Filters

8

is goed

werd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
10

Alles netjes volgens afspraak, vriendelijk personeel! !

Altijd goede communicatie en er wordt goed meegedacht. Monteurs ziin kundig. P

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima ontvangst en service

Heel vriendelijk, denken mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Montage van accessoires
8

prima geregeld

doe ik niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

correct geholpen en dienstverleing

alles confomr afspraak uitgevoerd. auto netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima

Ik ben vriendelijke geholpen en Maken duidelijk afspraken en de auto is snel klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
8

Goed geholpen.

😃😃.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

Prima

Bandenwissel en wintercheck zoals afgesproken uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
3

Niet goed, afspraken worden niet nagekomen, veel personeel verloop. ben erg ontevreden.

Elke afspraak die we samen maken loopt niet lekker. 1. Nieuwe auto ophalen, auto stond niet klaar en men wist nergens van. Na lang wachten kwam de auto naar beneden en kon we beginnen. 2. Samen hebben we de afspraak gemaakt, als ik een leen auto nodig heb dan is men akkoord gegaan met een gelijkwaardige auto. dus geen Clio of kleiner. 3. De beurten die worden uitgevoerd zijn oké, alleen de auto is nooit helemaal klaar, er is vaak een terug kom actie nodig. 4. Jammer de Talisman rijd goed, alleen Herwers Zevenaar maakt te veel fouten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Schadeherstel
10

Klantvriendelijk

Komen afspraken altijd na

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Montage van accessoires
10

Super!

Mijn auto sloeg steeds af. Ik heb hem niet bij Herwers gekocht en de garantie was net verlopen. Toch hebben ze hem vakkundig en snel gerepareerd, en het kostte mij niets. Heb nu weer nieuwe garantie! Erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
10

Goede service

Goede en snelle service voor mijn bandenwissel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden
9

vriendelijke mensen en goede service

werd vriendelijk te woord gestaan. Duidelijkheid over wat er gedaan gaat worden. Duidelijkheid over eventuele kosten Snelle reactie bij vergeten item ophalen auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
8

bij de reparatie van de motor van het achter zijraam, werd snel de juiste oplossing gevonden en de r

Snel en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
7

geen klachten

Ik ben nu zelf klant van Herwers maar als leaserijder van een bedrijf ben je beter af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Ik weet het niet
10

Goede service

Goede service en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Montage van accessoires
7

Jammer dat het is niet meer wat het geweest is

Vriendelijkheid is minder geworden en weer duurde het langer dan afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden
1

Geen service

Verkeerd ingedeeld bij de verkeerde garage voor reparatie. Geen communicatie en verkeerde voorlichting. En het heeft 6 weken geduurd. Slechte registratie dat ik een pas voor vervangend vervoer heb. Geen vervangend vervoer aanwezig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
9

Snelle reparatie nadat mijn auto ermee stopte.

Met in het bijzonder een compliment voor Anita. Vriendelijk en snel te woord gestaan, en dacht goed mee in oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

G

G

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
10

Absoluut top!

Ik zat op zaterdagmorgen met een kapotte koplamp. Heel vriendelijk ontvangen en in "no time" gefikst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Reparatie
9

goed

bij zomercheck vertelde ik dat het koppelingspendaal niet goed voelde, samen met monteur ritje gemaakt.Hij constteerde het het inderdaad zo was en dat er iets mis was met de cilinder bij de koppeling, omdat dat een reparatie was die lang duurde werd er een nieuwe afspraak gemaakt en toen werd het euvel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden
8

Goede uitvoering onderhoudswerkzaamheden, balie ondersteuning kan beter.

Balie ondersteuning: degene die mij uitleg moest geven over het verschil tussen MyRenault+ en Herwers pas was niet op de hoogte van het feit dat het prijsverschil tussen beide alleen van toepassing is voor Nissan rijders. Daarom beval hij mij als Renault rijder de Herwers pas aan, maar kreeg ik automatisch de Renault pas. Onderhoudswerzaamheden : geen opmerking over de technische uitvoering. Als service wordt na afloop de auto gewassen en uitgezogen. Alleen jammer dat de wascentrale niet alle vlekken wegkrijgt en dat bij het zuigen alleen de bestuurders- en bijrijdersplaats worden gezogen. Op deze manier moet je alsnog naar de wasstraat en houdt de service niets in.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
4

Geen prettig gevoel overgehouden aan de contacten

Ik heb eerder al een uitgebreide beoordeling terzake van dit onderhoud en de uitgevoerde reparatie ingevuld. Ik heb hier duidelijk aangegeven wat mijn bevindingen zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Reparatie
10

Calamiteit met remmen.

Tijdje geen klant geweest. Deed niet terzake. Werd zeer professioneel en klantvriendelijkheid geholpen. Er werd meegedacht in een passende oplossing. Voor mij doorslaggevend om weer klant bij Herwers te worden. Nogmaals dank voor het adequaat oppakken van dit probleem. Gr Ben Koers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 2

6902 PW Zevenaar

575462244

[email protected]

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.