Weer top/zonder afspraak toch perfect geholpen
Goede service. Alleen jammer dat ik niet kon blijven wachten vanwege de APK
nvt
Het repareren van mijn band kon zonder afspraak en is snel en correct verlopen. Top service
personeel vriendelijk en auto netjes gemaakt. Niet te spreken over levertijden onderdelen en coulante regeling omtrent een auto van nog geen 3 jaar oud met een dermate grote fabricage fout. Wat hoge reparatie kosten met zich mee bracht.
Wages op de afgesproken tijd gebracht en nog geen twee urban later kon Ik weer vertrekken, en de relenting vile mee
word bijna altijd meteen geholpen
Mijn ervaring met Arend Tilburg is goed. Uitleg of toelichting heb ik niet gekregen. Kort en zakelijk. In de auto was het na het vervangen van de voorruit niet echt schoon, mijn ervaring elders was zeker beter.
Afspraken worden altijd nagekomen. Bij vervanging van onderdelen wordt van te voren contact opgenomen en wordt de prijs van het te vervangen onderdeel bekend gemaakt.
ik heb goede ervaring ik werd direct geholpen ik ben goed tevrede
Dit was ik al gewend in Oisterwijk en blijkt nu ook in Tilburg zo te zijn. Alleen een groot minpunt: de automatische afspraak maken. Volgens het systeem blijkt er plaats te zijn en een dag later krijg je bericht dat alles al vol zit. Ook het callcentre waar je naar belt heeft weinig ervaren personeel daar zitten. Dus uit frustratie maar persoonlijk naar de garage gereden om een afspraak te maken.
Zeer goed!
Prima zoals ik van u gewend ben.
onderhoud
zie hierboven
Super fijne auto en vooral omdat hij een automaat is
Via Leaseplan voor de volgende dag een APK-keuring ingepland. Helaas kon ik er door de planning niet meer op wachten. Heb de auto voor 09u gebracht en kon hem nog geen drie uur later weer ophalen. Da's wel heel klantvriendelijk!
prima afgehandeld
geen
Goede en snelle feedback alleen komen de berichten aan de centrale vaak niet of niet compleet door bij de vestiging of elders.
Even langs voor een airco die gevuld moest worden. Ondanks de drukte kon ik toch geholpen worden.
1 Groot aandachtspunt wil ik wel meegeven. Het maken van een afspraak, sinds Renault van Oisterwijk naar Tilburg is verhuisd is erg slecht. Het heeft mij meerdere telefoontjes gekost en 1 week voor 1 een afspraak had. Als klant wil ik gewoon gehoord worden en iets afspreken en niet via een site die onoverzichtelijk is en als klant niet weten wat voor beurt je auto moet hebben. De service in de garage is altijd prima.
De uitgevoerde reparaties zijn uitstekend gedaan
Duidelijke communicatie, super service.
Uitstekende communicatie en uitleg.
Kraaivenstraat 30
5048 AB Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.