Filters

10

prima service

Zeker in deze vreemde tijd staat de service hoog in het vaandel. Compliment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Keurig en snel geholpen.

Dashbord gaf aan dat er iets niet goed was met de banden. Bleek een klein spijkertje in voorband te zitten. Keurig en snel gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
1

Zeer slecht

Betreft schade. Slechte communicatie mede door onwetendheid

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Die ene ster bewaar ik voor de toekomst

door de coronacrisis is beantwoording van vragen wat moeilijk. maar U houdt zich geweldig goed aan de landelijke voorschriften.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed geholpen snel afgeleverd snel klaar bij ophalen

idem als boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Klantvriendelijkheid is toppie

Ben bij Renault niet anders gewend. Voel mij nog niet thuis in de vestiging in Tilburg waar ik nog niemand ken. De personeelsleden die ik in Goirle had kenden ik allemaal en had daar een goede band mee. Dus was voor mij wat persoonlijker. Hopelijk dat de toekomst dit voor mij ook gaat brengen bij Renault Tilburg. Toch blijf ik zeggen: Ik mis Renault Goirle meer dan erg. Echt jammer dat dit filiaal weg is. Is voor mij straks toch het overwegen waard of ik Renault blijf rijden. Toekomst zal het uitmaken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Snel en goed geholpen

Goed en snel geholpen, alleen jammer dat er een stuk plastic op de bijrijdersstoel ligt waarschijnlijk van de accu ,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Niks te klagen

Ik zat lekker thuis. De auto was opgehaald en teruggebracht. Prima toch.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie N.v.t.
  • Houding personeel N.v.t.
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Goed en vertrouwd, als altijd

Keurig, vriendelijk en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

Okay

Werzaamheden goed uitgevoerd maar auto WEDEROM niet gewassen (ik denk al voor de 3e of 4e keer) en centrale planning werkt niet fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
2

Auto wordt melkkoe

Aangegeven dat er een heel kleine beurt moest gebeuren gezien de kilometers monteur zei dat er die beurt aan moest gebeuren zonder dat er inbreng van de klant aan te pas kwam, tevens interieurfilter vervangen is terwijl dat niet hoefde koplamp totaal geen aandacht aangegeven terwijl wel opdracht was gegeven

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snel geholpen, prima service, klasse.

Nadat mijn parkeersensoren zijn uitgevallen is er snel een afspraak gemaakt. Probleem snel opgelost. Zeer tevreden, bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

zoals altijd een excellente service, waarvoor veel waardering en dank

Zo lang wij in Tilburg wonen, ruim 32 jaar, hebben mijn vrouw en ik altijd Renault gereden en hebben wij met dit garage bedrijf en de voorganger daarvan , hoofdzakelijk vanwege het personeel !!! altijd een excellente relatie en service gehad, dit is en was de allerbelangrijkste reden om nooit van een merk te verwisselen alhoewel daar best wel veel aantrekkelijke verleidingen voor waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

Service

Na een bandenwissel had ik wel verwacht dat de velgen ook wel even gereinigd zouden worden, maar helaas (alweer) niet😕

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Waarom kan het bij een andere garage wel??
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
7

Prima garage, waar ik altijd goed geholpen word.

Jammer dat vestiging Goirle in vestiging Tilburg is opgegaan. Goirle was toch net wat persoonlijker en was dichterbij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitstekend.

Heel positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Goede service in de garage

Wij komen al jaren bij Arend Auto, eerst in Oisterwijk, nu in Tilburg door de verhuizing van de garage Service enz is prima Alleen wat me erg stoort, dat je niet rechtstreeks naar je eigen garage kunt bellen , maar eerst naar een centraal nummer van Arend Dit vind ik erg klant onvriendelijk. je moet heel je verhaal steeds opnieuw doen, terwijl je eigen garage je situatie goed kent Wel vinden we het super, nu de garage veel verder van ons vandaan is, dat de auto thuis wordt opgehaald en savonds weer thuis gebracht wordt Dit is weer klantvriendelijkheid ten top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of assesccoires
8

Goed geholpen volgens afspraak

Prima contact en netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee alles is zoals altijd goed
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

lijkt alsof het allemaal een stuk duurder is geworden.......

Ik vind de prijs van 195 euro ex btw voor een kleine onderhoudsbeurt aan de hoge kant. Mijn buurman was voor een grote beurt aan zijn Toyota slechts 215 euro kwijt.... Ik was vergeten dat er op mijn wielen-set een beveilgingslot zit. Er moest een band verwisseld worden. Ik denk niet dat ik de enige klant ben die dan vergeten is dat het setje voor de bandenwissel aanwezig moet zijn in de auto. Zou handig geweest zijn als dat meteen bij de afspraak aan wordt herinnerd, dan had me dat een extra rit bespaard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? komt er in de toekomst ook een lectrische uitvoering van de dacia duster
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

geweldig als altijd

geweldig, correcte behandeling en deskundige oplossing van problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
8

heel goed

nee, geen omschrijving...maar wat ik heel erg op prijs stel is dit: terwijl er aan je autootje wordt gewerkt kun je even rustig zitten in een stille hoek op een fijne stoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? hoe is het met jullie in deze virus-crisis??
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of assesccoires
9

Correcte ontvangst, tijd planning goed. Rekening gehouden met Corona virus.

Ben tevreden, zoals ik behandeld ben. Goede uitleg, wat je moet doen met de afstand en desinfectie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Altijd goede service en klantgericht

Goede service en duidelijke communicatie en werkzaamheden worden uitgevoerd volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Prima service

Prima service, aandacht voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 30

5048 AB Tilburg

135283905

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.