Als gewoonlijk heb ik uw service als uitstekend ervaren, zeker in deze lastige coronatijd.

Ik ben inmiddels ruim 15 jaar klant van uw bedrijf, eerst voor de aanschaf van mijn Fiat Punto en vervolgens voor het jaarlijkse en incidentele onderhoud. Steeds zijn mijn ervaringen zeer positief geweest, zowel in het nakomen van de afspraken als in het rijklaar houden van mijn auto. Aangezien ik zeker in de laatste jaren slechts geringe aantallen kilometers rijd, is het voor mij belangrijk om zo lang mogelijk met mijn inmiddels oude auto te kunnen blijven rijden. Daarvoor is vertrouwen in uw bedrijf voor mij van belang.

Kom hier graag terug voor onderhoud

Vriendelijk te woord gestaan. Vlot geholpen. Heldere communicatie (bijv. over prijsopgave, wanneer mijn auto gereed was). Was hier voor de eerste keer, maar kom graag terug.

Prima onderhoudsbedrijf

Ik laat altijd het onderhoud van mijn fiat 500 doen door de Zwaan. Zij doen dit deskundig en overleggen over de kosten. Ik ben tevreden over hun vakmanschap.

Prettig

Uitstekende service.

De service is uitstekend. Ze hebben mijn auto een grote beurt gegeven en ik merkte gelijk dat de auto rustiger loopt. Ook zijn ze zeer betrokken en gaven uitstekendw adviezen. Tot slot werd ik thuis nog ook is opgehaald. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Goede vaklui - Chiel - chef werkplaats is klasse

Meedenken, geen onnodige kosten maken en vakkundig werk afleveren; altijd tijdig terugkoppelen. Meer kan je niet verwachten en met een kopje koffie en actuele krant is de eventuele wachttijd ook goed te overbruggen.

Grote beurt met APK en reparaties netjes gedaan

Auto schakelt en remt weer een stuk soepeler. Lamme koppeling is ook weer verholpen. De nieuwe remschijven en remblokken voor werken goed. Auto heeft daarnaast weer meer vermogen.

Super geholpen

Aangenaam

Vanaf de eerste dag een goed gevoel bij dit bedrijf! Goed meedenken met de klant en een prima service. Top!

Een goede begeleiding en informatie in keuze van winterbanden

Ik was op zoek naar de juiste winterbanden met velgen voor mijn auto. Ik heb daar weinig kennis over en daarin heeft mijn garage mij goede adviezen gegeven over welk formaat en banden keuze ik moest nemen. Tevens qua velgen betreft gaven ze een goed advies.

Prisma garage vriendelijke mensen toppie

Fiat panda 8jaar moest voor APK kon hem s,middag halen was gewassen en van binnen gestofzuigd of ie uit de showroom kwam zolang ik FIAT rijdt blijf ik daar komen

snel geholpen in noodsituatie

Ondanks grote vakantiedrukte werd ik snel geholpen ivm koelwaterlekkage. Hierdoor werd erger voorkomen. Goed alert op andere zaken die van belang zijn zoals in dit geval een niet goed werkende airco

Goede, snelle service

Ik kon snel terecht voor de reparatie en omdat ik daar wilde wachten, hebben ze de reparatie met z'n 2en uitgevoerd, waardoor het maar ruim een half uur duurde. Ook viel de rekening lager uit dan van te voren was begroot; altijd fijn.

Zeer goed bedrijf goede monteurs

goede ervaring en klantvriendelijkheid

nadat de afspraak was gemaakt, de auto vroeg in de ochtend afgeleverd. De apk en grote beurt waren goed uitgevoerd. in de loop van de dag kon ik de auto weer ophalen. Alleen toen ik weg reed kwam er een signaal binnen dat een lampje stuk was, dus gelijk weer terug gegaan en dit hebben ze direct gerepareerd.

Zeer tevreden! Reparatie na mogelijk verkeerd onderhoud van andere garage. Denken mee, overleggen goed, en pro forma factuur. Deskundig , eerlijk en vriendelijk !

Prima bedrijf! Geen auto gekocht helaas, maar toch positieve ervaring. Denkt met je mee.

Mijn ervaringen zijn tot nu goed. Ik heb geen problemen of klachten of het nu om grote of kleine zaken gaat. Daarom kom ik uit op een gemiddelde van 8 omdat ik niemand een 10 geef en ik denk dat er voor de motivatie toch altijd nog een hoger doel moet zijn.

Altijd goed, vriendelijk en meedenkend

Goede service, eerlijke prijzen. Vooraf kostenopgave en tijdens werkzaamheden gebeld over wat nodig was.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring