Wilde snel een beurt omdat mijn dimlichten waren uitgevallen, binnen een dag kon ik terecht, werd snel verholpen en werd de grote beurt uitgevoerd. Eenieder stond mij klantvriendelijk en deskundig te woord.
zeer nette ontvangst (met verse koffie) thuis breng en ophaal service ,en netjes gebeld worden ,wat er zoal aan de auto moet gebeuren ,met tevens een prijs indicatie vooraf netjes hoor
Enige jaren geleden hebben wij een Renault Captur gekocht bij Arend Veghel. Wij zijn daarbij uitstekend en zeer professioneel geholpen. Hoewel wij in Breda wonen, gaan we voor onderhoud toch heel graag naar locatie Veghel omdat we daar een goed gevoel hebben in betrouwbaarheid en vriendelijkheid.
Vriendelijk , behulpzaam , denken mee.
heel vriendelijk personeel en heel goed in de weer
meedenkend, behulpzaam en deskundig
goed
Het is moeilijk om een telefonische afspraak te maken eerst kreeg ik een mevrouw toen een meneer toen weer een mevrouw toen weer een meneer alles op geven voor een afspraak in Veghel Kreeg ik een mailtje thuis voor een afspraak in Eindhoven Dus toen maar weer terug gebeld. En het is toch nog goed gekomen .
Zoals altijd: alles perfect geregeld. Bedankt.
Positief
Altijd vriendelijk en duidelijk.
goed
Alles was vlot gegaan. Alleen het verbaasde mij wel dat ik een rekening voorgeschoteld kreeg,terwijl ik een My Revision onderhoudscontract daarvoor heb. Dus na kort uitleg gegeven dat ik een My Revision onderhoudscontract heb bij Renault was het zo geregeld.
Goede service, lekkere koffie, reparatie was snel en goed gedaan
Bij de afspraak maken werd gezegd dat het 2 tot 3 uur zou duren dus mijn afspraken er op afgestemd het bleek nog geen uur te duren had mij afspraken achteraf helemaal niet hoeven aan te passen .
Ik hoop dat de airco in de tijd langzaam is "leeg"gelopen.
Goede service en kwaliteit
Eigenlijk een 10 maar dan gaan ze naast de schoenen lopen. Prima service, advies en tijdigheid.
Voor een simpel verzoek om motorolie moest ik eerst 10 minuten wachten tot er iemand van het magazijn kwam, terwijl 2 werknemers bij de balie met administratie bezig waren. De werknemer uit het magazijn ging vervolgens diverse keren op en neer naar een computer in de kamer ernaast voor de klant voor mij. Alles in traag tempo en maakte "ouderwetse" indruk. Ik heb 30 minuten gedaan voor paar flessen motorolie en een overige bestelling. Ik vind de service de afgelopen jaren fors achteruit gegaan. Waar ik een paar jaar terug regelmatig een 9 en zelfs wel eens een 10 gaf aan klanttevredenheid, kan ik nu niet anders dan 5 - 6 scoren. Dit heeft ook te maken met de slechte telefonische bereikbaarheid van locatie Veghel. Van de 5 keer dat ik afgelopen jaar gebeld heb, kon ik 1 x succesvol worden doorverbonden, zijn van de overige 4 contacten, 2 pogingen gestrand, dat ik later die dag moest terug bellen en die vervolgens niet binnen 24 uur terug belden. Van die laatste 2 contacten was er slechts 1 die binnen 24 uur terug belde. Al met al bedroevende ervaringen in vergelijking tot paar jaar terug. Hopelijk kunt u hier iets mee.
Prettige communicatie en een prima oplossing voor het probleem 👍👍
Werkzaamheden werden meteen uitgevoerd terwijl ik even kon wachten met koffie en leestafel. Prima!
prima alleen het afspraak maken verliep moeizaam: in de wacht gezet en verbinding verbroken, opnieuw gebeld en tot drie keer toe doorverbonden voordat een afspraak gemaakt kon worden. Dat is geen beste manier van communiceren, in al die jaren dat ik klant ben, eerst in Uden, later in Veghel, heb ik dit nog nooit eerder meegemaakt.
Positief.
Telefonisch contact lukte met moeite. Want 4 keer gebeld op verschillende tijdstippen over de dag verdeeld, was steeds erg druk. Duurde vrij lang voor ik een vervolgafspraak had.
In de loop van de ongeveer 40 jaar dat ik klant ben, nu bij Arend Veghel, eerder bij Renault Renders Uden, is er toch wel wat veranderd. De tijd staat niet stil, de manier van werken moet steeds aangepast worden, prima! Keek je vroeger over de schouder van de monteur soms mee in de werkplaats, nu wacht je onder het genot van een kopje koffie en een krantje op het gereedkomen van het onderhoud. Mijn voorkeur heeft het nog steeds om rechtstreeks in Veghel af te spreken, de vaste punten van het periodieke onderhoud maken het dan mogelijk datum, tijd en de tijdsduur van het onderhoud, af te spreken met iemand met een bekende stem!
Mountbattenweg 6
5466 AX Veghel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.