Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Ik heb een keycard (Clio) aangeboden voor het opnieuw inleren. 15 Minuten na inlevering van de keycard deze retour ontvangen met als diagnose dat de printplaat in de keycard stuk zou zijn waardoor inleren niet meer mogelijk is. Kosten voor het diagnosticeren van de keycard was € 35,- Wanneer inleren wel mogelijk zou zijn geweest, waren de kosten nog steeds dezelfde € 35,- Het bedrag voor de diagnosestelling vind ik onredelijk en niet in verhouding staan tot de geleverde dienst. Ik heb in een telefonisch overleg met de Servicemanager kenbaar gemaakt niet eens te zijn met de facturatie. Mijn klacht is intern besproken en via de Servicemanager heb ik vernomen dat het openstaande bedrag blijft staan omdat dit nu eenmaal de diagnosekosten zijn die worden gehanteerd. Ik heb het bedrag van € 35,- met tegenzin overgemaakt. Een kapotte keycard ter reparatie aanbieden en deze in dezelfde staat terugontvangen na 15 minuten met de diagnose dat de keycard stuk is en daar € 35,- voor in rekening te brengen vind ik onredelijk en onacceptabel. Deze afhandeling is voor mij voldoende om de klantrelatie niet verder meer te willen voortzetten in de toekomst met Herwers.\r\nMijn beoordeling op de likertschaal voor Service beoordeel ik met een 2 omdat er geen ruimte is geboden in het overeenkomen van een acceptabel bedrag voor de geleverde dienst, de Servicemanager heeft mij overigens op nette wijze te woord gestaan. Deskundigheid beoordeel ik met een 9 omdat er binnen zeer korte tijd tot een diagnose is gekomen dat de keycard stuk is en de Prijs/Kwaliteit verhouding is niet in balans, vandaar een score van 1.