Bij het maken van een afspraak ging h.e.e.a. niet goed. Ik zou teruggebeld worden wat pas 2 dagen daarna gebeurde en men dacht dat ik in Utrecht moest worden ingepland i.p.v Oss.
Duidelijke afspraak en bij de afhandeling ook geen negatieve dingen te melden.
Komen beloftes na, houden contact over wat eventueel meer moet gebeuren en of dat nodig is voor de apk keuring.
Klantgericht en klantvriendelijk.
vriendelijk en deskundige medewerkers die voor je klaar staan.
Prima. Afspraak gemaakt en kunnen wachten tot auto klaar was.
plezierige communicatie; deskundige duidelijke uitleg; werkzaamheden goed uitgevoerd.
Alles verliep volgens afspraak. Wel werden er op verschillende momenten verschillende prijzen genoemd voor een onderdeel. Ik moest erop wijzen dat ( volgens afspraak) de auto voor een grote beurt en apk gebracht was. ( grote beurt was anders niet helemaal uitgevoerd) Bij het afhalen, werd me verteld dat de rekening 1 bedrag was. “Het was anders zo lastig om alles te specificeren” Natuurlijk had ik kunnen weigeren en alles laten specificeren maar ik voelde me wat voor het blok gezet. Het bedrag was wel zoals eerder telefonisch besproken
Perfect geholpen Voor vervangingen netjes telefonisch overlegd hoe wat en de kosten
Zie bovenstaande behoeft geen verdere uitleg!
Prima
Werd keurig geholpen, en het probleem kon direct worden verholpen.
Super geholpen door receptiemedewerker.
Ze zeggen wat ze doen, en ze doen wat ze zeggen.
Ik word vriendelijk te woord gestaan en de onderhoudsbeurt was prima verlopen.
Zie boven.
Bij Arend Renault Oss wordt je netjes en vlot geholpen. Ze nemen de tijd voor je en dat niet alleen als je voor een nieuwe auto komt.
Al is mijn apk keuring niet goed gekeurd ben ik erg tevreden over de behandeling bij Arend auto Oss. Ik heb zelf kunnen kijken waarom mijn auto werd afgekeurd en terecht. Alle lof voor de behandeling.
Duidelijk wat is uitgevoerd aan de auto. Gelukkig hoefde ik niet te lang in de showroom te zijn. niet prettig bij 40 graden zonder airco, jammer voor een gloednieuw pand. Karige leenauto Prijs / kwaliteit niet van toepassing rekening Lease-Plan
Tot nu toe is het probleem verholpen. Heb 3 x melding gemaakt van een rammel. De 1e keer heeft het tijdelijk geholpen, de 2e keer heb ik het gemeld bij een onderhoudsbeurt maar ik weet niet of er toen naar gekeken is. Wegens drukte is mij dat toen niet verteld en de rammel was nadien nog aanwezig. Sinds het laatste bezoek, specifiek weer voor die klacht is de rammel verdwenen door zowat alles wat onder de auto zit vast te kitten. Hopelijk is deze oplossing voor lange duur. Ik vraag me toch af of ik de enige Clio rijder ben die last heeft (gehad) van deze rammel. Interferentie van de bodemplaat afhankelijk van wind en snelheid.
alleen jammer dat je via klantenservice geholpen wordt daar gaat het fout en dan moeten de jongens achter de balie het oplossen
Positief
Mijn mening is goed word netjes geholpen
uitstekende garage met goede service!
Ben goed geholpen en de auto was op de afgesproken tijd klaar
Griekenweg 29
5342 PX Oss
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.