Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Alleen jammer dat ze zeggen dat je bij de Wintercheck ook een voordeelpas krijgt met allerlei kortingen op uitjes en die vervolgens NIET krijgt !!!\r\n
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede ervaring met behulpzaam personeel,wat er in de praktijk wel of niet gedaan is blijft altijd een kwestie van vertrouwen en meestal bij een onderhoud beurt niet te controleren.
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel is behulpzaam ook bij tussentijdse bezoeken in verband met waarschuwingslampjes. (1punt extra)\r\nBij eerst beurt (20.000) moest ik terug omdat de beurt in het autosysteem niet gereset was (nieuw software ?)\r\nEen maand later op vakantie in Groningen ontdekt dat het oliepeil veel te hoog was.\r\nOngeveer een halve liter later verwijderen bij Renault garage Herbers in Ter Apelkanaal.\r\nLaatste 40.000 km beurt via de website afgesproken via de mail een bevestiging gehad.\r\nOp afgesproken datum en tijd was dit niet bekend en werd dit extra ingepland.\r\nZelf toen aangegeven dat het om een Bifuel (LPG) gaat, waardoor er schijnbaar extra zaken\r\ngedaan moesten worden, waardoor ik wat later te horen kreeg: dat dit toch langer zou duren.\r\nOm mij niet langer te laten wachten heb ik toen een leenauto mee gekregen.\r\nmeer dan 3 uur later kon ik de auto weer ophalen, maar was deze nog niet klaar, omdat er ook een gasfilter vervangen moest worden die niet op voorraad was.\r\nHet gevraagde vast zetten van hitteschild was toen ook nog niet gedaan, dit later opnieuw gevraagd om dit bij de nieuwe afspraak (14 dagen later) alsnog te doen, omdat deze er bijna af zou vallen.\r\nNa het eerste bezoek voor de 40.000km beurt werd ook nog eens een dag later gebeld, waarom ik de vorige dag niet was geweest, waarop mijn vrouw uit moest leggen, dat ik wel geweest was met het bovenbeschreven verhaal.\r\nMet veel tijd en moeite van mijn kant is de beurt uitgevoerd. \r\nVerder een opmerking over de prijs van de beurt die ongeveer 475,-- Euro was. (de rekening zal wel kloppen) maar dit bedrag zou ik voor een 40.000 km bij Mercedes verwachten, maar niet voor een Dacia.\r\n
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam de zomerbanden omwisselen naar winterbanden. Het omwisselen van de banden is vorige keer ook door jullie gedaan. Tot mijn verbazing hadden 2 banden niet meer het juiste aantal mm om door te gaan als winterband. Dit is zoals ik aangaf verbazingwekkend aangezien ik voor het wisselen van winter naar zomerband, de laatste keer, ook voor bij jullie ben geweest. Toen werd er helemaal niets gezegd hierover wat, voor mij betekende dat ik simpelweg geen keuze had toen ik bij jullie kwam om de banden te wisselen en de twee \"slechte\" banden te laten vervangen. Dit komt voor mij over als een \"verkooptruc\" aangezien ik geen keuze heb en veilig wil rijden deze winter. Als ik dit afgelopen keer al had geweten dan had ik mij hierop voorhand kunnen instellen/oriënteren. Van een dealer waarbij ik de auto in onderhoud heb mag ik verwachten dat ze je op dingen wijzen en een langdurige relatie willen opbouwen ipv de snelle verkoop/transactie als je, zoals het nu voelt, voor het blok wordt gezet. Om die reden uiterst teleurgesteld in deze werkwijze.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb gisteren telefonisch contact gehad over een niet kloppende factuur. Ik zou daarover nog terug gebeld worden. Maar helaas ben ik niet terug gebeld... Wederom een teleurstellende ervaring met Herwers. Net als in oktober toen mijn vriend zeer onvriendelijk geholpen is bij het brengen van de auto.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opnieuw prima bedrijf
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraken wooden altijd nagekomen en perfect afgewerkt
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf dat huislijkheid toont.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, persoonlijke behandeling.
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig. Fijn contact
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Warm welkom
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet goed.Tijdens het verwisselen naar winterbanden is door \"verkeerd\"gebruik van een wielbout kon de klus niet afgemaakt worden.Wachten op een nieuwe wielbout en de auto pas de andere dag weer ophalen
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, twee maal koffie en snel klaar

Bedrijfsgegevens

Edisonstraat 79

7006 RB Doetinchem

575462244

[email protected]

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.