Filters

10

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk van uitleg

Goede service en zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Ik ben nieuwe klant, tot nu toe erg tevreden.

Goede service en nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
5

Service? Ja als je geduld hebt

Na eerst een nieuwe EV6 gekocht te hebben, nu ook een occasion sportage awd. De verkoopafdeling is zeer klantgericht en doet alles om je te helpen. Maar als je de auto eenmaal hebt ben je overgeleverd aan de service van de werkplaats. Als je ze aan de lijn krijgt, als, want dat is niet altijd het geval, is het zo druk in de werkplaats dat je met een probleem niet snel aan de beurt bent. In mijn geval met een schuifdak dat problemen geeft, ben ik over 4 weken aan de beurt. Bij mijn vorige merk was er in de garage altijd wel iemand kort beschikbaar om te kijken of eea snel opgelost kon worden, of dat er een langere afspraak gepland moest worden. Ruim 4 weken je dak niet kunnen gebruiken is geen service. Alles wat sales goed doet in Waddinxveen wordt afgebroken door de werkplaats

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

Goed geholpen

Wij hadden lang geleden een Nero besteld maar het duurde wel heel erg lang voordat deze beschikbaar was. Gelukkig werd goed op het probleem ingesprongen. Tot aan de tijd dat onze nieuwe wagen beschikbaar was zijn we goed geholpen. Daar zijn we Fase nog steeds dankbaar voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

Zeer tevreden klant

Na onze bestelling heeft de aflevering van onze nieuwe auto 7 maanden geduurd maar het was het wachten meer dan de moeite waard en genieten we nu van onze nieuwe Stonic.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Duidelijke communicatie, goede service, snelle levering.

Duidelijke communicatie, goede service, snelle levering. Ook na levering neemt men kontakt op of alles naar wens is en/of er vragen-onduidelijkheden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Als je mee denkt met mij als klant en erAlles aan doet om klanten blij te maken, doe je het goed.

Ik had zakelijk vorig jaar bij Stefan vd Graaf, zakelijk al een Kia EV6 aangeschaft, maar was nu op zoek naar een jong gebruikte auto voor privé. Stefan is een enthousiaste, maar zeker niet opdringerige verkoopmedewerker bij Fase, die niet alleen alles van auto’s weet, maar die zich ook goed kan verplaatsen in zijn klanten. Na goed naar mijn wensen geluisterd te hebben stelde hij me precies de auto voor die ik in gedachten had, zonder dat ik zelf precies wist welke dat zou moeten zijn. Meer dan dat zelfs; hij wist van deze auto de slijtage plekjes en wat er aan zou moeten gebeuren om hem helemaal betrouwbaar en naar mijn wensen te maken en hij zorgde er voor dat dit ook gerealiseerd werd. Betrokkenheid zoals dit, kom je zelden meer tegen. Voor mij, zolang er mensen zoals Stefan daar werken, nooit meer een andere auto dealer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Vriendelijk en behulpzaam!

Ik kwam er binnen en werd vriendelijk ontvangen. Ook had ik een paar vragen en werden deze goed beantwoord en vond ik dit enorm fijn! Weinig kennis over auto's zelf en Stefan hielp me met alles. Mooie auto en nog wat lekkers erbij gekregen! Goede service ik raad het aan!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Geweldig

Vanaf 1e contact is alles geweldig verlopen. We zijn heel blij met de Kia Picanto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Stefan is een goeie verkoper met veel verstand van de auto en goed meedenkt met de klant.

Mooi ingespeeld op de klant omdat we met de auto waarmee we bij de servicebalie stonden erg ontevreden waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Klantvriendelijk, flexibel en snelle service

Wegens klantonvriendelijke houding van Kia Zeeuw & Zeeuw van Den Haag naar Waddinxveen gereden. Geen spijt gehad en blij met mijn keuze. Ik word goed geholpen, leenfiets gekregen en achteraf geen verassing wat de prijzen betreft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Stefan van der Graaf heeft ons zeer klantvriendelijk geholpen.

Via internet hebben wij onze belangstelling voor een nieuwe Kia Picanto laten weten. Stefan nam snel telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken. Hierop hebben wij de auto op een plezierige manier gekocht. De aflevering was prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Zeer aangename levering en aankoopmoment

Zowel het hele verloop van de proefrit en aankoop als de aflevering van de auto waren heel prettig en aangenaam. Geen vraag was te veel en hoe de auto werkt is uitgebreid en duidelijk uitgelegd op een leuke manier! Ook fijn dat ik nog via de app een vraag snel beantwoord kreeg en dat de verkoper Stefan nog even nabelde of alles naar wens is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Top

Zeer geduldig zelfs na mijn 20ste telefoontje. Goede ervaringen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Super service zelfs voor een niet klant!

Ik was al 1,5 maand onderweg om de U Connect Services van mijn 500 C E geactiveerd te krijgen. De auto werd door een ex Opel garage verkocht die mij pas na koop berichtte dat dit een Duitse import was. Enfin Fiat medewerkers en helpdesk Milaan etc konden dit niet regelen...Edwin Bakker deed dit in een paar uur!! Echt super blij mee hab de moed al opgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf over 2 jaar kom ik terug met inruil!

Prima geholpen door de zeer succesvolle verkoper. Die na mijn mening het ver gaat schoppen in uw onderneming.!!! Als hij de kans die hij krijgt ook netjes oppakt. Het Tallent is aanwezig. Robin is zijn naam. Zou u hem een compliment willen geven!. Min punt er is niet aangeboden een Kia verzekering te overwegen!.,heb ik zelf gedaan en afgesloten met behulp van het bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Andere reden
10

Top bedrijf

We zijn zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Ook een reeële prijs gekregen voor de inruilauto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Prima service

Onze ervaring met Fase is zonder meer goed te noemen. Receptie onderhoud werkt netjes op tijd en is voldoende flexibel: kreeg gewoon een auto mee, toen over onderhoudsafspraak een misverstand ontstond. Zoeken altijd van te voren contact alvorens te repareren ondanks de 7 jaar garantie. Verkoper Stefan van der Graaf heeft ons prima geholpen bij inruil van onze auto en aanschaf van een nieuwe. Heeft voor ons een alternatief gezocht toen levering vertraagd was. Alleen maar goed! En echt ik heb al de nodige dealers van binnen gezien. Kia is een premium merk zonder de prijzen zal ik maar zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Wij zijn zeer tevreden over onze auto en over de verkoper die ons hierbij geholpen heeft.

Wij zijn zeer tevreden over uw verkoper Stefan de Graaf. Hij was deskundig en vriendelijk en heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop van onze Kia Venga.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Gewoon goed, zoals het behoort te zijn!

Mijn “oude” Kia ingeruild voor een nieuwere.. “nette” inruilprijs teruggekregen, en met een “schappelijke” bijbetaling omgeruild voor een nieuwere. Beide partijen tevreden. De aflevering was keurig verzorgd. Verkoper Stephan vd B. nam alle tijd voor tekst en uitleg en heeft een uitstekend empatisch vermogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Prettige contacten, zorgvuldige service

Aankoopproces soepel verlopen. Afspraken nagekomen. Goed bereikbare dealer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

goedeservice

De verkoper is klantvriendelijke en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Vriendelijk,

Klantvriendelijk ontvangst , zeer tevreden met de service die ze leveren bij aanschaf van een auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
8

Zeer goed en klantvriendelijk

Nu mijn derde kai bij Fase gekocht en je word er heel fijn en niet opdringerig geholpen zoals bij andere autobedrijven. Een aanrader als je een nieuwe of gebruikte Kia zoekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Coenecoop 143

2741RA Waddinxveen

0182 200 202

[email protected]

Over Autocentrum Van Vliet Waddinxveen

Autocentrum Van Vliet is met gepaste trots hét full-service autobedrijf in het Groene Hart. Je kunt bij ons terecht voor het kopen van een personenauto of bedrijfswagen, maar ook voor het onderhoud en de reparatie ervan. Daarnaast verzorgen wij merk-erkend schadeherstel, bedrijfswageninrichting en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf die jou volledig ontzorgt. Personenauto's (verkoop) | Kia, Fiat, Jeep en Abarth Bedrijfswagens (verkoop) | Fiat Professional Service en onderhoud | Kia, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth en Alfa Romeo 1 juli 2024 markeerde een historisch moment: AutoWinkel en Fase Autobedrijven gingen verder onder de eenduidige naam Autocentrum Van Vliet. Beide bedrijven behoorden al tot dezelfde holdingmaatschappij, maar door de intensieve samenwerking is de behoefte ontstaan om voortaan onder één gezamenlijk naam verder te gaan. Door onze krachten te bundelen, konden wij onze klanten een nog breder aanbod van toonaangevende automerken bieden. En de vertrouwde service is onveranderd: persoonlijk, deskundig en met een glimlach.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.