Hartelijke ontvangst door vriendelijke medewerkers in lekker Achterhoeks gemoedelijk sfeertje.

Goede service bij reparatie auto. Vriendelijke medewerkers, ontspannen Achterhoeks sfeertje en hoge kwaliteit bij onderhoud van mijn auto. Zeer tevreden klant.

Oprecht en zeer klantvriendelijk

Bij aankoop van onze auto werden wij geholpen door Levi de Graaf Een zeer enthousiaste spontane man die alle tijd neemt om met je mee te denken. Hij geeft duidelijke en volledige informatie, geeft eerlijk advies en komt zijn afspraken na. Hij geeft je de ruimte om vragen te stellen en de ruimte om tot een goed besluit te komen.

• Reden van bezoek: Andere reden

Fijne ervaring van ophalen van auto

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald. Uitstekend geholpen door Sil. Hij nam echt de tijd. Heeft nog foto's voor ons gemaakt. Netjes alles uitgelegd.

service goed

goede service

• Reden van bezoek: Andere reden

Op weg naar Nederland kwamen wij erachter dat onze verwarming van onze auto niet goed functioneerde. Wij hebben op korte termijn een afspraak in Nederland kunnen maken bij Herwers Doetinchem en het was snel gerepareerd. De service was buitengewoon goed en kon niet beter. Groot Kompliment. Frans en Tiny Rikkerink Zwitserland

Vriendelijk personeel, professionele hulp

Vriendelijk personeel, professionele hulp

• Reden van bezoek: Andere reden

Prima, aandacht v klant en uitleg indien gevraagd.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Het was deze keer net als de vorige prima

Elke keer vakkundig en goed georganiseerd!

Top !

Zeer goede service Fijne mensen Ik raad deze garage echt aan

Ernstig verzuim

Voor de eerste onderhoudsbeurt (8000 km) via site van Herwers ingelogd, kenteken ingevuld en zo kun je zien wat men doet en wat het kost. Herwers vraagt € 128,- voor deze beurt. Normaal zou ik deze overkill beurt niet hebben laten uitvoeren, maar ik wilde geen risico lopen tijdens de garantieperiode. Sleutels afgegeven aan de baliemedewerker, die met de nota in zijn hand zei dat de kosten van de beurt € 152,- waren. Ik was verbaast en zei dat op internet een bedrag van € 128,- voor deze beurt stond vermeld. Zonder uitleg hoe het bedrag (eventueel abusievelijk) tot stand was gekomen en zonder enig vorm van excuus werd het bedrag doorgestreept en werd de nota direct aangepast. Thuis via internet geprobeerd het bedrag van € 152,- te reproduceren om te kijken of het om een vergissing kon gaan. Dit is me niet gelukt. Alleen reageren als klanten reclameren is schandalig. Later daarna gevraagd kreeg ik te horen dat het ging om de kosten van een toevoeging (additief). Indien dit nodig is voor een goed functioneren, zou dit een vast onderdeel van de beurt moeten zijn. Niet dus. Al eerder een review geschreven over de houding van Herwers, nadat bleek dat mijn nieuwe Captur een waslijst aan problemen had en deze na ruim 7 maanden nog niet adequaat waren opgelost. Omdat Herwers niet wilde meewerken aan een oplossing, eind november 2020 de geschillencommissie voertuigen ingeschakeld. Op 6 juli de uitspraak van de geschillencommissie ontvangen, Mijn klacht was gegrond en de koop werd ontbonden. Het is bedroevend dat je zo ver moet gaan om je recht te halen. Klantvriendelijkheid en de klant geven waar ze recht op hebben is hier heel ver te zoeken.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Snelle en professionele hulp.

Ik krijg altijd goede advies and hulp, zelfs voor auto's die geen Nissan of Renault zijn.

Slecht behandeld

Ik had mn auto kapot de remmen waren op dus kwam met mn vrouw naar herwers toe werden netjes behandeld door de meneer die ons aan zag komen eenmaal binnen gaat hij in overleg met vertegenwoordiger ofzo maar die geloofde hem niet en hij keek ons raar aan sorry dat we goud om hebben en tattoos hebben ik en mn vrouw dat je daar iemand op benadeeld zeer slecht had leen auto nodig dus geef ze maar een bedrijfsbusje mee...maar met aangeven dat we de kinderen nog moesten ophalen kregen we een andere auto mee..maar eerst overleggen ben al meer dan 10 jaar klant bij herwers al meerdere auto's gekocht maar nog nooit zo behandeld....mn huis word verkocht ga dan nieuwe auto kopen maar never en de nooit bij nissan hewers

• Reden van bezoek: Reparatie

Snel onderhoud, auto daarna lekker gewassen terug, aardig personeel

Redelijk bedrijf

Eind vorig jaar heb ik mijn auto gekocht. Een beetje naïef van mij zelf op dat moment om de auto te kopen zonder oplevering. Eens maar nooit meer!! Maar goed, dit jaar was er iets met de airco. Die koelde niet meer. Daar de apk laten doen. Hier kwam niet uit. Prima toch. Nu de auto een grote beurt laten doen. Maar nu waren de remmen niet meer goed, de banden moeten vervangen worden. Waarom word dit niet vermeld?? Krijg steeds meer het gevoel dat de auto weg moest bij deze garage. De toenmalige verkoper zei nog, dit is een prima wagen. Na al die reparaties is het ook een redelijke auto. Maar dat is me toen met het kopen niet verteld, wat er aan zat te komen. Het gevoel achteraf is dat ik een beetje voorgelogen ben. Maar goed, ik was ook te naïef om deze te kopen zonder oplevering.

Al 10 jaar mijn garage

Tot volle tevredenheid

• Reden van bezoek: Reparatie

Oscar Menting heeft mij goed geholpen

zeer teleurstellend

In de showroom voor een nieuwe Captur, eerste opmerking van verkoper "computer doet het niet, ik kan geen offerte maken, die moet ik u mailen" ?????? Toch maar een gesprek aangegaan, maar als je als verkoper niet eens weet dat er 2 weken geleden de Renault Capture Hybrid op de markt is gekomen, dan vraag ik me toch af waar je mee bezig bent. Ook was hij niet op de hoogte van de voorwaarden van de lopende acties, met als gevolg dat hij eerdere toezeggingen aan het einde van het gesprek weer moest intrekken. Al met al een zeer tegenvallend gesprek gehad, terwijl wij echt van plan waren een nieuwe auto bij Herwers te kopen.

• Service N.v.t.
  • Reden van bezoek: Andere reden

Deskundige uitleg en vriendelijke ontvangst.

Ik ben erg positief over garage Herwers Doetinchem. Een deskundige uitleg over de nieuwe Hyundai I20 en de vriendelijke ontvangst door de heer M. Klomps heeft mij doen besluiten om toch weer voor een nieuwe Hyundai I20 te kiezen. Ook de aflevering van de nieuwe auto was keurig verzorgd.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

• Reden van bezoek: Onderhoud en/of APK

Wederom prettig en correct ervaren!

• Reden van bezoek: Montage van accessoires

Uitstekende service, zowel voor de auto als voor de persoon.

Tijdens de afgelopen beurten is mijn auto zeer goed en vakkundig onderhouden en ben ik als persoon ook super netjes geholpen. Voor iedere ingrijpendere reparatie is keurig netjes gevraagd wat ik wilde en nergens werd er gepusht om iets te doen voor extra geld. Al met al top service.

Slecht en onbeschoft

Wat een slechte garage ik breng er mijn renault trafic heen met 27000 km op de teller en er licht olie onder omdat dit binnen de garantie valt denk ik laat er even naar kijken. Conclusie het is geen lekkage maat zweten dat mag met een renault van nog geen 2 jaar wat een grap

• Reden van bezoek: Reparatie

Even old cars get good care at Herwers

The car has been rejected at other merkdealer. Herwers repaired the car and the car passed the APK check. Planning and communication was smooth, thank you.

Over Herwers Groep

Wij staan altijd voor u klaar en zorgen zodat u zorgeloos op weg kunt.