Filters

8

service met een glimlach

Na aankoop van mijn auto kreeg ik serieuze problemen met de hardware. Dit probleem werd tot grote tevredenheid opgelost, en dat alles binnen de aangekochte twee jaar garantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Zeer goed begeleid en ingelicht

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

Telefonische bereikbaarheid Dacia/Stern/Renault is dramatisch

De enige manier om jullie te bereiken is gewoon op de bonnefooi langs te gaan bij de garage. In dit geval, waarbij ik wilde laten kijken naar een waarschuwingslampje voor de bandenspanning, had ik het geluk iemand van mijn eigen Tilburgse vestiging te spreken die mijzelf belde omdat hij een aanbod had voor inruil (waar ik overigens geen gebruik van heb gemaakt). Ik vroeg hem of ik gewoon even langs kon komen bij de werkplaats voor het waarschuwingslampje en hij zei gelukkig ja. Als het te druk is aan de eigen werkplaatsbalie en je wordt doorgeschakeld naar landelijke nummers wordt er of niet opgenomen, of er komt een aanbod van een terugbelnotitie. Dat is wat mij betreft echt te zuinig qua klantvriendelijkheid. Dan heb ik verder afgelopen vrijdag geprobeerd wat informatie in te winnen over mijn Stern-autoverzekering en de Stern-pechhulp. Ook toen belandde ik in een telefonisch oerwoud, met uiteindelijk een bandje dat ik kon inspreken zodat ik zou worden teruggebeld. Dramatisch slecht. Jullie moeten simpelweg EEN centraal nummer voor klantenvragen in het leven roepen en daar kundige mensen neerzetten die indien noodzakelijk naar de gewenste afdeling/medewerker kunnen doorverbinden. Dit kritische oordeel staat dus volledig los van de kundigheid van het personeel van de Tilburgse Renault en Dacia-dealer, want daarvoor heb ik alleen maar lof. Vriendelijk, vlot, ter zake kundig, meedenkend, zo is mijn ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee, ik hoop dat mijn oproep voor betere telefonische bereikbaarheid ter harte wordt genomen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Goed werk geleverd, uitstekend geanticipeerd op de situatie.

Net voor mijn vakantie een APK laten uitvoeren. Door de mogelijkheid op veiligheidsissues de afspraak kunnen vervroegen zodat ik hiermee geen gevaar zou lopen op vertraging. Top werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Perfect

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Altijd prima geregeld.

Altijd prima geregeld. Afspraak is afspraak. Vaste prijzen. Ik neem altijd rechtstreeks contact op met de vestiging, het call center passeer ik. Daar heb ik geen goede ervaringen mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? In het verleden werd de auto gewassen na een beurt, nu niet meer. Dat is jammer.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Ik ben zeer tevreden

Alles naar tevredenheid uitgevoerd en de auto was netjes gewassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Alles volgens afspraak

Prettig contact met het afleveren van de auto en meteen gevraagd of ik er rekening mee gehouden had dat dit een dure beurt was. Toe nog gebeld om te vertellen dat de remblokken voor vernieuw moesten worde Met de gratis fiets was ik in 10 min.weer thuis

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Snel en goed

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
9

Positief

Uitstende5 uitleg over het beslissende voor de aankoop voor een nieuwe auto .ook de inruil Ltijd in goed overleg en de aflevering altijd goede uitleg maar ik heb daar al div nieuwe autoos gekocht dus dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Top

super klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

deskundig en klantvriendelijk personeel, goede service

Minpunten: Rechtstreeks telefonisch contact met plaatselijke dealer is niet mogelijk omdat alles via het centrale nummer van Stern moet lopen. Door sluiting van vestiging Goirle is afstand tot dealer veel groter geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Helemaal top

Vriendelijk personeel, alles volgens afspraak gedaan . Kortom niets te klagen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Erg tevreden, ik ben snel en goed geholpen!

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

zeer goed

Monteur snel ter plaatse na melding storing. Ook berging zeer snel ter plaatse toen bleek dat storing plaatselijk niet verholpen kon worden. Accu snel verwisseld door Stern Tilburg. Vriendelijk en professioneel telefonisch geïnformeerd en geholpen. Na melding van ontvangst factuur met te hoog bedrag per kerende mail een nieuwe factuur ontvangen met excuses. Nu alleen nog wachten op het teveel betaalde bedrag. Ga er van uit dat dit ook snel komt. Complimenten voor Stern Veghel, Tilburg en bergingsbedrijf voor snelheid en kwaliteit van het bij mijn storing betrokken personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? geen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

Goed geholpen, eerlijke diagnose.

Goed geholpen en op de hoogte gehouden. Eerlijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
10

TOP !

TOP

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Uitermate tevreden, alles is perfect!

Mijn auto is voor een onderhoudsbeurt naar de garage geweest. Tot in alle details kom ik tot de conclusie dat niets nog voor verbetering vatbaar zou kunnen zijn. En hij staat zelfs gewassen en schoon weer klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Redelijk

Goede technische kennis maar matige uitleg over uit te voeren werkzaamheden betreffende onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Geweldige service, professioneel en vriendelijk!

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf! Sterke punten zijn planning, ontvangst, afhandeling van werkzaamheden, verantwoording van werkzaamheden en klantvriendelijkheid!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Zie onder

Waarom krijg ik niet rechtstreeks telefonisch contact met Tilburgse vestiging, zit niet op extra telefoniste te wachten die mij weer moet doorverbinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima service

Goed geholpen door iedereen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Nee
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Reparatie en/of Schadeherstel
8

Goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? Nee
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Prima service en vriendelijk contact

Ben zeer tevreden over Arend auto Tilburg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Communicatie
  • Houding personeel
  • Uitleg
  • Heeft u nog vragen? Neen
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen? N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf onderdelen en/of accessoires

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 30

5048 AB Tilburg

135283905

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.