Klant is koning

Na eerder een slechte review te hebben geplaats komt hier een super goede. Vanochtend in eerste instantie niet goed geholpen te zijn ben ik terug gebeld. Nu ben ik weer geholpen zoals ik van herwers ben gewend. Duidelijk en snel en gezamenlijk tot de beste oplossing te komen. Dat is de service die ik al meer dan 10 jaar gewend ben. Allebei fouten gemaakt in de communicatie en de stappen die hadden gedaan moeten worden maar nu opgelost. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt zoals ik gewend ben.

Ronduit asociaal behandeld.

Heb de auto laten keuren en onderhouden. Niet gecontroleerd en te goede trouw geweest. Nu blijkt er schade te zijn. Heb aangetoond dat ik niet met de auto heb gereden en dat dit bij de garage moet zijn gebeurd. Dan zeg je dit en dan krijg je als antwoord dat kan niet , dat is niet hier gebeurd. Mijn collega's zeggen alles eerlijk als ze schade maken. Dus met andere woorden de klant liegt. Vervolgens moet ik 2 weken wachten omdat de betreffende persoon met vakantie is. Kan zelf geen afspraak maken alvast om het dan over 2 weken gelijk op te lossen en te laten maken. Dus een collega met vakantie dan kan je als klant gelijk niet geholpen worden. Slechte service en klant onvriendelijk. Ben benieuwd of ze nog met een oplossing komen. Arjan.

Reactie Herwers op mijn review van 12-7-2022 over airco-reparatie

Er was een lekkage in de airco. Die werd gerepareerd. Zo werd mij door een medewerker van Herwers verteld. En omdat de auto nog in de garantie zat was die reparatie gratis. Toch kreeg ik later een rekening. Toen ik daarover contact opnam kreeg ik te horen dat er geen sprake was geweest van reparatie maar van regulier onderhoud en dus moest ik toch betalen. Op 12-7-2022 schreef ik over deze vervelende ervaring een review. Een servicemanager van Herwers nam daarna contact met mij op. Het resultaat van het gesprek met hem was, dat het bedrag van de rekening werd terugbetaald en om er zeker van te zijn dat het aircosysteem dicht is, bood hij me aan de airco kosteloos nog eens te laten controleren. Ik ben tevreden met deze reactie en zal een afspraak maken voor de airco-check.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: N.v.t.

Klantonvriendelijke garage

De airco van mijn auto werkte niet meer. Er werd een lekkage in het systeem gevonden. Na 3 weken werd de druk in de airco te gecontroleerd. Zou de druk weer weggevallen zijn en de reparatie dus niet gelukt, dan zou eerst een onderdeel besteld moeten worden om het probleem te verhelpen, zo werd me verteld. Die druk bleek in orde. De reparatie was dus gelukt en ik ging ervan uit dat die gratis was omdat de auto nog in de garantie zat. Maar toch kreeg ik een rekening voor het navullen van de airco. Het koudemiddel was verloren gegaan door een defect, een lekkage in het systeem. Mij leek het logisch dat de gevolgschade van dat defect, het verlies aan koudemiddel, dan ook onder garantie valt. Een baliemedewerker gaf mij te kennen dat er geen sprake was geweest van een defect, maar dat het om regulier onderhoud ging. Ik vertelde hem hoe een collega van hem mij toch echt over de lekkage had geïnformeerd. Maar hij wilde mijn verhaal niet voor waar aannemen. Uiteindelijk was hij bereid om bij zijn collega’s navraag te doen om mij enige dagen later mee te delen dat ik de rekening wel moest betalen, want niemand herkende zich in mijn verhaal over de lekkage. Het was, zoals hij zei, mijn woord tegenover dat van hen en hij koos niet voor mij. Ik weet voor 100% zeker wat mij gezegd is over de reparatie. Zoiets verzin ik niet, dat kan ik niet eens verzinnen. Als ik opnieuw mijn auto voor onderhoud of reparatie bij garage Herwers aan zou bieden zou ik alle gesprekken op moeten nemen en een bevestiging moeten sturen van wat me gezegd en afgesproken is om ieder mogelijk misverstand te voorkomen. Dat alles omdat werkplaatsinformatie niet goed wordt ingevuld, de baliemeneer dus niet weet waar het over gaat en dan zijn eigen waarheid invult. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik heb de rekening voor het navullen betaald, maar ik kom niet meer terug. Het vertrouwen, dat ik wel in garage Herwers had, is weg.

Kansloos bedrijf

Sinds 2019 heb ik een Kona Electric. Deze bij Herwers Deventer gekocht en ook in onderhoud. Nooit geen gekke dingen gevraagd of eisen gesteld. Nu moest de Kona terug voor een nieuw accu-pakket (terugroepactie). Brief gekregen in maart 2021 met de mededeling dat ik niet meer dan 90% mocht laden. 10% auto onbruikbaar dus. Afspraak proberen te maken bij Herwers, maar die gaven niet thuis. Geen tijd, geen akkoord importeur, geen accu; alleen maar excuses. Vervolgens er klaar mee en heb in Hyundai NL gebeld, 2 weken later kon ik al terecht bij Auto palace Zwolle. Herwers gevraagd om een verklaring; kort antwoord. "raar meneer dat u zelf maar dingen gaat regelen buiten ons om, maar als u dat graag wilt, succes!"....... Dusssss... Kansloos dus.

• Reden van bezoek: Andere reden

klantvriendelijk , en correct afgehandeld.

verder weinig aan toe te voegen .

• Service N.v.t.

Slechter dan slecht

Op 19 oktober 2021 auto ter reparatie aangeboden, op 23 december was de auto volgens herwers gemaakt. Op 24 december stond ik weer langs de weg. ANWB monteur zei, dat de reparatie niet goed was uitgevoerd. In 2,5 maand wachten diverse keren gebeld, wordt niet teruggebeld. Ter info, mijn auto had alle beurten gehad bij Herwers.voor het lange wachten kreeg ik ter compensatie een herwers pas...

Fantastische geholpen

Goed te woord gestaan duidelijke bij binnenkomst wat er gebeurt moet worden en later nog gebeld wat alles ging kosten

Alle volgens afspraak gemaakt

Prima dienstverlening

X

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

prima advies en goede service

grote beurt dingen die niet nodig waren niet uitgevoerd, dus goed meegedacht.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima garage met 'n fijn gastheerschap.

Altijd uitermate correcte aanname van 'n afspraak en telkens prima overleg over uitvoering van bijv. 'n onderhoudsbeurt of reparatie! Prettige combinatie van correcte techniek en persoonlijk contact.

• Reden van bezoek: Montage van accessoires

Lang wachten, maar iedereen is vriendelijk en het werk is netjes verricht

Ik had een afspraak voor een bandenwissel om 10.15 uur. Het duurde echter nog 25 minuten voordat er aan mijn auto begonnen werd. Liever zou ik zien dat ik even gebeld of geappt wordt dat ik iets later kan komen. Ook mijn tijd is kostbaar.

• Reden van bezoek: Andere reden

Ik wordt altijd netjes geholpen.

Goede ervaring.

Fijne benadering,en uitleg.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Alles was perfect. We hebben er opgewacht,we zaten ook nog lekker warm,en lekkere chocolademelk gehad,ze waren erg vriendelijk,de auto van binnen en buiten mooi schoon,ga zo door.gr. joke Kieftenbeld.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Super service, we werden direct geholpen

We stonden met een lege accu en werden direct geholpen, super geregeld

• Reden van bezoek: Reparatie

Heel goed. Vriendelijke service, fijne leenauto meegekregen.

Heel goed. Vriendelijke service, fijne leenauto meegekregen. Tijdig gebeld dat ik de auto weer op kon halen. Wat ik wel raar vind is dat de autoverlichting altijd uitgeschakeld is als ik de auto weer ophaal. Is hier een reden voor????

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

De dag voor onze vakantie bleek een marter een 'een slang voor de turbo' bijna te hebben doorgebeten. Door de snelle en vriendelijke service kon ik met één dag vertraging alsnog op weg naar Frankrijk.

Uitstekende service!

Afspraak maken, ontvangst, doornemen werkzaamheden gaan vloeiend, evenals uitleg werkzaamheden bij ophalen voertuig. De service vind ik uitstekend! Bij het ophalen stond er een gewassen auto klaar.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer goede ervaring met servicemanager. Kundig en behulpzaam.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Keurige en correcte bediening gehad

Netjes en op tijd geholpen. Na afloop duidelijke uitleg gehad wat gedaan is.

keurig netjes bedrijf!

De jongeman die de auto ophaalde ( en later weer terug bracht ) keurig netjes in taal en gedrag. Wat goed is moet goed blijven.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

na 40 minuten wachten kreeg ik te horen dat de zomerbanden niet meer goed waren.

Ik moest nog voor de bandenwissel. Afspraak 11:00 uur. Ze hadden me gezegd dat e.e.a. 1 uur zou duren. Na ca. 40 minuten kreeg ik te horen dat de zomerbanden versleten waren en dat ze er nieuwe banden op moesten zetten. Deze waren niet op voorraad, dus kon ik weer vertrekken. Wel met een prima leenauto, dus dat was iig fijn. Later op de dag kon ik vanuit Zutphen weer naar Deventer om de auto met nieuwe banden op te halen. Vervolgens weer naar Zutphen naar mijn werk. Aan het einde van mijn werkdag ca. 20;00 uur weer naar huis in Wijhe. Het probleem is opgelost, maar ik werk ook gewoon. Het was een beetje onnodig zo. Als de monteur bij de winterbandenwissel nou had opgelet, dan had hij de zomerbanden niet meer teruggelegd en direct nieuwe zomerbanden besteld. Tevens vind ik het raar dat het 40 minuten duurt voordat ze tot deze conclusie komen.

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.