Goede servi e snelle hulp goede ervaringen als oude klant

Snelle vriendelijke hulp en men geeft hulp persoonlijk

Vervangend vervoer

Één maand geleden al de afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt,kom je daar was mijn gevoel dat er nog geen vervangend vervoer klaar stond! Ik zeg dat het toch al een maand bekend was dat ik zou komen,na wat overleg met zijn collega kreeg ik de elektrische twingo mee ik zei moet wel naar Boxmeer ooooo dat red die wel. Nou niet dus op de terug weg was er in kleve(D)nog 3% accu ! Ik Herwers gebeld wat ik moest doen, ja een laad paal zoeken(als je daar niet op rekent valt dat nog niet mee had er totaal geen ervaring mee) Herwers mij ook niet meer terug gebeld of het gelukt was,erg jammer. Had het dus niet gered om op tijd in Zevenaar te zijn! Ik de volgende dag heel vroeg 7:40 naar Herwers om de auto om te wisselen! Ik zei buiten toen Sjors aan kwam dat ik erg boos was want hij had mij die twingo meegegeven en hij zei dat kan! Ik vind dit niet echt klantvriendelijk en heeft mijn vertrouwen in Herwers erg geschaad.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekende klanten reis van de auto uitzoeken, inruilen tot en met het afleveren.

Wij zijn al jaren tevreden klant bij Herwers. Wij ervaren de klantgerichtheid, service en het meedenken van alle medewerkers als positief. Wij hadden besloten om onze Nissan Pulsar in te ruilen voor een Nissan Qashqai. Bij Herwers Zevenaar maakten we kennis met verkoopadviseur Arthur. Arthur heeft het hele proces van A tot Z uitmuntend verzorgd. Ons uitmuntende oordeel komt tot stand door: zijn algehele informatie; persoonsgerichte benadering; concreet en duidelijke uitleg, zowel de beloftes als het 100% nakomen van de afspraken. Ook is Arthur attent en verdeeld geweldig zijn aandacht. Dan wordt je uitgezwaaid en rij je met een héél goed gevoel weg met onze Qashqai! Arthur super bedankt! Een tien met een griffel!!!

• Reden van bezoek: Andere reden

Aanschaf andere auto een automaat

Mijn ervaring bij Herwers Zevenaar zijn zeer positief, ik was op zoek naar een automaat en deze stond daar een Dacia Sandero Stepway bj 2019 met weinig kilometers, we werden hartelijk ontvangen door verkoper Ferdinand met een bakkie koffie, we waren er gauw uit ik kon mijn “oude” Dacia Lodgy goed inruilen voor de automaat Dacia Sandero Stepway. Bij het ophalen van de auto stond deze onder een grote rode doek die ik, na het afhandelen van de administratie, mocht wegtrekken, heel origineel. Gelet op de goede service geef ik dit bedrijf een 10. Gerhard Verhaaf

• Reden van bezoek: Andere reden

Herwers Zevenaar: de Top in deskundigheid en klantvriendelijkheid!

Vandaag 2 weken geleden reed ik met mijn vrouw in onze 3 jaar jonge Nissan Qashqai langs het filiaal van Herwers in Zevenaar. Net daarvoor ging mijn lampje 'lage bandenspanning' branden. Ik besloot om er even een tussenstop te maken om de band te laten controleren. (Max Verstappen doet dat immers ook regelmatig). Daar werd door de werkplaats direct actie op ondernomen. Ondertussen genoten mijn vrouw en ik al van een aangeboden kopje koffie in de showroom van Nissan. Ik raakte aan de praat met verkoopadviseur Ferdinand Leverington. Hij vertelde mij enthousiast over de zojuist gestarte actie van Nissan om voordelig over te stappen op de Qashqai Mild Hybrid. Ik kwam echter alleen voor een zachte band, maar zijn enthousiasme en argumentatie sloegen direct op ons over. In de dagen daarna heb ik nog diverse informatieve telefonische- en mailcontacten met Ferdinand gehad waarbij ik altijd keurig en uitvoerig werd geholpen. Voor ons reden genoeg om tegen een aantrekkelijke prijs de nieuwe auto bij hem aan te schaffen. Ook de aflevering gebeurde vlekkeloos. Goede uitleg en een duidelijk antwoord op al onze vragen. Wij reden met een goed gevoel in onze nieuwe bolide bij Herwers weg waarbij Ferdinand ons uitzwaaide. Dat zijn leuke dingen! Wij waren al klant bij Herwers en zullen dat nog heel lang blijven. Door de prima auto's en het uitstekende team medewerkers. Ook mijn dochter wordt er klant vertelde ze mij. Bedankt fijne mensen daar! 5 sterren zijn eigenlijk te weinig voor jullie. Liever had ik er 10 gegeven!!!

• Reden van bezoek: Andere reden

klantvriendelijk en duidelijk in afspraak

Heb daar een Hyundai gekocht die zeer netjes werd afgeleverd volgens de afspraak. Na enkele dagen nog telefonisch contact gehad of er nog vragen of problemen waren en of we tevreden waren. Kan alleen maar positief reageren. Top bedrijf en personeel.

• Reden van bezoek: Andere reden

klantvriendelijk en netjes te woord gestaan

We hebben onze qashqai bij herwers gebracht voor een onderhoudsbeurt, vooraf netjes een prijsopgaaf gedaan, we kregen een nieuwe qashqai mee als leen auto de auto was op de afgesproken tijd klaar, kan alleen maar zeggen top.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Vertrouwen verloren in Herwers!!

Herwers vraagt 1260,- euro voor een reparatie. Terwijl deze in werkelijkheid 0,- euro kost. Bij Herwers Zevenaar een Nissan Leaf (2018) gekocht. Na 11 maanden een mankement aan de Actuator(ontgrendel/vergrendel) van de laadstekker. Na overleg zou dit in eerste instantie 200,- euro gaan kosten. Nissan Nederland zou een coulance regeling toepassen waardoor 50% in rekening werd gebracht. Dit vond ik netjes en hierover waren we akkoord. Een paar dagen later werd ik gebeld dat het onderdeel toch iets duurder was, namelijk 1260,- euro!! Waarvan 50% voor mijn rekening kwam. Dit vond ik absurd en niet volgens afspraak zoals de 200,- euro. Tevens had ik de auto nog geen jaar geleden gekocht. Nissan Nederland gaf mij als klant het gevoel dat ze er voor mij waren en kwamen met de coulanceregeling. Herwers Zevenaar doet helemaal niets voor je als klant. In de communicatie die ik met Sjors en later met Koen had kwamen we niet tot een oplossing. Contact onderhouden kennen of kunnen ze niet. Herwers hield zijn poot stijf en wilde nergens in tegemoet komen. Ik voelde mij als klant in de steek gelaten. Tot op dit moment ben ik ongeveer 5 jaar klant geweest bij Herwers Zevenaar en was dit mijn 3e auto die ik daar had gekocht. Uiteraard liet ik onze twee auto's jaarlijks bij hen onderhouden. Herwers hecht dus kennelijk geen waarde aan klantbehoud en is niet bereid een extra stap te zetten. Voor wat betreft het mankement. Ik ben zelf gaan uitzoeken wat precies kapot was en heb dit binnen 2 uur verholpen met simpelweg een beetje secondenlijm. Je zou bijna kunnen spreken van oplichting als ik de reparatie had laten uitvoeren door Herwers. De verhouding is totaal zoek. Ik ben klaar met Herwers.

Prima snelle service. Vriendelijke ontvangst

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Wordt netjes ingelicht en geholpen.

vakkundige reparatie

snelle en zeer deskundige reparatie en vriendelijke receptie

gemoedelijk

Teleurstellend

Auto voor onderhoud en apk....afspraak maken via formulier top....leenauto geregeld ..top.....auto ophalen half uur zitten wachten...terwijl hij al klaar was...op verzoek van de medewerker even plaatsgenomen in de wachtruimte..prima maar vervolgens een half uur te moeten wachten...weten niet waar de werkorder is gebleven....vervolgens...alleen factuur gekregen, geen apk formulier en bij controle blijkt ook nog eens het onderhoudsboekje spoorloos te zijn. Dag erna gebeld....antwoord moet ik nakijken waar kan ik u bereiken....vlgnde dag zelf maar weer gebeld want had nog steeds niets gehoord. Was de werkplaats op dat moment niet bereikbaar...kunnen we u terug bellen ....geef ik de werkplaats door dat u gebeld hebt.....aan het eind van de dag zelf maar weer gebeld want had nog niets gehoord.... Nog niet opgelost

Correct, snel en goed

Het onderhoud aan mijn auto is goed uitgevoerd en op tijd klaar.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed geholpen.. auto stond op tijd klaar en ook nog netjes gewassen :-) Vriendelijk te woord gestaan en snelle service

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Top , zeer service gericht !!

Netjes te woord gestaan , afspraken worden nagekomen, vriendelijk !!

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Goed meedenken en snelle service.

Een mooie schone zaak.

Bij de aankoop van een Nissan Leaf EV, goed geholpen door Ruben Hietbrink. Bij de winterbeurt dd: 12-11-2021 leuk ontvangen door Sjors Vos en Ferdinand Leverington. Er hangt een goede sfeer in deze zaak.

• Reden van bezoek: Andere reden

Vriendelijk ,netjes en prima vooraf geïnformeerd.

Voor de eerste keer onderhoud van mijn Hyundai in Zevenaar kunnen laten uitvoeren wat ik bijzonder prettig vind Vriendelijke mensen en goed vooraf geïnformeerd over wat er moest gebeuren en de kosten daarvan . Mooie schone werkomgeving . Auto na de beurt schoon en netjes afgeleverd . Al met al een prettige ervaring met Renault herwers in Zevenaar .

TOP!!

Zie de aangegeven sterren !!

Goed en snel geholpen

Mijn APK gebeurde snel en goed. Het wachten was wel een beetje saai maar ik hoefde dus niet lang te wachten.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Al jaren mijn favoriete garage

Fijne garage, vriendelijke mensen en betrouwbaar

Hele fijne service

hele fijne service

Onderhoudsbeurt gepland voor mijn private lease Space Star. Afspraak heb ik zonder problemen kunnen verzetten. Auto gebracht om 08:00 uur, leen auto mee gekregen ( fijne auto) en ruim op tijd ( 12:00 uur) was mijn auto weer gereed.

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.