Filters

10

Ontzettend vriendelijk

Altijd vriendelijk ontvangst en er wordt rekening met mijn belangen gehouden. En de professionaliteit is top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Herwers zevenaar geweldig

Herwers zevenaar met zijn/haar medewerkers zijn zeer behulpzaam, meedenkende en in oplossingen handelende werknemers. Luisteren en handelen. Dus garage herwers zevenaar TOP. Renault nederland ? ( Dus NIET herwers ) Mijn rol-hoeden-plank rolde erg stroef terwijl die bij aanschaf auto in maart 2019 soepel en snel oprolde. Heb van herwers onder garantie keurig een nieuwe gekregen maar deze lijkt minder van kwaliteit en rolt ook minder snel/soepel. ???? Is het produkt aangepast??

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
5

Monteur had matige kennis van zaken

Auto naar wintercheck gebracht. Duidelijk hoorbaar was een defect lager van waarschijnlijk een spanrol. Na de check was alles prima in orde, zei men. Hoewel een proefrit niet bij de wintercheck hoort, was het geluid al bij het draaien van de motor duidelijk hoorbaar. Vermelding van dat probleem was op zijn minst op zijn plaats geweest. Bovendien kreeg ik twee dagen later van een buurman te horen dat één van de twee kentekenlampjes het niet deed. Dat valt wel onder de wintercheck.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

Prima

Klantvriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
2

Wordt meerdere malen niet teruggebeld, terwijl dat wel wordt beloofd

Afgelopen maanden is mijn meerdere malen beloofd om teruggebeld te worden. Daarvoor is excuses gemaakt dat er niet teruggebeld wordt. En wat gebeurt er nu weer, ik word niet teruggebeld. Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen. Begin soms te denken moet ik andere garage moet gaan zoeken waar ik me meer klant kan voelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
7

Fijne ervaring, zeer klant vriendelijk.

Wij hebben tot nu toe 1 Clio en 2 Nissan Note's gekocht bij Herwers en kwamen nu met een Elders gekochte Captur, maar de service is ook bij deze auto perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

Altijd goede service

Afspraken worden altijd nagekomen, goede ontvangst en afstemming, service prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Goede service en kwaliteit

Goede service en prettige ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
9

Goede service zoals ik gewend ben van Herwers.

Goede service zoals ik gewend ben van Herwers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
4

niet zo best.

Mijn schoonzus stond met een lekke band op de A12, waar ik Eric Janssen (SV-132-V) ben komen helpen, ik heb geprobeerd met de spuitbus de band op te pompen wat niet is gelukt ( het slangetje sprong van de ventieldop af en de hele zijkant van de auto zat onder de witte smurrie. Vervolgens is ze met Van Amerongen naar Herwers gebracht (Chapeau hiervoor) waar wij een uur hebben kunnen wachten voordat de auto naar binnen ging om te maken (dachten wij) hierdoor heb ik gevraagd of ze echt begonnen en ben ik uiteindelijk gegaan (want de winkel moest weer open) na ca 20 minuten krijgt mijn schoonzus te horen dat er helemaal geen nieuwe band is (dat weten jullie toch meteen) en dat ze kan gaan ????? Zonder leen auto?????? en morgenvroeg de auto kan ophalen. De volgende ochtend was de auto echter nog niet klaar. Uiteindelijk na een half uur lag er een nieuwe band op en mocht de auto mee. Echter hebben jullie de schade aan het spatbord (wielkast) niet gerepareerd en de auto ook niet gereinigd aan de zijkant waar ik wel om had gevraagd omdat ik niet weet wat voor een rommel er uit die spuitbus komt. Wat wel zou gebeuren. Hier word nu netjes een afspraak voor gemaakt op donderdag 21-11-2019 maar ondanks het My renault pasje krijgt ze wederom geen leenauto?????? waarom moet ik dan dat pasje aanschaffen?????

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Reparatie
10

Snelle en goede service

Zonder echte afspraak, meteen geholpen en ook het probleem zelfs werd snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
10

snel en goed geholpen

attent en goed meegedacht met vraag klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Montage van accessoires
10

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Montage van accessoires
10

Top

Afspraak is afspraak en je wordt keurig en zeer vriendelijk ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

Prima geholpen.

Fijn geholpen bij de receptie. De leen stond al klaar. En netjes gebeld toen de auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Geweldig

Heel prettig en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Reparatie
8

goed geholpen

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
8

alles wat je afspreekt komt men na.

Sinds ik bij de firma Herwers een Renault heb gekocht heb ik een zeer goed gevoel bij deze firma, alles wat je afspreekt wordt uitgevoerd en met je besproken. ook bij het maken van afspraken online wordt er zelfs gebeld indien er aparte zaken moeten worden uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden over de manier hoe men met klanten omgaat en de werkwijze die men toepast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Montage van accessoires
10

zeer goed

ik vind de hulp die ik altijd krijg zeer goed beter kan het niet zij zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam daar om geef ik de medewerkers een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Montage van accessoires
10

Prima

Klantvriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Altijd goed!!

Wij hebben vertrouwen in het bedrijf Herwers Zevenaar!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
4

Reparatie goed, wel ruimte voor verbetering op het gebied vanservice

Na een schade heb ik Renault de schade laten repareren. Aangezien ik een afspraak moest maken gaf ik meteen aan dat er nog gekeken moest worden naar een vochtprobleem. Dit zou meegenomen worden aangezien de auto toch al een paar dagen daar moest blijven. Toen ik de auto ophaalde bleek er geen tijd te zijn om het vochtprobleem aan te pakken. Daar moest ik een afspraak voor maken. Die afspraak hadden we gemaakt. Toen mijn vriendin 2 weken later de auto kwam brengen werd er verteld dat er helemaal geen afspraak was gemaakt. Uiteraard was ik furieus omdat dit niet waar was. We konden uiteindelijk de auto laten staan en kregen een leenauto. Een dag later kregen we belletje. Er was toch geen tijd en er zou een tijdje overheen gaan. Een paar dagen later kregen we weer een belletje dat het probleem was gevonden. Een afgebroken afwateringsysteem van het dak. Deze zou achter het dashboard zijn gevallen waardoor het dashboard zou moeten worden gedemonteerd. Dit zou 500 euro moeten kosten. Daarnaast zou de bekleding en stoelen eruit moeten om de natte delen te kunnen laten drogen. Nogmaals 280 euro. Het was eigenlijk nog iets duurder maar er werd iets korting gegeven. Er werd gezegd dat er op het moment wederom geen tijd voor was maar dat er wel contact zou worden opgenomen als de auto af was. Vorige week donderdag werden wij gebeld dat de auto opgehaald kon worden. Mijn vriendin neemt de auto mee. De volgende dag wilde ik met de auto rijden en kwam ik erachter dat de kachel het niet deed. Ik dacht dat er een stekker vergeten was aan te sluiten en ben dus terug gereden. Er werd aangegeven dat de werkplaatschef alles had gecontroleerd en dat alles werkte. Ik wist zeker dat het voor de reparatie had gewerkt. Uiteindelijk kreeg ik de rekening voor de kiezen. Omdat mijn vriendin het gelijk bij ophalen niet had gecheckt en ik 1 dag later pas erachter kwam (defecte kachelrelai) Na korting 155 euro. Ronduit belachelijk alles bij elkaar. Ik ga over op een ander merk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Schadeherstel
10

uitstekend

behoeft geen nadere uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

prima geregeld,altijd bereid hulp te bieden.

was vergeten de slotboud van de wielen mee te nemen!! Kreeg meteen een reserve auto mee om naar huis te rijden, er wordt niet alleen commercieel gedacht, maar ook aan de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Andere reden
10

netjes en correct en duidellijk

alleen maar positief tot nu toe altijd prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 2

6902 PW Zevenaar

575462244

[email protected]

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.