Filters

8

Goed en vriendelijk

Nieuwe auto geleased en supper tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

perfect

snel en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Tevreden in alle opzichten

Goede service Er wordt met de klant meegedacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Prima gedaan !!

alles goed uitgevoerd en top dat ik als Oisterwijkse klant een leenauto mee kreeg !! zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
8

Goede service

Ik dacht wat is er nu met mijn auto aan de hand

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
8

Prima

De afspraken worden tegenwoordig centraal gemaakt. Dat is niet altijd handig voor de klant. Bij een vraag kan die niet direct beantwoord worden. Dat was vroeger handiger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Perfekte service

Voel me er altijd op me gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

correct en netjes geholpen

Goede afspraak gemaakt, goede uitleg gegeven, probleem opgelost binnen 1/2 uur wat afgesproken was, koffie aangeboden tijdens wachten,zeer tevreden weggegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

netjes en snel geholpen

netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

Goede service maar erg duur

Voor een ander merk auto waren we 2 jaar geleden bij een onafhankelijke garage voor eenzelfde reparatie. Dat was veel goedkoper dan de service van Arend Auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Goede service

Aoto was netjes op tijd klaar dus ben een tevreden klant toppie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
8

Afspraak goed nagekomen.

Snel en netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
7

ik ben goed geholpen

ik weet het niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

Prima geholpen, het duurde wat langer dan gezegd.

Er werd verkondigd dat het 1 uur zou gaan duren, daarom heb ik in de showroom gewacht. Uiteidelijk duurde het bijna 2 uur. Dat vind ik een flinke afwijking. Suggestie: neem een ruimere marge. Als de actie korter duurt dan gezegd is er natuurlijk altijd acceptatie van de afwijking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

prima

niet nodig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Prima Service

Maandje geleden een zijn de koppelingsplaten van de automaat vervangen onder garantie. Nadien hoorden we steeds een tik tijdens sommige bochten naar links en hebben we de garage gevraagd wat te doen. Ik mocht direct langskomen en heb een proefrit gemaakt met een monteur. Tik was lastig te horen en toch heeft de garage de auto op de brug gehad en alle gecheckt. Niets bijzonders gevonden en alles een keer goed aangedraaid was de uitkomst. Dat heeft waarschijnlijk geholpen want de tik is verdwenen. Dit alles onder garantie en vooral ook zonder gezeur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
6

Meerdere fouten

Het is onmogelijk om een afspraak te maken, de kalander online komt niet overeen met de daadwerkelijke beschikbaarheid en de telefonische bereikbaarheid is slecht. Daarnaast heb ik mijn auto om 08:00u gebracht en aangegeven dat ik deze om 16:00u weer op wilde komen halen zodat ik om 16:30u met mijn eigen auto naar het werk zou kunnen rijden. Echter was mijn auto pas om 17:00u klaar, waardoor ik last-minute een andere auto heb moeten regelen om naar mijn werk te kunnen rijden en mijn eigen auto de volgende dag pas heb kunnen ophalen. Ik ben wel netjes gebeld met de te verwachte kosten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

teleurstellend

Voor de eerste keer in de 9 jaren dat ik bij Arend kom. Na de uitnodiging voor de accucheck had ik in de afspraak ook gevraagd of ze een offerte wilde sturen voor 4 nieuwe all-weather banden. Hij zou me een e-mail sturen. Die had ik echter niet gehad. Hij zei ik weet zeker dat hij verstuurd is. Achteraf bleek dat hij die uit zijn eigen mailbox had verstuurd waardoor hij in de SPAMbox bij mij terecht gekomen was en daardoor direct in de prullebak verdween. Normaal krijg ik mails van Arend altijd in de INbox. Nadat de accucheck had plaatsgevonden kreeg ik 1 seconde een papiertje onder mijn neus met de mededeling de uitslag is 12.9 of zoiets advies is er meteen een andere accu in te plaatsen, ik heb die op voorraad dus kan dat meteen voor u doen. En hierbij ook een uitdraai van de mail die ik verstuurd had. Ik voelde me overrompeld en zeg. Hoeft nu niet, doen we dan wel met de wintercheck als ook de nieuwe banden erop gaan. Thuis aangekomen zie ik in de offerte 2 prijzen staan van 4 nieuwe banden €525,- voor Michelins en € 270,- voor Mastersteel. Nogal een verschil. Niemand heeft me uitgelegd waar dat verschil van € 255,- in zit. Ik probeer zelf via internet een bandenvergelijkingssite voor mijn auto en kom heel Michelins of Mastersteel niet tegen. Ben dus nog niets wijzer. Stuur een mailtje naar die meneer van Ballegooij van Arend met ongeveer dezelfde inhoud als hierboven en krijg geen antwoord terug. Dit is zo niet wat ik gewend ben van Arend. Heel jammer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? ja. Graag reactie
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Andere reden
10

Heel goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

prima

uitstekende service ,ik kwam voor mijn banden op te pompen zoals de opmerking op mijn display ,echter conclusie spijkertje in mijn band . Netjes gerepareerd.Fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? geen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Perfect

Zeer vriendelijk en meedenken voor een goede keuze. Ben uiterst tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

fantasties

Goed en vriendelijk geholpen ,prijs volgens afspraak,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Servicegericht, vriendelijk en loyaal

Het contact met de mensen van de Renault garage is uitermate prettig! Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en eerlijk. Heel fijn om mee samen te werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

heel goed

ik ben snel en efficiënt geholpen. Ben ondanks de drukte meteen geholpen, zodat ik maar voor twee dagen een auto hoefde te huren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Waarom zijn niet alle verstuivers tegelijk vervangen.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 30

5048 AB Tilburg

135283905

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.