Eerste ervaring met jullie is me héél goed bevallen!

Zie bovenstaande.

vriendelijk, ter zake en deskundig

prettige en vriendelijke benadering. Professioneel en ik werd nu al gewaarschuwd voor volgend jaar, dat kwam ook prettig over.

Klantvriendelijke garage en personeel

Heel fijne garage, super gemotiveerd personeel, bellen even wat de kosten zijn altijd goed gemutst, Giel is een toppertje,heel ik blij met dit bedrijf,hoop dat ze nog heel lang blijven !!

Prettig

Het contact met Chiel ervaar ik altijd als heel prettig. En ik rij weer in een schone auto, bedankt!

Prima ervaring

Door De Zwaan un de was gezet. 's Middags gehaald, volgende ochtend weer thuis gebracht.

Zeer klantvriendelijk en probleemoplossend bedrijf.

Men neemt de tijd voor de klant. Je hebt ook direct het gevoel dat ze weten waar ze het over hebben: vakmanschap. De garage is transparant qua prijzen. Het uitgevoerde werk is degelijk en de auto wordt netjes opgeleverd. Als reparaties (nog) optioneel zijn, dan wordt dat meegedeeld en de keuze aan de klant gelaten.

Zeer betrouwbare firma

Jarenlang ben ik al klant en zonder problemen in tegendeel want de service is perfekt.

Klantvriendelijk

Goede service en heldere communicatie.

Altijd fijn dat er gebeld wordt als er overige kosten gemaakt moeten worden om door te nemen . Nooit problemen gehad na de beurt oftewel goede service.

Professioneel en duidelijk

Fiat 500 voor een APK gebracht. Werd duidelijk uitgelegd wat er mis was en wat eraan gedaan kon worden. Top bedrijf! Ze hadden de auto zelfs schoon gemaakt.

Helemaal goed.

Goed bedrijf aardige mensen.

Deskundig, slagvaardig, duidelijk en vriendelijk. Kortom, top service!

Als gewoonlijk heb ik uw service als uitstekend ervaren, zeker in deze lastige coronatijd.

Ik ben inmiddels ruim 15 jaar klant van uw bedrijf, eerst voor de aanschaf van mijn Fiat Punto en vervolgens voor het jaarlijkse en incidentele onderhoud. Steeds zijn mijn ervaringen zeer positief geweest, zowel in het nakomen van de afspraken als in het rijklaar houden van mijn auto. Aangezien ik zeker in de laatste jaren slechts geringe aantallen kilometers rijd, is het voor mij belangrijk om zo lang mogelijk met mijn inmiddels oude auto te kunnen blijven rijden. Daarvoor is vertrouwen in uw bedrijf voor mij van belang.

Kom hier graag terug voor onderhoud

Vriendelijk te woord gestaan. Vlot geholpen. Heldere communicatie (bijv. over prijsopgave, wanneer mijn auto gereed was). Was hier voor de eerste keer, maar kom graag terug.

Prima onderhoudsbedrijf

Ik laat altijd het onderhoud van mijn fiat 500 doen door de Zwaan. Zij doen dit deskundig en overleggen over de kosten. Ik ben tevreden over hun vakmanschap.

Prettig

Uitstekende service.

De service is uitstekend. Ze hebben mijn auto een grote beurt gegeven en ik merkte gelijk dat de auto rustiger loopt. Ook zijn ze zeer betrokken en gaven uitstekendw adviezen. Tot slot werd ik thuis nog ook is opgehaald. Zeker de moeite waard om terug te komen.

Goede vaklui - Chiel - chef werkplaats is klasse

Meedenken, geen onnodige kosten maken en vakkundig werk afleveren; altijd tijdig terugkoppelen. Meer kan je niet verwachten en met een kopje koffie en actuele krant is de eventuele wachttijd ook goed te overbruggen.

Grote beurt met APK en reparaties netjes gedaan

Auto schakelt en remt weer een stuk soepeler. Lamme koppeling is ook weer verholpen. De nieuwe remschijven en remblokken voor werken goed. Auto heeft daarnaast weer meer vermogen.

Super geholpen

Aangenaam

Vanaf de eerste dag een goed gevoel bij dit bedrijf! Goed meedenken met de klant en een prima service. Top!

Een goede begeleiding en informatie in keuze van winterbanden

Ik was op zoek naar de juiste winterbanden met velgen voor mijn auto. Ik heb daar weinig kennis over en daarin heeft mijn garage mij goede adviezen gegeven over welk formaat en banden keuze ik moest nemen. Tevens qua velgen betreft gaven ze een goed advies.

Prisma garage vriendelijke mensen toppie

Fiat panda 8jaar moest voor APK kon hem s,middag halen was gewassen en van binnen gestofzuigd of ie uit de showroom kwam zolang ik FIAT rijdt blijf ik daar komen

snel geholpen in noodsituatie

Ondanks grote vakantiedrukte werd ik snel geholpen ivm koelwaterlekkage. Hierdoor werd erger voorkomen. Goed alert op andere zaken die van belang zijn zoals in dit geval een niet goed werkende airco

Goede, snelle service

Ik kon snel terecht voor de reparatie en omdat ik daar wilde wachten, hebben ze de reparatie met z'n 2en uitgevoerd, waardoor het maar ruim een half uur duurde. Ook viel de rekening lager uit dan van te voren was begroot; altijd fijn.

Over Automobielbedrijf De Zwaan B.V.

Compact van omvang, groot in service! Automobielbedrijf De Zwaan B.V. is in 1962 opgericht door de familie Poppeliers. De dagelijkse leiding is vandaag de dag in handen van Ton Poppeliers, de tweede generatie. Ons bedrijf was in de beginjaren gevestigd aan de Straatweg 144 in Maarssen, maar in de jaren zeventig zijn wij verhuisd naar de huidige locatie aan de Straatweg 136. Sinds het begin van de jaren tachtig zijn wij officieel Fiat-dealer voor de Vechtstreek en omstreken. Ons bedrijf is compact van omvang, maar groot en breed in service. Wij doen in- en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s en onderhoud aan alle merken. Ook beschikken wij over een eigen plaatwerkerij/spuiterij in Maarssenbroek, waar al meer dan dertig jaar autoschade volgens de laatste methodes wordt hersteld, dus met behoud van de volledige fabrieksgarantie. Daarnaast nemen wij de administratieve afhandeling van de schade voor onze rekening. Mogen we ons even voorstellen? U heeft recht op goede, professionele en vooral betaalbare service en wij vullen dat aan met een vriendelijk woord en persoonlijke aandacht. Dat zit in het karakter van ons bedrijf. We werken met een team getrainde en gespecialiseerde medewerkers die uw auto onderhouden en daarbij de kosten goed in de gaten houden. Bij ons blijft u betaalbaar mobiel. Team De Zwaan