Top bedrijf

Wij zijn al een paar jaar met onze camper Bij Egberts voor onderhoud en check Worden altijd goed En vriendelijk geholpen Soms gaat er wel eens iets mis Maar het wordt altijd weer op gelost Vooral jan heeft veel geduld en heel vriendelijk

Een fijn bedrijf met eerlijke medewerkers waar je op kunt vertrouwen!

Wij hebben meerdere auto's in onderhoud bij Egberts en zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en hun onvoorwaardelijke service. Top bedrijf!

Klantvriendelijk en deskundig advies en service

De receptie is goed bereikbaar en deskundig. Dit wekt vertrouwen . Service eersten geven daardoor weinig verrassingen.

Alles volgens afspraak, plezierig contact.

Alles volgens afspraak, plezierig contact.

Top bedrijf

Prima ontvangst en service..zeker in deze bijzondere tijd..complimenten

altijd goed geholpen

al sinds de jaren tachtig van de vorige eeuw klant

Het bevalt me altijd prima .

word altijd prettig geholpen ener word altijd overlegd i.p.v zomaar wat te gaan doen. Goede garage met vriendelijk personeel.

Auto weer in prima staat.

Prettig en keurig ontvangen. Apk en grote beurt goed uitgevoerd. Auto weer in goede staat.

Positief

Keurig geholpen. Werd gebeld over de vervanging van de distributieriem. Telefonische melding dat de auto gereed was.

Top service

Altijd vooraf overleg. Afspraken worden nagekomen en uitleg wanneer er vanaf geweken wordt.

Super aardig en hulpvaardig. De klant is koning.

Ik kom er al jaren. Heb de auto’s in onderhoud. Dat voldoet altijd zeer goed.

Garage denkt mee en zoekt naar oplossingen

Naast apk en beurt was de schotel kapot. Garage zocht naar de goedkoopste oplossing en hij doet het weer.

ik ben al vele jaren klant bij Autobedrijf Egberts en tot volle tevredenheid. Prettig en klantvriendelijk personeel dat met je meedenkt.

Top alles gemaakt volgens afspraak en snel

Auto rijdt en remt weer als nieuw perfect Goede en vriendelijke service

goed bedrijf komen afspraak na

geven nog echte service

Goede service en vakmanschap

Ik kon direct terecht met mijn klacht en deze werd asap verholpen!

Vriendelijk en betrouwbaar

Aan de telefoon voor informatie namen ze al de tijd voor mij, en kwamen netjes hun afspraken na.

Super service!

Word altijd netjes te woord gestaan en alles word super voor je geregeld! Aanrader voor iedereen!

Snel gehandeld vakkundig en goede uitleg

Klantgerichtheid ten top

We hadden een mooie punto gezien en na een proef rit en een klein beetje onderhandelen een mooie deal gemaakt. De volgende dag kwamen we er pas achter dat er geen cruisecontrol op zat, wat wel in de advertentie stond. Reactie van de garage: 'nou dan zetten we er dat toch nog even op.' Als dat geen service is weet ik het ook niet meer.

Snelle en goede service

Oplossingsgericht en een zeer vlotte behandeling

Altijd nette behandeling en afwerking

snel en goed

zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze zeggen

Prima de keuring en beurt uitgevoerd

Extra kosten is in overleg gegaan. Prima communicatie en vertrouwelijke service

geweldig

Auto Egberts is voor ons een garage zoals je ze niet overal vindt en dan wel in de goede zin van het woord. Men is ter zake kundig, de klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, het personeel neemt de tijd voor je en de koffie staat altijd klaar. Wat wij bijzonder vinden is dat er bij een reparatie niet direct aan de originele standaard nieuw producten wordt gedacht maar dat er ook wordt gekeken naar bijv. gereviseerde originele onderdelen wanneer dat mogelijk is. Het is voor ons een heel prettig en fijn auto bedrijf