Prettig geholpen, goede leenauto
Ze hebben mij heel goed, zoals ik van arend gewend bent geholpen. Vooral Dennis 👌
goede service en netjes geholpen
Ik heb 3 mensen aan de telefoon gehad en zelf een afspraak gepland in jullie systeem. 2 mensen van jullie kon ik niet verstaan. Meldingen die ik in jullie planningen had gezet zijn niet doorgekomen bij de balie. Winterbanden konden er maar voor de helft opgezet worden. Stekkertje kapot van actieve demper. Was schade zei men aan de balie. Moest ik als schade melden bij leasebedrijf. Hadden jullie toch gekunt? Rest reparaties moet ik dus ook weer voor terugkomen. Kost me weer 2 uur.
Je hebt altijd het gevoel dat men blij is met je als klant.
Uitnodiging voor wintercheck , heerlijke koffie én goede service ; wat wil je nog méér.
Ook mooi aan de afgesproken tijd gehouden.
een afspraak maken is moeilijk stop met dat cal center! de werkplaats is wel in order
Goed
ik heb op allen punten een tien gegeven wat wilt u nog meer beter kan ik het niet omschrijven.
Ik nog alleen maar mijn nieuwe auto op gehaald
Ik zou worden teruggebeld maar dat is niet gebeurd
Weer uiterst gastvrij ontvangen. Wintercheck uitgevoerd en een goed gesprek gehad met sales.
Gb
Heb de “ grote beurt “ voor de auto als positief ervaren! Steeds is iedereen correct en de extra vragen worden ook keurig uitgevoerd
Zie boven Ik was er na de lunchpauze en er was niemand die mij te woord kon staan tot uiteindelijk Mark kwam aanlopen.
Zonder vooraankondiging is er voor bandenwissel en -opslag een prijsstijging van ruim 20% doorgevoerd. Dit is voor mij de druppel die de emmer sinds de vestiging is verhuisd van Oisterwijk naar Tilburg vol heeft laten lopen. Op alle fronten is de klant niet meer koning bij deze Renault dealer. Hoewel enkele werknemers hun best doen begint het voor mij onacceptabel te worden.
Onze auto moest een beurt hebben en een keuring ze belden op er moest nog wat aan gebeuren, ze zouden bellen als hij klaar was ,er werd niet gebeld dus mijn man belden zelf krijg je een telefoon centrale en die zegt gewoon dat ze een verzoek zou doen aan de garage of ze bereid waren om ons te bellen .toen is mijn man maar gewoon naar de garage gefietst om 5uur hij was klaar. Ik vind het heel vreemd dat je niet eens gewoon je garage aan de telefoon krijgt Jullie zijn toch een dienst verlenend bedrijf .dit is totaal niet klantvriendelijk
Prima receptie deskundige werkplaats.
Positief
Wordt er altijd goed behandeld
netjes geholpen bij binnenkomst. De auto was in een uur klaar. Fijn dat er stroom was bij de werkplek. Stoelen kunnen wat beter.
Wordt altijd super ontvangen en goede uitleg plezierig om er na toe te gaan
Verkoper Patrick van den Boogaard heeft ons erg goed geholpen. Hij is ook erg vakbekwaam, hij weet waarover hij het heeft. Hij heeft een duidelijke uitleg gegeven over alle mogelijkheden die onze auto biedt. Wij zijn ook erg tevreden over onze auto en zullen andere mensen adviseren om naar Arend Auto Tilburg te gaan als ze aan ons vragen met welk autobedrijf wij goede ervaringen hebben.
Start problemen, mogelijk een oorzaak gevonden. De oplossing was erg duur en het was niet zeker dat het dan over was. Garage bood aan om verder te zoeken, proefritjes, extra starten, warme start, koude start. Na 1,5 week niets gevonden, auto start telkens ! Hoefde alleen het doormeten te betalen 👍.
Kraaivenstraat 30
5048 AB Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.