Kundig, vriendelijk en accuraat.

Fijne behandeling, betrouwbaar, kortom voor mij een topper.

Kundig en betrouwbaar

Altijd een zeer betrouwbaar en kundig gevoel bij De Zwaan. Al jaren mijn auto naar volle tevredenheid in onderhoud daar. Er wordt goed meegedacht met de klant en het contact ervaar ik altijd als erg prettig. Ik kan De Zwaan dus van harte aanbevelen.

Gedegen en zorgvuldig en een verrassing

Mijn auto voor APK laten keuren incl kleine onderhoudsbeurt. Fijne ontvangst, reparaties worden vooraf afgestemd en auto kon ik snel weer ophalen. Ik herkende ‘m bijna niet meer, omdat De Zwaan de auto ook nog gewassen had!

Servicegericht vriendelijk vakkundig

Vriendelijk en vakkundig

Tevreden

Net ontvangst, goede service, auto stond tijdig weer gereed. En als verassing ook gewassen.

Vriendelijk personeel dat met je mee denkt.

Topservice!

Kapotte koppeling gemaakt onder de Bovag garantie. Met een glimlach binnen twee dagen alles weer picco bello in orde. Wel een traktatie waard-)

Altijd meedenken

Kom al jaren bij Zwaan en altijd een goed gevoel gehad. Blijf er nog jaren komen.

Fantastische medewerkers.

Mijn ervaring is erg prettig en voelt als zeer betrouwbaar. Dit is een bedrijf dat klantenservice nog ouderwets hoog in het vaandel heeft staan. Een aanrader!

Super inzet om een moeilijk te krijgen onderdeel te vervangen

Bij een APK was een - al eerder door de monteurs gesignaleerd - probleem met de draagarm. Omdat ik een geïmporteerde Fiat 500e heb was het super lastig de juiste te krijgen. Ze hebben heel veel moeite gedaan en steeds goed met mij overlegd over de mogelijkheden. Toen het vervangend onderdeel er uiteindelijk was, zat ie er binnen no-time in. Helemaal tevreden!

top service zoals altijd

prima mensen en service

Goede service!

Vriendelijk personeel en altijd bereid om je eerlijk advies te geven. Top garage.

Top bedrijf

Zeer goede ervaring gehad Duidelijke informatie en zeer vriendelijke personeelsleden . Zeer goed werk tegen een redelijke prijs Martin A

Vakmanschap

Goeie communicatie en advies

TOP werkplaats!

Zoals elk jaar een prima onderhoud van de Fiat 500 Cabrio.

De beste service!

Zoals altijd ben ik geweldig geholpen, waardoor ik weer met een gerust hart de weg op kan. Er wordt proactief meegedacht, afspraken worden nagekomen en als er iets vervangen moet worden is de communicatie hierover duidelijk en eerlijk. Met een speciaal compliment aan de medewerkers van de werkplaats, die altijd met een glimlach voor me klaar staan.

Vriendelijk, klantgericht, pro actief en snel!

Altijd fijn contact en servicegericht.

onderhoud van mijn Audi A5

dit is zekers een aanrader ! voor alle merken onderhoud en reparatie!

Auto is weer als nieuw na reparatie koppeling.

Deskundig en betrouwbaar

Heel fijn dat ze echt weten wie je bent en wat de historie van jouw auto is

Buiten gewoon positief, top service!

We hebben hier twee auto's in onderhoud, eenmaal Fiat en eenmaal Kia, de service is altijd goed. Geen verassingen, men overlegt vooraf wat nodig is en er wordt altijd gekeken of er ook een kwalitatief gelijkwaardig maar goedkoper alternatief is. Als ze even tijd hebben wassen ze ook noch de auto, waar zie je dat nog. Bij een volgende auto zal ik ook hier weer in onderhoud geven, ongeacht welk merk dat is.

Snel, vakkundig en ze hadden mn Fiatje ook nog opgepoetst. Hele goede extra service dus!

Fantastisch!

Kon in eerste instantie gelijk komen toen ik belde. Helaas was het niet gelijk te repareren. Afspraak gemaakt later die week en een leenfiets gevraagd. Door een foutje in mijn eigen planning kon ik de afspraak eigenlijk niet nakomen. Maar er werd heel fijn mee gedacht en uiteindelijk is een van de monteurs met mijn gerepareerde auto naar mijn werk gereden en op de leenfiets terug naar de garage gefietst. Echt super fijn, auto was gerepareerd en ook nog gewassen en uitgezogen ook. Volgende keer gaat mijn Panda zeker weer naar de Zwaan;-)

geweldig

Een geweldige garage super aardige mensen die de tijd voor je nemen. Het dak van mijn fiatje is prachtig geworden. Graag tot volgend jaar.

Klantgericht

Persoonlijk

Over Automobielbedrijf De Zwaan B.V.

Compact van omvang, groot in service! Automobielbedrijf De Zwaan B.V. is in 1962 opgericht door de familie Poppeliers. De dagelijkse leiding is vandaag de dag in handen van Ton Poppeliers, de tweede generatie. Ons bedrijf was in de beginjaren gevestigd aan de Straatweg 144 in Maarssen, maar in de jaren zeventig zijn wij verhuisd naar de huidige locatie aan de Straatweg 136. Sinds het begin van de jaren tachtig zijn wij officieel Fiat-dealer voor de Vechtstreek en omstreken. Ons bedrijf is compact van omvang, maar groot en breed in service. Wij doen in- en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s en onderhoud aan alle merken. Ook beschikken wij over een eigen plaatwerkerij/spuiterij in Maarssenbroek, waar al meer dan dertig jaar autoschade volgens de laatste methodes wordt hersteld, dus met behoud van de volledige fabrieksgarantie. Daarnaast nemen wij de administratieve afhandeling van de schade voor onze rekening. Mogen we ons even voorstellen? U heeft recht op goede, professionele en vooral betaalbare service en wij vullen dat aan met een vriendelijk woord en persoonlijke aandacht. Dat zit in het karakter van ons bedrijf. We werken met een team getrainde en gespecialiseerde medewerkers die uw auto onderhouden en daarbij de kosten goed in de gaten houden. Bij ons blijft u betaalbaar mobiel. Team De Zwaan