
Goede service, je wordt altijd prettig geholpen. En als verassing was mijn auto ook nog eens gewassen! Ik kom hier al een aantal jaren en is altijd goed geweest.
Toen het rubber om de autosleutel opnieuw was ingescheurd en de printplaat was beschadigd, moest er binnen 2jaar opnieuw een omhulsel worden besteld. Aan de balie werd gezegd, dat deze bestelling binnen een week kon worden gerealiseerd, het werden er totaal 3, terwijl telefonisch een paar keer Herwers slecht bereikbaar was, via de mail 2x bericht. Uiteindelijk bericht dat sleutel van nieuw omhulsel was voorzien. Eerst werden de kosten op€ 100 opgegeven, erg duur voor een nieuw omhulsel van de sleutel ,uiteindelijk koste dit nieuwe omhulsel €35.
Uitstekende service en aandacht voor de klant
goed
Goed geholpen, fijne wachtruimte, vriendelijke benadering.
Goede en nette afhandeling van de klachten.
Had door familieomstandigheden snel vervoer nodig. Angela van de receptie heeft dit professioneel opgelost.
Het Herwers-team bestaat uit hele fijne mensen die hartelijk zijn, meedenken en heel duidelijk vertellen wat ze gaan doen en wat ik, ook financieel, kan verwachten. Ik ga met plezier naar mijn garage toe.
Fijn ontvangst, echter de door mij aangegeven opmerking (wat betreft aandachtspunt bij onderhoud) bij het plannen van de afspraak en het te bereiken telefoonnummer, waren bij de aflevering in de ochtend niet beschikbaar bij de dame die de autosleutel aannam. Dit moest opnieuw worden aangegeven. Niet onoverkomelijk, maar wel vreemd dat het niet overgenomen wordt.
Ik ervaar mijn bezoek als zeer prettig. Er wordt duidelijk gecommuniceerd, alles wordt prima uitgelegd en afspraken die gemaakt worden, worden ook nageleefd.
goed netjes en vak kundig
Uitstekende service !
Alleen maar positief
Ben bekend bij Herwers Apeldoorn. Service is wat ik gewend ben, dus prima.
Mijn ervaring over gisteren is positief. Klantvriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg bij de onderhoudsbeurt. Correct dat er gebeld werd wat de monteurs waren tegengekomen en hoe hoog de factuur zou zijn. Later duidelijke uitleg over de factuur en heerlijk een cappucino gekregen.
Beste vrienden van Herwers, jullie advies om deze schade naar wens te herstellen is--- waardevol voor mij-- Het kopje koffie bij jullie doet dan heel goed. Vooral als de schade door anderen is gedaan.... HGR Jeanne Slootmaker.
Koppakking is een dure klus, maar beter goed gedaan met deskundige uitleg dan straks weer gedoe met mijn Hyundai. Leenauto was ook fijn!
Correct en zeer vriendelijk contact, hetgeen het gevoel van vertrouwen versterkt.
Ik word altijd goed geholpen en netjes te woord gestaan. Jullie zijn wel een beetje duur.
Auto voor APK + onderhoudsbeurd + lekke voorband. Toen ik outo kwam ophalen bleek dat de foutmelding nog in display stond. Monteur is om 17. 00 uur ongeveer drie kwartier bezig geweest maar kon melding niet weg krijgen. Moet hier voor terug komen. Jammer ik werd die ochtend om 09.30 uur gebeld dat outo klaar was. Dit was dus niet het geval, auto is door monteur gereed gemeld terwijl dit niet het geval was. Ik heb die middag 45 min. moeten wachten en moet nog een keer terug komen om de storing te verhelpen. Monteur heeft wel meerdere keren zijn excuses aangeboden en zou dit met de werkplaats verantwoordelijke bespreken. Ook in de comminicatie t.a.v. het verwisselen van de zomer/winterbanden ging het niet helemaal goed.
Zeer goede ervaring. Mankementen aan mijn auto worden zeer professioneel opgelost. Mankementen die ontdekt worden in de garantie, worden bij terugkeer netjes opgelost als daarbij de garantie al lang verlopen is. Zodra de auto wordt gerepareerd wordt er netjes vervangend vervoer geregeld, erg prettig! Kortom zeer goede en professionele service.
Zeer tevreden.
Rijd weer als een zonnetje
Goede uitleg en goed geadviseerd door receptie
Ruit eruit. Alles doorgenomen de mogelijkheden waren voor reparatie ook in overleg met de verzekering. Laten repareren bij Herwers en was keurig op tijd klaar. Minpunt er was niet direct en ook niet de dag daarop een leenauto beschikbaar.
Laan van de Dierenriem 29
7324 AB Apeldoorn
Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.