de beoogde auto in Zevenaar stond. Binnen twee dagen was hij in Neede voor een proefrit. De staat en prijs, alsmede de inruilprijs van mijn auto, maar ook de dealer in mijn woonplaats hebben mij besloten om deze auto bij Herwers te kopen.
gewoon goed
Contact met medewerkers zeer prettig; afspraken worden goed nagekomen; prima service.
Het technische probleem werd na enig zoekwerk gevonden en goed opgelost. Daarnaast werd prima meegedacht over vervangend vervoer. Geheel naar wens!
Helaas is mij geen leenauto aangeboden en moest mijn man extra rijden om mij en de auto heen en weer te brengen.
goed en bekwaam.
Voor een nieuw contactslot 13 sept contact op genomen,het zou 5 werkdagen duren, vanaf 23sept iedere dag gebeld,medewerker nam zelf geen contact met mij op,moest er zelf achteraan, ik vroeg ook of hij dacia dealer niet kon bellen,daarna volgende dag gebeld slot was er weer niet.dag erna zelf weer gebeld het was inmiddels 25 sept,,ik was ontstemd, het duurde te lang.medewerker gezegd binnen 1 uur terug te bellen ,hij wilde eerst in de loop van de dag.bellen,na 1uur belde hij : ,plotseling werd het slot onderin een doos gevonden??!! Daarna zelf afspraak gemaakt om 1130 uur deze vervangen.Al met al geen service,geen interesse.totaal klant onvriendelijk,en geen enkel excuus.Het is ons erg tegengevallen en gaan onderhoud van de auto ergens anders overwegen. Ook in de wachtkamer ,geen goedendag van autoverkopers,die vaak langs liepen,geen enkele interesse.
Duidelijke communicatie en afspraak is afspraak!!!
Je word altijd prettig geholpen.
idem
Een hele goede service, vriendelijk personeel,
In een woord, geweldig
Overleggen goed wat er gedaan moet worden.
zie boven
Goed snel en vriendelijk geholpen wel iets prijzig.
Top
Vriendelijk en deskundig
de vervangende auto was een elektrisch model, super ,mooie rij ervaring
Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.