Professioneel en op een prettige wijze geholpen en geslaagd

Wij hebben Levi de Graaf als verkoper gehad, wij vonden hem als persoon: - professioneel - prettig in omgang, geen "gladde verkoper" - luistert goed en weet snel wat de klant wil - laagdrempelig - communicatief goed, zowel verbaal als per mail - geduldig Al met al een plezierig om bij hem een auto te kopen

waardeloos

voor het eerst een Nieuwe bedrijfswagen gekocht bij de Firma Herwers op 15-02-2022 koopcontract opgesteld en daar werd mij verteld dat als ik de bus nu kocht ik hem voor deze prijs kreeg omdat er in maart een prijsverhoging zou komen dus gelijk getekend ,en zou de nieuwe bus rond juni aan mij afgeleverd worden, maar wat schets mijn verbazing anderhalve week voor aflevering krijg ik een ongedateerde brief waarin staat dat ik ineens 950,- meer moet betalen dan afgesproken in het koopcontract ,vervolgens gebeld en langs gegaan bij de vestiging daar werd mij verteld dat ik gewoon moest betalen en ze niks konden doen ,hierna mijn rechtsbijstand ingeschakeld die zijn hiermee aan de slag gegaan , waarna ik na 2 maanden en een hoop negatieve energie en een waardeloze ervaring met de firma herwers mijn nieuwe bus 15-09 toch op mocht halen voor het afgesproken bedrag wegens Processuele redenen ,waardeloos hoe jullie met een nieuwe klant omgaan ,echt goede reclame

waardeloos,dealer onwaardig

moeilijk een stoel bekleden kon niet in een keer goed kost me een extrsa snipperdag

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden

Voert alleen noodzakelijke handelingen uit

Door Corona heb ik het afgelopen jaar aanzienlijk minder kilometers gereden (12000 i.p.v. 20.000/jaar) bij het uitvoeren van de onderhoudsbeurt is hiermee rekening gehouden. Overleg hierover vond vriendelijk en to the point plaats. Als klant voel je je dan setieus genomen. Prijs kwaliteit is minder goe te beoordelen, bovendien ben iknog niet zo lang klant bij deze vestiging - voor heen in Zutphen bij Herwers. Zicht op kosten zou verbeteren , als de factuur meer compleet zou worden opgesteld: nu is er bijv 1 totaalbedrag voor de onderhoudsbeurt.

Perfecte service

Vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerkers.

• Reden van bezoek: Reparatie

Prima service en goede koffie

Klant is bijna koning

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel en fijn dat contact werd gezocht na bekijken voertuig en bepalen wat er gedaan kan worden, top!! Auto gewassen teruggekregen, fijne verrassing .

Goede en prettige ervaring

Vooraf de kosten en de eventuele extra reparaties doorgenomen, heb ik als prettig.ervaren. Bij extra kosten worden reparatie in overleg uitgevoerd. Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Onvoorstelbaar goed. Zelfs een leenauto èn ik kreeg mijn auto van binnen en buiten als een parel w

Onvoorstelbaar goed.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

prima balie service. het probleem was de huurauto.

De huurauto kon niet van de laadpaal gekoppeld worde of zoiets, daardoor wachttijd. De auto was (hierdoor?) maar voor max. 30% opgeladen.

Voldoet 100% aan mijn verwachtingen

Prompte uitvoering. Vriendelijke en goede adviezen en dienstverlening. Over één zaak ben ik niet tevreden, maar dat is alleen de autofabrikant aan te rekenen: Waarom is een jaarlijkse update van het navigatiesysteem Tomtom zo prijzig?

Goed en netjes geholpen

Omdat ik een uitnodiging kreeg voor APK, gratis matten en upgrade navigatie was ik bij Herwers. Men was hier niet op voorbereid en daardoor moest ik 2,5 uur wachten tot de upgrade klaar was. De matten komen volgende week pas.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Als van ouds deskundig en vertrouwd.

Maak me nooit zorgen dat het deze keer anders kan gaan dan al die jaren voorheen. Altijd top!

Prima geholpen.

Ontvangst, wachttijd en het verhelpen van het probleem was prima.

• Reden van bezoek: Reparatie

Professioneel

Goede ontvangst, duidelijke tussentijdse update en afronding. Een kleine opmerking: na vertrek melding bandenspanning te laag. Wellicht punt van aandacht bij wisseling naar winterbanden.

Prima kennismaking.

Hier denkt men mee. Prima bedrijf.

Netjes en vakkundig geholpen

Vriendelijke medewerkers en goede service

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Super service en fijne omgang

Vriendelijk en professioneel geholpen

Vriendelijk en profesioneel geholpen. Fijn personeel.

uiterst vriendelijk

de informatie gekregen die ik nodig had en uiterst vriendelijke geholpen.

Goede Service

Hier krijg je goede Service en advies. Tevens ben je altijd welkom voor een kop koffie..

Vakkundig en duidelijk

Zeer prettig geholpen.

• Reden van bezoek: Andere reden

We maken altijd een afspraak bij Mido,dus wij weten niet dat ze naar jullie toe gaan.

Alle tot op heden uitgevoerde werkzaam heden zijn prima verlopen. Dat de auto naar jullie toegebracht wordt weten wij niet. Is dat bij onderhouds beurten ook zo, af alléén bij terug roep akties?

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden

correct in alle opzichten bij de bandenwissel van zomer- naar winterbanden.den

omdat bij de keuzemogelijkheid de bandenwissel niet wordt aangegeven bij deze maar op dit vlak. De jaarlijkse onderhoudsbeurt in sept./okt. jl. was overigens ook prima net zoals de kosten.(niets op aan te merken).

• Reden van bezoek: N.v.t.

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.