Zeer positief
3 keer de auto een dag kwijt geweest omdat dingen niet goed genoteerd waren, simpel probleem niet begrepen werd en onderdelen niet besteld waren. Terwijl dit alles in 1 keer opgelost had kunnen worden. Daarnaast een rekening gekregen van bijna 160 euro voor een stoelhendel die in de inkoop 25 euro kost. Over geklaagd maar dat haalt niets uit. Krijg alleen uur werkplaats kado voor de volgende keer... Ik ben nieuw bij Renault en naar deze dealer gegaan vanwege de garantie maar zodra de garantie er af is ben ik weg. Overigens wel tevreden over de jongeman van de afdeling verkoop die mij wegwijs maakte in het multi media systeem.
Goede ervaring fn eerd goed geholpen
Was eerder voor een reparatie. Vroeg of er geen onderhoudsbeurt nodig was (mooi tegelijkertijd, 1 keer naar garage). Men vroeg of er al een lampje brandde op het dashboard. Nee. 2 dagen later ging bewuste lampje branden. Dit vond ik een tekortkoming van de garage.
Telefonisch contact is een ramp. Ik zou direct stoppen met de telefoon dienst op afstand. Na de laatste software update verbruikt de auto 10 procent meer brandstof. Hier krijg ik geen verklaring voor en wordt niet opgelost. Dit is absoluut onacceptabel.
Moeilijk bereikbaar om een afspraak te maken. Sinds jullie gebruik maken van het callcenter. Ik vind dit niet klantvriendelijk.
klantgericht.
Prima. Alles volgens afspraak
De Vest 52 A
5555 XP Valkenswaard
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.