Klantvriendelijk en prima service
Prima overleg over eventuele noodzaak/uitstel servicebeurt, noodzakelijke softwareupdate (systeemsoftware en kaarten) navigatiesysteem uitgevoerd als service, inclusief vervangend vervoer - flawless!!
Hebben met de lease-auto een lekke band gereden zonder dat het onze schuld was. Wij gingen er vanuit dat je bij de lease wel een andere band zou krijgen, als deze door overmacht stuk zou gaan. Maar alles is minder waar, wij moesten deze band zelf betalen. de reclame van auto rijden zonder zorgen en alleen maar je brandstof betalen is dus een illusie. Dit viel ons zwaar tegen en heb dit ook aangegeven bij Stern. Je krijgt natuurlijk het bevestigende antwoord van, in de kleine lettertje. Absoluut klantonvriendelijk. Ik had meer positief nieuws van Stern verwacht. Ik heb alle begrip als door roekeloosheid en/of nalatigheid iets kapot gaat, dat je dan moet betalen. Maar dit, nee sorry. Jammer Stern daarom net geen voldoende. Deskundigheid en vriendelijkheid van de dealer is goed. Het gaat ons hier alleen om de service van Stern en niet het personeel van de garage!!!
Netjes geholpen en binnen de afgesproken tijd
Goed, zoals je mag verwachten
Tegen de gewoonte in (al meer dan 25 jaar) vervangend vervoer berekend (Zie ook de mail dd 21-06-'21 aan directie Kraaiven). Tevens bleek bij dat bezoek dat een raammechanisme dat minder het 2 maanden daarvoor was vernieuwd (€ 407,84) wederom niet werkte. Weliswaar garantie, maar toch. Beoordeling van onderstaande is nu heel moeilijk, tweeslachtig.
Een bedrijf waar rt nog naar de klant geluisterd word
prima
Mijn auto is sinds de aanschaf bij Stern/Arend in onderhoud. Ik rijd momenteel niet erg veel en de auto is nog steeds in topconditie !
telefonisch slecht bereikbaar door de telefoniste. een direct nummer is prettiger en sneller de receptie is zeer behulpzaam en deskundig.
Toen ik 's-avonds de auto ging ophalen en weer naar huis reed had ik een voldaan gevoel. Men heeft aandacht voor de klant en de diverse afspraken die waren gemaakt, ook de minder belangrijke, zijn allemaal nagekomen.
Vlot een afspraak gemaakt, en een airco beurt en filter vervangen tegen de afgesproken prijs. service is geweldig.
nieuwe sleutel nodig. dit zou 140,52 gaan kosten en moest dit op voorhand betalen dit heb ik gedaan op 17-06-2021. kreeg op 22-06 een oproep om langste komen voor het inprogrammeren van de nieuwe sleutel op 23 -06. tot mijn grote verbazing moest ik hier ook nog eens 35.94 voor betalen zeg gewoon dat een nieuwe sleutel 176,46 kost het inprogrammeren hoort er gewoon bij, wat heb ik aan een sleutel die niet geprogrammeerd is en dan kan ik met de nieuwe sleutel mijn achter klep niet meer openen. INZICHT GEEFT UITZICHT werkzaamheden netjes uit gevoerd
Goede service en alles goed geregeld
Onderhoudsbeurt en apk snel En vakkundig uitgevoerd
Weer uitstekend en zeer netjes behandeld. Stern Tilburg en alle medewerkers daar krijgen van mij een hele dikke 10 !!!
Het moet gebeuren, en dan is alles goed.
Netjes te woord gestaan en naar mij geluisterd en ook duidelijk verteld hoe ik weer aan een nieuw jaar abonnement kan komen...
Goed geholpen
De prijs voor de regelaar vond ik erg hoog maar ik had geen keuze want is heel vervelend wanneer automatische transmissie niet optimaal werkt Was gelukkig wel pas eerste reparatie in 7 jaar tijd
Vlot,vriendelijk en snel geholpen. Top
Goede service en afspraak is afspraak
Niets mis mee
vriendelijk personeel
Vlotte afhandeling, goede uitleg, ook extra kleine ‘dingetjes’ uitgevoerd.
Kraaivenstraat 30
5048 AB Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.