Zowel afspraak en afhandeling waren conform de afspraken
maandag mijn auto gebracht dinsdag was hij al klaar
Correcte afhandeling, goede tijds indicatie
Snelle service, vriendelijk personeel
Goed geholpen
Communicatie is goed en afspraken worden nagekomen
de onderhoudsbeurt is prima uitgevoerd, heel persoonlijke benadering door de medewerkers en zelfs voor vervanging van , relatief kleine, onderdelen wordt eerst telefonisch overleg gepleegd. aandachtspunt is dat door schaalvergroting de afspraken digitaal worden gemaakt waardoor eventuele aanvullende opmerkingen niet god doorkomen. Aandachtpunt hierbij is dat efficiëntie in bedrijfsprocessen ten koste kan gaan van de persoonlijke benadering van de klant. Dat kan niet laste worden gelegd van de medewerkers op "de vloer" maar moet wel als serieus aandachtpunt worden meegenomen bij de evaluatie van processen in de bedrijfsvoering. Vandaar de ster minder op communicatie .
Prettige benadering, meedenkend als het gaat om leenauto
De afspraak is netjes op tijd en naar volle tevredenheid verlopen.
Vooraf helder wat de kosten zouden zijn. Pluspunt ik werd tijdens de beurt gebeld dat er geen bijzonderheden waren.
Gewoon goed
Van afspraak maken, ontvangst receptie, afwerken onderhoudsbeurt tot aan uitleg door receptie bij ophalen auto is alles snel, vlot en uiterst kundig afgehandeld. Zéér tevreden!
Alles conform afspraak en uitleg al 30 jaar een tevreden klant
Goede service.
Prima service en vriendelijk personeel
L.S., Via telefonisch contact een onderhoudsbeurt en apk afgesproken. Volgens de gene aan de telefoon zou het in totaal 275,00 euro kosten. Eenmaal op de afgesproken dag bij de dealer aangekomen was het bedrag compleet anders en een compleet andere beurt. Als opmerking kreeg ik dat dit vaker gebeurt als je belt en uitgaat van de website. Daarnaast is er zonder te vragen een andere kentekenplaathouder op gezet van de dealer i.p.v. de garage waar de auto destijds gekocht is. Ook is het betreffende filiaal altijd moeilijk telefonisch te bereiken, een terugbelverzoek duurt over het algemeen 1 hele dag, soms heb je geluk en wordt er binnen een halve dag terug gebeld.
altijd netjes
Normaal vul ik deze vragenlijsten niet in, maar nu wil ik toch graag feedback geven. Toen ik de afspraak maakte voor het onderhoud aan mijn auto werd mij gevraagd of ik een fiets wilde reserveren. Hier heb ik gebruik van gemaakt. Toen mijn vriend maandag de auto kwam brengen, was het code oranje, er lag overal sneeuw en ijs. De leenfiets die mijn vriend werd aangeboden had een lekke band. Blijkbaar worden de fietsen niet onderhouden. Mijn vriend mocht ook niet in de showroom wachten vanwege corona. De bussen reden niet vanwege de sneeuw. Aangegeven werd dat hij moest gaan lopen. Sinds de verhuizing naar Tilburg Noord is dit wel erg ver, bijna 7 km! Uiteindelijk is een andere leenfiets gehaald bij Skoda. Dit kan echt beter, dat snappen jullie ook wel... Als je echt voor 100% tevreden klanten wilt gaan. Biedt dan een elektrische fiets aan, dat is pas echt service.
zeer snel verholpen
Goed, niets aan toe te voegen
Sleutels afgeven, koffie, krantje, sigaretje en de auto was klaar. Zoals altijd praatje gemaakt met de bekende gezichten. Goed zo!
Alles goed, geen opmerkingen
Flexibel, uiterst klantvriendelijk, snelle uitvoering waardoor ik kon blijven wachten.
goed geholpen probleem opgelost
zeer goed
Kraaivenstraat 30
5048 AB Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.