Filters

10

Goede service

Netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Servicegericht

Er werd door Stern meegedacht in het creëren van een oplossing. Erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

perfect.

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg N.v.t.
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede service en vriendelijke mensen

Goede service en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Vriendelijk geholpen

vriedelijk en afspraak goed nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

goede service

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Perfect

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Geweldig

Snelle en goede oplossing door de garage gevonden en software probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
1

Niet te bereiken

Zolang ze denken er wat uit te kunnen halen zijn ze te bereiken en anders doen ze geen moeite meer

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zonder afspraak en toch meteen geholpen

vriendelijk nalepersoneel ze komen meteen in actief en binnen 10 minuten kon ik weer op weg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
5

Kan altijd beter

Had verkeerde kenteken platen op de auto,naar mijn mening had dat bij de apk gezien moeten worden???

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
7

over het algemeen goede ervaringen.

Toen ik mijn auto bracht voor APK keuring kon ik geen huurauto krijgen. Moest 16 km naar huis rijden op een niet al te fijne fiets zonder versnellingen en met terugtrap rem. Ik ben 87 jaar, het was bijna te veel. Jammer, ik had een betere service verwacht. Over de telefoniste heb ik een opmerking, ze mag wat vriendelijker zijn. De reparatie die moest gebeuren is prima uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

prima ervaring

vriendelijk, goede service, professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
8

goed

wegwerkzaamheden kraaivenseweg/dr deelenlaan én reitse hoevenstraat in de regenachtige weersomstandigheden met leenfiets zonder versnellingen wel een dompertje. Geen kaartje in auto met bericht volgende beurt bij..... KM? Display auto zegt over 20.000 Vraag om renault+ pas, verlopen bij oude renaultgarage in Goirle leidde tot terugwerkend (feb/mrt/apr/mei/juni/juli) verlengen dus direct half verlopen.. Voor Coroanacrisis juist aanbod beurt + gratisrenaultpas van jullie garage kraaivenstraat Tilburg? Goed overleg/afstemming tijdens grote beurt (ook multiriem vervangen)/reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Tevreden

Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitstekend

Meteen goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Goede service

Goede garage!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

teleurgesteld in after sales

Wij hebben onlangs een occasion gekocht. Bij de aflevering wees de verkoper ons op twee krassen op de auto. Hij zou een lakstift bestellen en binnen een paar dagen de krassen laten wegwerken. Na een week contact opgenomen om te vragen of de lakstift al binnen was. Bleek het geval te zijn en afgelopen maandag heb ik de auto gebracht. Na een paar uur weer opgehaald. De kras op de motorkap was slordig weggewerkt (te veel lak gebruikt zodat de kras meer opviel dan voor het wegwerken) en de kras aan de achterkant was vergeten. De motorkap kon op onze eigen kosten overgespoten worden voor een 'schappelijke' prijs van € 475. Ik had al een prijsopgave van een autoherstelbedrijf gekregen van € 300,-. "dan moesten we het daar maar laten doen!" was de reactie van de verkoper. Wel heb ik de lakstift kunnen komen halen om zelf de andere kras weg te werken. De belofte van het netjes wegwerken van de krassen is dus niet nagekomen. Onze klacht betreft nadrukkelijk niet de receptie van de werkplaats. Wij hebben met hen zeer goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
5

Service is prima, goed geholpen. Echter resultaat viel tegen.

Er kwam een rammel onder de motor kap uit waar onmiddellijk naar gekeken werd ondanks het feit dat ik zonder aankondiging op de stoep stond. De distributie ketting bleek de oorzaak. Indicatie €1500. Ik zou er nog mee kunnen rijden maar ga er niet mee naar Spanje was het bericht. Ik vroeg om de offerte op te sturen. Deze heb ik ontvangen. Bleek het ineens € 2200 te zijn. Ik ben dus even om me heen gaan kijken want 2200 verspijkeren aan een auto die nog maar €6000 opbrengt bij inruil op een nieuwe Captur leek me geen juiste keus. Ik heb diverse adressen gevonden die het voor minder dan de helft doen. Welles waar werd dan niet alles vervangen wat er op jullie offerte stond , maar dat was ook niet nodig. Omdat ik nog maar 1 jaar met deze auto wil rijden en dan van plan ben een andere te kopen is het voor mij niet nodig alles te vervangen. Helaas is mij niet gevraagd wat ik wilde maar is gewoon de meest luxe variant aangeboden, waar van ik dan denk, dat jullie hopen dat ik er blind in trap. Dit ga ik dus niet doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Waarom niet eerst gevraagd wat de bedoeling is.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
10

Niets op aan te merken

De 'kleine' onderhoudsbeurt werd correct uitgevoerd, en de gemaakte afspraken werden allen nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

Mijn logan plus Garantie, gewoon goed geregeld.

Gewoon goed geregeld. Waarom dan geen 10??? Omdat ik voor vervangend vervoer €51,00 per dag moet betalen, terwijl vast is gesteld dat de reparatie onder de garantie valt en dat dit dan volgens mij inhoudt dat ik er persoonlijk niets aan kan doen, of het probleem had kunnen voorkomen. Gelukkig was Arend Auto Tilburg heel coulant waardoor de rekening toch nog meeviel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

altijd perfect

altijd een goede afspraak en duidelijkheid en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Andere reden
8

Goed

alles volgens afspraak gelopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima en hartelijke ontvangst. Eerlijk.

Service prima. Er werd echt de tijd genomen voor het probleem. Prima en transparant overleg. Goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Neen.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of accessoires

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 30

5048 AB Tilburg

135283905

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.