Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Personeel is behulpzaam ook bij tussentijdse bezoeken in verband met waarschuwingslampjes. (1punt extra)\r\nBij eerst beurt (20.000) moest ik terug omdat de beurt in het autosysteem niet gereset was (nieuw software ?)\r\nEen maand later op vakantie in Groningen ontdekt dat het oliepeil veel te hoog was.\r\nOngeveer een halve liter later verwijderen bij Renault garage Herbers in Ter Apelkanaal.\r\nLaatste 40.000 km beurt via de website afgesproken via de mail een bevestiging gehad.\r\nOp afgesproken datum en tijd was dit niet bekend en werd dit extra ingepland.\r\nZelf toen aangegeven dat het om een Bifuel (LPG) gaat, waardoor er schijnbaar extra zaken\r\ngedaan moesten worden, waardoor ik wat later te horen kreeg: dat dit toch langer zou duren.\r\nOm mij niet langer te laten wachten heb ik toen een leenauto mee gekregen.\r\nmeer dan 3 uur later kon ik de auto weer ophalen, maar was deze nog niet klaar, omdat er ook een gasfilter vervangen moest worden die niet op voorraad was.\r\nHet gevraagde vast zetten van hitteschild was toen ook nog niet gedaan, dit later opnieuw gevraagd om dit bij de nieuwe afspraak (14 dagen later) alsnog te doen, omdat deze er bijna af zou vallen.\r\nNa het eerste bezoek voor de 40.000km beurt werd ook nog eens een dag later gebeld, waarom ik de vorige dag niet was geweest, waarop mijn vrouw uit moest leggen, dat ik wel geweest was met het bovenbeschreven verhaal.\r\nMet veel tijd en moeite van mijn kant is de beurt uitgevoerd. \r\nVerder een opmerking over de prijs van de beurt die ongeveer 475,-- Euro was. (de rekening zal wel kloppen) maar dit bedrag zou ik voor een 40.000 km bij Mercedes verwachten, maar niet voor een Dacia.\r\n