Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed, alleen laatste keer wat administratie fouten
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer korrekt komen de afspraken goed na
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grote beurt en bandenwissel. Goed uitgevoerd. Goede service.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb geen problemen ervaren. De ontvangst en afhandeling was vriendelijk.
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had vooraf gebeld, de vervanging van een lamp zou direct uitgevoerd kunnen worden. Bij de garage aangekomen werd mij verteld dat het druk was en dat ik hopelijk met 20 minuten weer weg kon. Tja, daarom belde ik, om te vragen wanneer een handig tijdstip zou zijn. Het werd 40 minuten.\r\nToen we een dag of wat later op de snelweg reden werden we door een medeweggebruiker erop attent gemaakt dat de motorkap niet goed gesloten was. Dat had hele vervelende gevolgen kunnen hebben. Wij hadden de motorkap niet meer open gehad, dus blijkbaar is die in de garage niet helemaal goed dicht gedaan.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een geweldige auto bij jullie gekocht, dat op de eerste plaats! Rijdt heerlijk, erg tevreden! Het is mijn eerste ervaring met Herwers. Echter ik ben niet echt tevreden over de service van de baliemedewerkers. Vind de informatie niet volledig, lijkt of ze niet goed op de hoogte zijn van servicebeurten, wat houdt dit exact in, hoe vaak,etc. Kortom geen goed advies en dus nog geen goed gevoel.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk en behulpzaam
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met goede medewerkers/sters.\r\nKomt afspraken altijd na.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nog steeds een zeer tevreden klant.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf, steeds goed geholpen. jalouzie
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een keycard (Clio) aangeboden voor het opnieuw inleren. 15 Minuten na inlevering van de keycard deze retour ontvangen met als diagnose dat de printplaat in de keycard stuk zou zijn waardoor inleren niet meer mogelijk is. Kosten voor het diagnosticeren van de keycard was € 35,- Wanneer inleren wel mogelijk zou zijn geweest, waren de kosten nog steeds dezelfde € 35,- Het bedrag voor de diagnosestelling vind ik onredelijk en niet in verhouding staan tot de geleverde dienst. Ik heb in een telefonisch overleg met de Servicemanager kenbaar gemaakt niet eens te zijn met de facturatie. Mijn klacht is intern besproken en via de Servicemanager heb ik vernomen dat het openstaande bedrag blijft staan omdat dit nu eenmaal de diagnosekosten zijn die worden gehanteerd. Ik heb het bedrag van € 35,- met tegenzin overgemaakt. Een kapotte keycard ter reparatie aanbieden en deze in dezelfde staat terugontvangen na 15 minuten met de diagnose dat de keycard stuk is en daar € 35,- voor in rekening te brengen vind ik onredelijk en onacceptabel. Deze afhandeling is voor mij voldoende om de klantrelatie niet verder meer te willen voortzetten in de toekomst met Herwers.\r\nMijn beoordeling op de likertschaal voor Service beoordeel ik met een 2 omdat er geen ruimte is geboden in het overeenkomen van een acceptabel bedrag voor de geleverde dienst, de Servicemanager heeft mij overigens op nette wijze te woord gestaan. Deskundigheid beoordeel ik met een 9 omdat er binnen zeer korte tijd tot een diagnose is gekomen dat de keycard stuk is en de Prijs/Kwaliteit verhouding is niet in balans, vandaar een score van 1.
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vond alles zeer onduiderijk.. ook de afhandeling...wacht op de rekening heb het gevoel dat daar ook niet veel mee klopt wacht het af
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op heden is alles uiteindelijk goed gekomen.\r\nDit keer was men de sensor vergeten te resetten na montage nieuwe banden (na 40.000 kmtr, wel erg snel).
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom prima geholpen. Nieuwe banden nadat ik een stoeprand had meegepakt :-(
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede Service
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar aanleiding van een \"stoeprand incidentje\" contact gezocht met Herwers Zevenaar. Direct correct geholpen door Bart Schoppers. Kon de volgende dag direct langskomen voor twee nieuwe banden.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de service !!
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 2

6902 PW Zevenaar

575462244

[email protected]

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.