Goed en deskundig geholpen

Grote beurt voor de camper. Paar extra dingen opgemerkt en netjes over gebeld of ze dit mee moesten nemen.

directe service

bij problemen direct geholpen

Aflevering voldoet aan de verwachtingen.

Nette aflevering van de auto binnen redelijke termijn. Aardige mensen. Wel mis ik een beetje een beleving van het vieren van de aankoop van de auto. Bij eerder aankopen altijd iets van een bos bloemen of iets dergelijks gekregen. Bij deze aankoop kreeg ik een beetje het gevoel dat dit niet bijzonder was. Ik vraag me af of bij een duurdere aankoop het op een zelfde manier werd gehandeld.

Kundige vakmensen en dat geeft vertrouwen

Zoals altijd worden afspraken nagekomen en reparaties etc. kundig uitgevoerd, kortom zeer tevreden.

eerlijk behulpzaam klantvriendelijk

snel en vakkundig vriendelijk

Ik word altijd naar vollen tevredenheid behandeld en geholpen

Zie opmerking hierboven

goed .

Goed en vriendelijke baliemedewerker

Zie boven

Prima!

Al jaren tot volle tevredenheid klant. Super dienstverlening!

Zeer plezierig en deskundig

Egberts werkt klantvriendelijk, deskundig, keurig op tijd en met goede service

altijd klaar voor oplossingen

direct geholpen kunnen worden.

snel vriendelijk en top service

Vriendelijk helder kwaliteit

Prettige medewerkers. Zeer klantvriendelijk.

IK ben prima geholpen.

Ik zou voor een beurt gaan, maar er bleek meer aan de hand zijn. Er zou het één en ander besteld moeten worden. Ik kon de volgende keer terug komen, maar ze kwamen mij al snel vertellen dat ze tot ontdekking kamen dat er meer aan de hand was. Ik kreeg een leenauto mee en kon de volgende dag mijn auto weer ophalen.

Goede service.

Onlangs auto gebracht voor servicebeurt. Rijdt nu weer zó soepel. Blij mee.

Zeer te vreden

Zeer tevreden al jaren klant bij U

Snel en vakkundig geholpen

De accu was kapot. En moest eigenlijk meteen worden vervangen. Ondanks dat het niet paste in de planning, is de accu toch meteen vervangen. Dat was top!

Fijn garage

Altijd vriendelijke personeel. Nette showroom, schoon , ook toiletten. Je kan zien dat men passie voor auto’s heeft. Verkooppersoneel is niet altijd goed op de hoogte van de mogelijkheden van de verschillende showroom modellen. Daar zou men wat meer aandacht aan moeten besteden.

Perfect en snel geholpen aan een nieuwe accu

Zie boven

Prima prettig bedrijf. Staan altijd voor ons klaar.

Staan altijd voor ons klaar. Denken mee. En hebben geduld.

De service van het bedrijf is goed. Bij de uitvoering van een grote beurt is er altijd een leenauto beschikbaar. Ook de manier waarop het onder-houd wordt uitgevoerd is goed.

Altijd goed!

Ik ben nog nooit teleurgesteld in de service van Auto Egberts, zowel in vriendelijkheid als in de technische uitvoering.

Eerlijke informatie en goede reparaties