Super inzet om een moeilijk te krijgen onderdeel te vervangen

Bij een APK was een - al eerder door de monteurs gesignaleerd - probleem met de draagarm. Omdat ik een geïmporteerde Fiat 500e heb was het super lastig de juiste te krijgen. Ze hebben heel veel moeite gedaan en steeds goed met mij overlegd over de mogelijkheden. Toen het vervangend onderdeel er uiteindelijk was, zat ie er binnen no-time in. Helemaal tevreden!

top service zoals altijd

prima mensen en service

Goede service!

Vriendelijk personeel en altijd bereid om je eerlijk advies te geven. Top garage.

Top bedrijf

Zeer goede ervaring gehad Duidelijke informatie en zeer vriendelijke personeelsleden . Zeer goed werk tegen een redelijke prijs Martin A

Vakmanschap

Goeie communicatie en advies

TOP werkplaats!

Zoals elk jaar een prima onderhoud van de Fiat 500 Cabrio.

De beste service!

Zoals altijd ben ik geweldig geholpen, waardoor ik weer met een gerust hart de weg op kan. Er wordt proactief meegedacht, afspraken worden nagekomen en als er iets vervangen moet worden is de communicatie hierover duidelijk en eerlijk. Met een speciaal compliment aan de medewerkers van de werkplaats, die altijd met een glimlach voor me klaar staan.

Vriendelijk, klantgericht, pro actief en snel!

Altijd fijn contact en servicegericht.

onderhoud van mijn Audi A5

dit is zekers een aanrader ! voor alle merken onderhoud en reparatie!

Auto is weer als nieuw na reparatie koppeling.

Deskundig en betrouwbaar

Heel fijn dat ze echt weten wie je bent en wat de historie van jouw auto is

Buiten gewoon positief, top service!

We hebben hier twee auto's in onderhoud, eenmaal Fiat en eenmaal Kia, de service is altijd goed. Geen verassingen, men overlegt vooraf wat nodig is en er wordt altijd gekeken of er ook een kwalitatief gelijkwaardig maar goedkoper alternatief is. Als ze even tijd hebben wassen ze ook noch de auto, waar zie je dat nog. Bij een volgende auto zal ik ook hier weer in onderhoud geven, ongeacht welk merk dat is.

Snel, vakkundig en ze hadden mn Fiatje ook nog opgepoetst. Hele goede extra service dus!

Fantastisch!

Kon in eerste instantie gelijk komen toen ik belde. Helaas was het niet gelijk te repareren. Afspraak gemaakt later die week en een leenfiets gevraagd. Door een foutje in mijn eigen planning kon ik de afspraak eigenlijk niet nakomen. Maar er werd heel fijn mee gedacht en uiteindelijk is een van de monteurs met mijn gerepareerde auto naar mijn werk gereden en op de leenfiets terug naar de garage gefietst. Echt super fijn, auto was gerepareerd en ook nog gewassen en uitgezogen ook. Volgende keer gaat mijn Panda zeker weer naar de Zwaan;-)

geweldig

Een geweldige garage super aardige mensen die de tijd voor je nemen. Het dak van mijn fiatje is prachtig geworden. Graag tot volgend jaar.

Klantgericht

Persoonlijk

Een geweldig team met de beste service en onderhoud

De Zwaan stemt hun onderhoud aan mijn auto af op mijn behoeften. Ze overleggen en zorgen voor de laagste prijs. Persoonlijke benadering en de monteurs en teamchef zijn zeer deskundig.

Zeer tevreden!

De laatste jaren ben ik overgestapt naar De Zwaan. Fijne garage denken mee en word snel geholpen. Word vooraf keurig gebeld over de kosten. En na de beurt is de auto netjes gewassen en stof gezogen. Wij zijn erg tevreden!

Top !

Zoals gebruikelijk auto weer prima onderhouden. APK en reparaties goed uitgevoerd. Na vooronderzoek wordt altijd eerst contact opgenomen over de bevindingen en wordt in overleg bepaald wat er moet gebeuren. Dus bij het afronden nooit verrassingen.

Snel geholpen, goed meegedacht en uitleg gegeven na reparatie.

Heel fijn geholpen. Ik dacht dat de koppakking lek was. Dit bleek enkel een probleem te zijn met koelvloeistof. Ze hebben alles keurig onderzocht en uitgesloten. Daarna zijn ze ook helder geweest: hou de komende ritten de temperatuur in de gaten en bij de kleinste verandering kan ik contact opnemen. Ook in hun nazorg heb ik alle vertrouwen. Dit hebben ze al een keer bewezen nadat mijn brandstofpomp kapot was. Ik heb alle vertrouwen in hun kundigheid en ga de volgende keer zeker weer naar de zwaan.

Prettige service

De chef werkplaats is altijd erg aardig en begripvol.

ze willen dolgraag sleutelen maar zin het belang van de klant over het hoofd

Bij een defecte versnellingsbak werd er geadviseerd om in de bak te kijken. Blijkt dus dat als de bak er af is, je aan deze garage vast zit. Je kunt niet meer voor een second omnium naar een andere garage. En dan wordt er gezegd dat je zelf toestemming hebt gegeven. Je moet dus eigenlijk zelf heel veel kennis hebben om bij hun iets te laten repareren.

Eerste ervaring met jullie is me héél goed bevallen!

Zie bovenstaande.

vriendelijk, ter zake en deskundig

prettige en vriendelijke benadering. Professioneel en ik werd nu al gewaarschuwd voor volgend jaar, dat kwam ook prettig over.

Klantvriendelijke garage en personeel

Heel fijne garage, super gemotiveerd personeel, bellen even wat de kosten zijn altijd goed gemutst, Giel is een toppertje,heel ik blij met dit bedrijf,hoop dat ze nog heel lang blijven !!

Over Automobielbedrijf De Zwaan B.V.

Compact van omvang, groot in service! Automobielbedrijf De Zwaan B.V. is in 1962 opgericht door de familie Poppeliers. De dagelijkse leiding is vandaag de dag in handen van Ton Poppeliers, de tweede generatie. Ons bedrijf was in de beginjaren gevestigd aan de Straatweg 144 in Maarssen, maar in de jaren zeventig zijn wij verhuisd naar de huidige locatie aan de Straatweg 136. Sinds het begin van de jaren tachtig zijn wij officieel Fiat-dealer voor de Vechtstreek en omstreken. Ons bedrijf is compact van omvang, maar groot en breed in service. Wij doen in- en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s en onderhoud aan alle merken. Ook beschikken wij over een eigen plaatwerkerij/spuiterij in Maarssenbroek, waar al meer dan dertig jaar autoschade volgens de laatste methodes wordt hersteld, dus met behoud van de volledige fabrieksgarantie. Daarnaast nemen wij de administratieve afhandeling van de schade voor onze rekening. Mogen we ons even voorstellen? U heeft recht op goede, professionele en vooral betaalbare service en wij vullen dat aan met een vriendelijk woord en persoonlijke aandacht. Dat zit in het karakter van ons bedrijf. We werken met een team getrainde en gespecialiseerde medewerkers die uw auto onderhouden en daarbij de kosten goed in de gaten houden. Bij ons blijft u betaalbaar mobiel. Team De Zwaan