Oplichters verdienen het niet om auto's te verkopen

Vraag je je wel eens af waarom autoverkopers toch zo vaak worden geassocieerd met louche verkopers? Nou, Herwers heeft het antwoord! Wat een boeven zijn dat zeg. Het begon al toen ik drie jaar geleden mijn Mitsubishi Outlander voor een software update moest wegbrengen. Naast deze software update hebben ze op dat moment ook nog eens vakkundig de Wifi Access point gesloopt. Wel ben ik natuurlijk eerst weggestuurd met een smoesje (ja, de access point kan na een software update 24 to 48 uur duren voordat deze weer zichtbaar wordt). Toen ik na deze 24-48 uur verhaal kwam halen, was de reactie al direct: ja, die is kapot. Voor 1000 euro kunnen we een nieuwe erin laten zetten. Wel knap dat je dus direct weet bij binnenkomst zonder enige vorm van onderzoek dat hij kapot is, en wat het kost om te repareren. Toen gezworen dat ik nooit meer met deze oplichters zaken zou doen, maar helaas bepaalde het lot anders. Nadat ik afgelopen zomer mijn outlander heb moeten achterlaten na een grote hagelbui in het zuiden van Europa, heb ik een nieuwe auto moeten aanschaffen. Na rondkijken uitgekomen bij Herwers in Arnhem voor een soortgelijke Outlander (iets nieuwer, iets minder features en minder kilometers). Uiteindelijk deze aangeschaft tegen beter weten in. Binnen een week begonnen de problemen al met het touchscreen. Deze reageerde op bepaalde plekken niet, en soms pas na enkele keren drukken. Ok, nouja kan gebeuren. Daarvoor heeft een normaal bedrijf zoiets als "aftersales". Helaas is dit woord niet bekend bij Herwers, ondanks aangegeven dat het erger werd, en ik een aantal opties niet meer kon gebruiken. Vette pech voor u, sluit maar achteraan de rij want we hebben pas in november tijd (dit was medio september). Tja,.. wat moet je dan? Wachten dan maar en hopen dat je auto niet verder uit elkaar valt. Helaas was dit wel het geval, want in november is het hele console stuk, waardoor er niets mee mee gedaan kan worden. Gelukkig is de verwarming grotendeels via knoppen te bedien

Klantgerichtheid is nul

Zij proberen het probleem op de slechtst mogelijke manier op te lossen om er vanaf te komen. Ze nodigden me uit bij Herwers, in een vergadering die minderj dan 3 minuten duurde, ze begonnen de vergadering met dat ze erg boos waren over het artikel dat ik over hen schreef op de sociale media, en ze zeiden dat ze niet aan mijnniet meer aan mijn auto zouden werken. Dus gaven ze me de autosleutels. Ik nam meteen de autosleutels omdat ik denk dat 2 maanden genoeg tijd was voor mijn auto om daar te blijven. Ik wilde er hier alleen op wijzen dat wanneer er onder de opmerkingen van de contacten staat dat er moeite wordt gedaan om het probleem op de best mogelijke manier te onderzoeken en op te lossen, dit is wat bedoeld wordt. Ze nodigen je uit, ze beginnen met deze zinnen die je tegen ons hebt geschreven in cyberspace en we zijn niet blij, en ten slotte, neem je auto en vertrek. Het is al het respect en de klantgerichtheid die je niet eens kon verwachten. Ik denk dat ik voor altijd afscheid moet nemen van Hyundai. and this was my review : As a foreigner, I have been living in the Netherlands for 9 months, and out of these 9 months, I have given my car to Herwers Appledoorn for diagnosis and repair for two months. But during these two months, not only repair, but also no troubleshooting. With the good history of Hyundai in Iran, I like this brand very much and I bought a Hyundai when I came to the Netherlands. To repair the car, I decided to take it to the official representative of this company. But now everyone says that maybe it would have been better if you didn't do it. It has been there for two months. I call daily, but I don't get a clear and appropriate answer. They say a rouge is busy. One day they say we are working on the problem. One day no one is willing to answer. Meanwhile, for a simple troubleshooting, they sent me a 50 euro invoice by email and I paid it. But they continued to ask whether I have deposited the money or not. But for the two months...

• Would you recommend us? No
  • N/A

Mijn ervaring is slecht

De service is echt slecht. Ik heb de afgelopen 2 jaar gebruikgemaakt van hun diensten en binnen deze 2 jaar had ik twee keer hulp nodig. Elk jaar laat ik het onderhoud bij hen doen en daarom kom ik in aanmerking voor pechhulp onderweg. Maar de eerste keer dat ik een lek in de benzinetank had, vertelden ze me dat ik geen aanspraak kon maken op deze service. De laatste keer had ik ook een probleem waarbij mijn auto niet wilde starten en ik onderweg was. Ze dwongen me om naar de werkplaats te komen, hoewel ik maar een paar kilometers aan lading over had en nauwelijks daar kon komen. En daarna vertelden ze me dat ik moest betalen, omdat mijn auto in het verleden geregistreerd stond als een taxi. Terwijl mijn auto helemaal niet als een taxi is geregistreerd. De reden waarom ze dat zeiden, was omdat ze zagen dat ik buitenlands ben en mogelijk niet alle regels in Nederland ken. Ik heb contact met hen opgenomen en bewijs geleverd dat mijn auto niet als een taxi geregistreerd staat, maar ze reageren niet op mijn e-mails. Wees alsjeblieft voorzichtig en neem hun service niet voor lief, want wanneer je hulp nodig hebt, helpen ze je nooit en moet je ook nog betalen.

Coulante klantvriendelijkheid

Problemen met versnellingsbak. Alle aandacht en ondersteuning gekregen waar ik erg tevreden over ben. Top coulante houding van Herwers Apeldoorn in samenwerking met Nissan.

• Reden van bezoek: Reparatie

Fijn bedrijf die je super behandelen als klant.

Heel fijn auto bedrijf waar je op ieder vlak heel netjes en correct behandeld wordt.

De echte klant belevening

Ik moest snel een auto hebben vanwege een aanrijding en zag de peugeit 207 sw nog zonder foto's. Na een mailtje gelijk foto's gekregen. Vervolgens ben ik ook gelijk netjes benaderd of ik interesse had. Wezen kijken en zeer netjes behandeld. Koop rond gemaakt en na 10 dagen kon ik mijn auto ophalen. Hij was bij de poetser geweest er werd even tijd en ruimte gemaakt om een foto te maken hij stond ook netjes binnen. Het was geen auto uit hrt dure of lease segment. Maar ondanks dat wel dezelfde behandeling gehad. Top en fijn en Bart bedankt hiervoor.

Zeer vriendelijk personeel

Elektrische auto aangeschaft bij herwes. Prima service en vriendelijk personeel. Er werd bij verteld dat het onderhoud wel tot 50% goedkoper was dan een benzine auto. Helaas is dat niet waar, jammer. Wel 600 euro afleverkosten betalen en dan afleveren met een kleine beurt en na een jaar de auto te hebben, de klant laten betalen voor een grote beurt. Ik ben heel benieuwd wat een grote onderhoudsbeurt voor een benzine auto dan wel niet mag kosten bij herwes. Monteur die in Enschede woont haalde de auto netjes op een avond ervoor en bracht hem de volgende dag terug, top!

Vriendelijk, gewoon en deskundig

Wij zijn ons aan het oriënteren voor aanschaf Kona Hybride of elektrisch. Werden zeer kundig en gezellig geholpen. Zonder opdringerig te zijn. Info meegekregen . Bart bedankt. Onze ervaring is twee duimen omhoog. Mochten wij beslissen voor een Hyunday dan hopen we hier te kunnen slagen.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

alles in orde

alles in orde

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Gezellig wachten aan de koffietafel

Jullie "Moods" koffie is uitstekend!

Vriendelijke personeel. Snel geholpen

• Reden van bezoek: Reparatie

Auto gratis en snel opgehaald van huis

In het weekend liep voorrem vast. Maandag gebeld. Zelfde dag is auto opgehaald van his met bergingsvoertuig en was woensdag gerepareerd. Snelle en prima service!

Tevreden.

Tevreden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Nog steeds perfect

Kwam met half lampje aan van bandenspanning, gelijk werden alle banden gemeten, links voor bleek onder de juiste luchtdruk, nieuw ventiel en schoeljeachtig uit de band. Kon er op wachten. Was met een uurtje weer weg.

Zeer klantvriendelijk.

Zeer vriendelijk en bereid, ook als je zonder afspraak komt, om je te helpen.

Professioneel

Netjes en correct

Netjes alles geregeld, geen hoge kosten. gewoon zoals het hoort.

Goede service klant vriendelijk

Klant vriendelijke medewerkers Goede service

• Reden van bezoek: Montage van accessoires

zeer behulpzaam

Ik kwam voor het wisselen van de winterbanden maar er was ook een probleem met het navigatie systeem. Er werd prettig meegedacht hoe een grote en kostbare reparatie tijdig uitgevoerd kon worden, waarbij minder kostbare opties ook netjes genoemd werden

• Reden van bezoek: Andere reden

Zoals steeds, goede ontvangst gekoppeld aan een uitstekende service!

Dealer die proactief meedenkt

Ondanks het feit dat er nogal wat issues zijn met mijn nieuwe Hyundai Ioniq 5, doet de dealer Herwers zijn best om zaken op te lossen. Ik wil wel opmerken dat Hyundai wat dat betreft zelf wel beter zijn best moet doen om auto's af te leveren zonder gebreken zoals ik die nu ervaar.

• Reden van bezoek: Andere reden

Fijne communicatie, betaalbaar en snel opgelost

Op donderdag gebeld dat de accu kapot was, op vrijdag was er al plek voor de auto en dat op 24 december. De accu is in een dag vervangen en voor een betaalbare prijs. Erg tevreden!

• Reden van bezoek: Reparatie

Afspraken worden keurig nagekomen, de auto wordt altijd keurig netjes afgeleverd! Monteur Wouter, bedankt maar weer!

prima geholpen

zoals altijd prima service

• Reden van bezoek: Schadeherstel

Goede service en de klantvriendelijkheid staat in een hoog vaandel!

Ik ben op een prettige manier geholpen en alles verliep soepeltjes. Ik ben zelfs door een medewerker thuis gebracht toen ik de auto kwam brengen. De snelheid van uitvoeren was perfect en ik werd tussentijds op de hoogte gehouden. Een top bedrijf!

• Reden van bezoek: Schadeherstel

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.