Snelle en goede service

Klant gericht vriendelijk en behulpzaam

super

altijd even klantvriendelijk en betrouwbaar.

Bertouwbaar, geduldig en luisterend oor.

In mijn situatie kom ik altijd jaarlijks met mijn camper. Aan alles zie je dat men ervaring heeft met campers. Dat is helaas niet overal zo. Hier laat ik met goed gevoel de APK keuring plaatsvinden. Een camper is nog complexer dan een auto en vereist veel aandacht. Bij een eventuele onvolkomenheid vindt overleg plaats en wordt gewerkt naar een goede oplossing. Verrassingen zij hiermee uitgesloten. Ook het persoonlijk contact is erg goed. Voor mij is Auto Egberts een goede keuze.

Ben zeer tevreden.

Altijd een vriendelijke ontmoeting als ik de zaak binnenkom, wie het ook is. Het voelt vertrouwd en ik geef graag mijn auto uit handen. Er wordt goed voor de auto en voor mijn gemoedsrust gezorgd. Zó rijd ik heerlijk weer naar huis.

Klantenservice goed

De noodzakelijke reparaties werden duidelijk uitgelegd.

super goed bedrijf

fijne mensen die er werken . goede service nooit geen problemen. wordt goed meegedacht .

Tevreden.

Aardige mensen, behulpzaam. Heb echter een vraag na de grote beurt die de fiat van u heeft gehad is na het starten een benzinedamp in het passagierscompartiment waarneembaar, hinderlijk. Gaarne uw advies.

Top sevice

Een net bedrijf en goede service. En bij extra reparaties of kosten word er altijd netjes overlegd.

Professioneel

Heel behulpzaam en deskundig! Staan gelijk voor je klaar en dat geeft een heel goed gevoel om mijn auto naar deze garage mogen te brengen. Ik heb volledig vertrouwen in deze garage waar ik al vele jaren mijn auto in onderhoud heb.

Plezierig, werd goed geluisterd.

Planning in overleg, gaat goed, een kleine ingreep aan de sleutel werd goed en inventief opgelost. Na een paar jaar met een matige turbo te hebben gereden, rijden we nu weer met veel plezier en een gerust gevoel.

Prima garage

Vooral zo doorgaan

snelle en correcte service

Tweede service in 1 jaar bij dit bedrijf wat al sinds jaar en dag Fiat verkoopt.

Bij Auto Egberts is mijn auto in goede handen. Vriendelijke bejegening en prima vakmensen in de garage.

Mijn ervaring bij Egberts is zeer vertrouwd, Daar ik al meer dan 30jaar bij Egberts kom Voor onderhoud en verscheidene auto,s heb gekocht. Het personeel is vriendelijk en correct, Je wordt als klant goed behandeld. Dus heb ik goede ervaring. En ben een tevreden klant.

Vriendelijk

Prima ontvangen en de leenauto stond al klaar. Eind van de middag kon ik de auto weer halen. Kreeg uitgebreid uitleg over de werkzaamheden die ze gedaan hadden. Kom volgend jaar weer voor een kleine beurt.

Goede en adequate service

Korte wachttijd en goede faciliteiten voor wachten

Top service

Klantvriendelijk, denk mee in oplossingen en altijd behulpzaam

Heel goed

Als je komt staan ze direct voor je klaar. Hoe klein of groot het probleem ook is.

Perfecte service, altijd!

Enorm fijne samenwerking.

Topservice

Altijd vriendelijke benadering en hulp met kennis van zaken

Ik ben al veel jaren klant bij Auto Egberts B.V.. met twee auto’s. Een Fiat Punto en een camper. Beide auto’s worden regelmatig goed gecontroleerd op technische gebreken en veiligheid. Ik voel mij steeds veilig als ik grote afstanden afleg met de camper.

Grote beurt auto, goed afgehandeld. De bestelde leenfiets had een lekke band, dus kreeg ik gratis een leenauto mee. Top!

Een aanrader: Betrouwbaar en behulpzaam

Na jarenlang klant te zijn ben ik nog steeds erg tevreden. Transparantie over gedane onderhoud en advies op maat is geen uitzondering. Ze hebben niet alleen veel kennis in huis, maar ook weten ze hoe klantenservice hoort te werken - waar het bij veel technische bedrijven nog wel eens aan schort. Bij een garage is het altijd een kwestie van vertrouwen als het om aankoop en onderhoud gaat en bij mij is dat vertrouwen tav Auto Egberts nog nooit beschaamd. Helemaal als je het over de lange termijn bekijkt is het je investering dubbel en dwars waard. Door de jaren heen maak je immers genoeg met je auto('s) mee?!